Ryktebørsen

DeletedUser107

Guest
kanskje dere setter på feriemodus når dere begynner å få angrep? :mad:

Da skulle jeg ha vært i feriemodus ganske ofte tror jeg, er ikke mange angrepene jeg får, men nok til at jeg skulle ha vært i fm nesten 24/7 etter din tankegang:p
 

DeletedUser113

Guest
åååååja... det var derfor jeg var i FM i jula, det er bra jeg har slike lyse hoder som dere i SF til å opplyse meg om slikt.... :)
 

DeletedUser

Guest
Er fryktelig godt gjort å ikke ta en by på 48 timer hvis man virkelig går for et planlagt angrep da. I så fall vet jeg ikke om det sier noe om deres evne til å planlegge og time angrep eller om det bare er vi som er utrolig flinke til å "time" feriemodusen :p
 

DeletedUser113

Guest
Er fryktelig godt gjort å ikke ta en by på 48 timer hvis man virkelig går for et planlagt angrep da. I så fall vet jeg ikke om det sier noe om deres evne til å planlegge og time angrep eller om det bare er vi som er utrolig flinke til å "time" feriemodusen :p

kanskje vi har utviklet en sjette sans:confused:
 

DeletedUser

Guest
BTW. Tror dere ikke at det er egentlig dere som er helt laime på å angripe.
Jeg satt på Andersp kontoen i 12 timer før dere sendte felles angrep mot den, da burde dere faktisk ha greid å snappe opp noen byer, men neida.
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde ikke ledig KP, jeg håper du ikke er så altfor lei deg :cool:

Ser BK har prøvd seg på felles på meg, ryktet sier at det funker vel ikke så bra det heller? :p
 

DeletedUser

Guest
BTW. Tror dere ikke at det er egentlig dere som er helt laime på å angripe.
Jeg satt på Andersp kontoen i 12 timer før dere sendte felles angrep mot den, da burde dere faktisk ha greid å snappe opp noen byer, men neida.

Dette hører ikke hjemme i en ryktebørs :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde ikke ledig KP, jeg håper du ikke er så altfor lei deg :cool:

Ser BK har prøvd seg på felles på meg, ryktet sier at det funker vel ikke så bra det heller? :p

Ser at du mistet 10 byer.. Så trur det funket bra eg :)
 

DeletedUser

Guest
Philosophers Quest
Stalkers
Eksklusiv

Er alt som står, men BK er vel ikke så mye og skryte av? ;) Hvem er han?
 

DeletedUser107

Guest
BTW. Tror dere ikke at det er egentlig dere som er helt laime på å angripe.
Jeg satt på Andersp kontoen i 12 timer før dere sendte felles angrep mot den, da burde dere faktisk ha greid å snappe opp noen byer, men neida.

du har jo allerede quota den xD
Om BK er mye å skryte av eller ikke tar jeg ikke med deg. Don't feed the Troll sier jeg bare.. :p
 

DeletedUser

Guest
Philosophers Quest
Stalkers
Eksklusiv

Er alt som står, men BK er vel ikke så mye og skryte av? ;) Hvem er han?


Rett i det Steamer, men som Trym har jeg bare spilt i disse stammene.
Hvordan er det ellers i SF leiren da?
Ser de prøver å etablere noen små motangrep på oss.
 
Topp