Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg sikkert har tatt mange byer fra dere :D Håper den helsikens oppdateringen gir seg snart. Oppdatert, men spillet fungerer ikke slik som det skal, kan ikke bytte byer. Se rapporter/meldinger, gå på allianseforum og jeg kan heller ikke logge ut :mad:
 

DeletedUser114

Guest
lekekompis..

ryktene sier frk slayer er på jakt etter ny lekekompis på beta serveren....
ryktene sier også at hun er ganske kravstor til denne lekekompissen..

"lekekompissen" skal være erfaren å aktiv.

-å heller ikke ha noe imot å være litt entrepenør å miste byer:)
 

DeletedUser113

Guest
jaha... du får bare kose deg med unnskyldningene dine... du lurer bare deg selv:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at samme hvilket online spill du spiller så treffer du på sånne som må beskylde den ledende allien om juks,er bare til og overse dette,det kommer som regel fra spillere som ikke skjønner spillet og derfor ikke forstår hvordan andre får ting til
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at samme hvilket online spill du spiller så treffer du på sånne som må beskylde den ledende allien om juks,er bare til og overse dette,det kommer som regel fra spillere som ikke skjønner spillet og derfor ikke forstår hvordan andre får ting til

Huh? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg ikke kommer til å gi meg å plage dere helt til jeg får de byene jeg vil ha :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at flere BK feiger ut under angrep av oss og skrur på feriemodusen :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er vanskelig å time feriemodus pga. angrep når det tar 48 timer å aktivere det....
 
Topp