Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
EGILA og Itpd har byer nesten i hav 65 (nesten 75) for å slippe å bli erobret.
Interessant taktikk det å ha byer for langt bort for koloniskipene
 

DeletedUser113

Guest
denne gangen har jeg fått noen ganske interessante rykter. SF spiller(e), blant andre arishmael stemte for oppdatering til 2.x på gamle servere kun for å oppløse BK?
Nå snakker vi utspekulert teit skjult agenda...
Konklusjonen min er da at de endelig har innsett at de ikke klarer å slå oss på(som abdulhey ville kalt det), den hederlige og ærefulle måten. Leave it to Kong Arthur å finne på noen slikt, han har jo enda til gode å klare å stoppe et KS som kommer fra en BK-by :)
 

DeletedUser114

Guest
vist det stemmer så er det vertfal utrolig lame... håper de som stemmer av slike grunnlag faktisk skjønner de ødelegger får folk som stemmer ærlig... både trist å skuffende...
 

DeletedUser

Guest
Egentlig stemte jeg på 2.x fordi jeg liker oppdateringen. Kom på i ettertid at bk spillere for det meste ikke liker oppdateringen;) bare en fin bonus:)
 

DeletedUser107

Guest
hvordan kan det være en bonus at spillere slutter, vi er få nok som det er. og en ting til..er det virkelig sånn du vil vinne serveren?

Som Spaceguard sa..
"Jeg har lest mye nedsnødde meldinger, men du tar nesten kaka arishmael"
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Halla piiiiips :D

Kong Arthur/Arishmael sa at han stemte på version 2x for at han liker den versjonen og at han i etter kant leste at mange av BK spillerne ville slutte om serveren ble endret til nyere versjonen.

Jeg ser på dette som en normal tanke selv om jeg ikke er enig med han.Alle har sine tanker og meninger, dette er noe som vi kun kan se som normalt på.Men at dere tar denne personens tanker og meninger og legger det frem som om det er hele Silent Force sine meninger ser jeg på som en stygg tanke/holdning.

Opey sier ovenfor om at Abdulhey ville ha sagt som den hederlige måten hehe :D

Dette stemmer faktisk, jeg personlig er i mot denne oppdateringen, liker ikke den nyere versjonen og deler samme tanker som BK spillerne når det gjelder en nyere versjon.Jeg er ikke enig med den tanken som sier at det er en pluss at spillere slutter, jeg har alltid sagt at jeg synes at det er synd at spillere slutter .Jo flere spillere som slutter jo kjedeligere blir serveren.

Jeg har alltid sagt at ære og stolthet er viktig beholde selv om det er et spill, dette kan først og fremst mange BK spillere bekrefte.Hele Silent Force ville ikke ha likt om serverens største spillere skulle slutte uten videre.Vi har alltid sagt at vi skal slå BK og det sier vi enda, men vi skal klare det på den hederlige måten.Vi skal slå dem gjennom kriging ikke at de slutter selv.
 

DeletedUser

Guest
Rykte

Det ryktes at Kong Arthur bare mister fler og fler byer :D
 

DeletedUser114

Guest
Det var vel ingen som beskyldte hele SF abdulhey;)
Men det vi fikk vite var at enkelte folk hadde stemt på grunnlag av at de ville BK spillere skulle slutte slik at SF kunne vinne:p å det var det flere som reagerte på.

Det er aldri noe positivt at spillere slutter.. å man har ikke vunnet en krig før man faktisk har slått motparten:) om motparten velger å slutte eller løse seg opp av andre grunnlag har man ikke vunnet en skit.. Da sitter man igjen alene på en kjedelig server uten noen å spille mot... Å det som irriterte meg personlig enda mer.. var at det er faktisk ikke BARE beta det går utover om folk velger å stemme av slike grunnlag på en server.. Denne oppdateringen vil da isåfal gå utover 3 andre utenfårstående servere som ikke ha noe med beta å gjøre..

Hilsen en som ikke slutter beta før SF er knust å most med nesa i grusen eller løper med halen mellom bena;)
 

DeletedUser67

Guest
hmmmmm

Enig.. liker ikke 2.0 versjonen har spilt på alle serverene og liker meg best på Beta (kanskje også fordi jeg gir SF grisebank alene)...

Synes at Grepo admin kan kjøre en ny avstemming men bare for de med kontoer på beta. (eller man kan vektlegge stemmene etter antall byer man har??? - bare en liten tanke hehe...)

noen små tanker fra han som banker SF, ikke holder avtaler OG Erobrer byer fra SF (mao ikke en likrøver)
Reven...
 

DeletedUser

Guest
Kaktus

Rykte sier at noen BK spillere har fått kaktus på hjernen. :D Elsker kaktus <3
 

DeletedUser

Guest
Trudde faktisk du var bedre etter alt du har skrevet på forum...
 
Topp