Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Tusen takk

Må bare få takke alle dere snille spillerne i SF for masse kp i dag. Nå har jeg fått endel flere byplasser :)
 

DeletedUser

Guest
Trym hvilken konto sitter du på? Tipper andreasp siden han har begynt å angripe :D
Ellers hører jeg rykter om at frk slayer er små "sur" på meg og kommer til å starte på meg etter hun er ferdig med xqT.
 

DeletedUser114

Guest
har aldri sakt jeg er sur på deg, eller at jeg noen gang har vert det:p så hvor du får det fra skjønner jeg ikke:p men kan si jeg begynner å revurdere evnen din til å velge allianse...
 

DeletedUser

Guest
Regner med andreasp va brukeren til Trym, ja jeg sendt noe fakes på deg. Buhu ;)
 

DeletedUser

Guest
nei vet du ikke du er sur på meg frk slayer. var bare en spøk fordi du er ikke glad i bli feiltolket hehe :p

martihaav sitter på smygen, du er velkommen til en noen turer. Skal ta meg inn i hav 44 snart også.
 

DeletedUser

Guest
Noen som forstod hva jeg skreiv nå? Kom hjem fra trening i sted, er helt zombie. Men uansett beta blir spennende fremover.
 

DeletedUser

Guest
nei vet du ikke du er sur på meg frk slayer. var bare en spøk fordi du er ikke glad i bli feiltolket hehe :p

martihaav sitter på smygen, du er velkommen til en noen turer. Skal ta meg inn i hav 44 snart også.

Du er sikkert velkommen inn i hav 44. Tviler på at du ser noe særlig til meg.
 

DeletedUser

Guest
Vert stille lenge på ryktebørsen.
Lurer på om SF sliter om dagen :rolleyes:
 

DeletedUser107

Guest
Ryktet sier at dette er en ganske grei beskrivelse av SF nå om dagen.. safe yet.gif
 
Sist redigert av en moderator:
Topp