Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at jeg lurer på hvem som tvinger bytting til å svare på ting han ikke vil svare på.
 

bytting

Well-Known Member
Det ryktes at jeg lurer på hvem som tvinger bytting til å svare på ting han ikke vil svare på.
Ingen som tvinger deg heller til å svare. Når du ikke har avvent deg med å svare på en respektløs måte etter all denne tiden så må du tåle korreks altså.
 

DeletedUser823

Guest
Ingen som tvinger deg heller til å svare. Når du ikke har avvent deg med å svare på en respektløs måte etter all denne tiden så må du tåle korreks altså.
Jepp ingen som tvinger meg. Forskjellen er bare at du klager på at du er tvunget. Det gjør ikke jeg, fordi jeg vet at jeg frivillig svarer. :)
 

bytting

Well-Known Member
Godt å høre at du koser deg med å torpedere alt av saklige diskusjoner her. Alle trenger en hobby lizzm.
 

DeletedUser823

Guest
Hadde ikke turt å snike meg inn på bytting børsen for å ødelegge noe. Du får lage deg en så du får freden du ønsker deg.
 

bytting

Well-Known Member
Du trenger ikke ødelegge ryktbørsen heller. At du ikke liker linken mellom det destruktive spillet du er en representant for og den synkende spillerstallen på .no er ditt problem, ikke vårt.
 

DeletedUser823

Guest
At du ikke liker linken mellom det destruktive spillet du er en representant for og den synkende spillerstallen på .no er ditt problem, ikke vårt.
Skal vel sies at for å "ikke ødelegge .no" så satte jeg en regel til alliansen vår. Ikke ta byer fra aktive spillere. Ser jo hvor mye du følger med bytting. :)
 

bytting

Well-Known Member
Og likevel torpederer du uavlatelig alt av diskusjoner som prøver ta opp destruktiv spill som potensielt ødelegger .no. Noe du har gjort i hvertfall siden Knossos, muligens lenger for alt jeg vet.

Ja, jeg følger ekstremt godt med, og jeg har ekstremt god hukommelse.
 

DeletedUser823

Guest
Kult at du har god hukommelse. Trodde du var en gullfisk jeg. Du glemmer ofte å svare på spørsmål forstår du.
 

bytting

Well-Known Member
Og der var vi tilbake til default-unnasluntringen din. At det liksom skulle være et spørsmål jeg ikke svarer på.

Hvilket spørsmål er det du savner svar på?
 

DeletedUser823

Guest
Og der var vi tilbake til default-unnasluntringen din. At det liksom skulle være et spørsmål jeg ikke svarer på.

Hvilket spørsmål er det du savner svar på?
Nei jeg sier ikke at det var noe nå. Bare at du ofte glemmer å svare på spørsmål.
 

bytting

Well-Known Member
Jeg svarer på alt av spørsmål. Men gratulerer med å ha funnet deg et spiel du kan suge til deg oppmerksomhet med. Eller, gjenfunnet er vel mer riktig.
 

DeletedUser823

Guest
Jeg svarer på alt av spørsmål. Men gratulerer med å ha funnet deg et spiel du kan suge til deg oppmerksomhet med. Eller, gjenfunnet er vel mer riktig.
Hvis du sier det så må det vel stemme. :)

Når kommer du egentlig over 1300 poeng? Er litt rart du er 24/7 online på forum, men aldri ingame. Gitt opp spillet?
 

bytting

Well-Known Member
Det stemmer. Det har aldri vært en problemstilling at jeg ikke svarer på spørsmål. Tvertimot så har jeg alltid vært møysommelig med å svare.

Sånn, fått din daglige dose oppmerksomhet, eller skal vi fortsette?
 

DeletedUser1049

Guest
Skal vel sies at for å "ikke ødelegge .no" så satte jeg en regel til alliansen vår. Ikke ta byer fra aktive spillere.

Ødeleggelsen kommer vel når en allianse drar for langt ifra resten, uansett hvordan de gjør det. Mulig du burde ha laget regelen som "ikke ta byer fra aktive allianser"? Jeg regner med at Klubben er ferdig på serveren etter jobben dere gjorde på dem siste døgnet, så da har vi gått fra 30 til 25 spillere fordi dere hadde en "vanntett" regel for å unngå å ødelegge serveren. Hvis målet ditt er oppriktig, så er det bare utførelsen som suger...
 

DeletedUser823

Guest
Ødeleggelsen kommer vel når en allianse drar for langt ifra resten, uansett hvordan de gjør det. Mulig du burde ha laget regelen som "ikke ta byer fra aktive allianser"? Jeg regner med at Klubben er ferdig på serveren etter jobben dere gjorde på dem siste døgnet, så da har vi gått fra 30 til 25 spillere fordi dere hadde en "vanntett" regel for å unngå å ødelegge serveren. Hvis målet ditt er oppriktig, så er det bare utførelsen som suger...
Vil minne deg på at som du selv har sagt cc. Serveren har vart i 3 uker.

Drake50 den 14.06.20 kl. 22:25
Jeg har satt ban for oss å ta byer i nær fremtid, bare slik at alle har muligheten til å vokse fritt i starten.

Uansett alle byene til pattino var tomme for tropper. Ingen reaksjon på ink, og ingen forsøk på å ta ut ks. Tror han var ferdig før vi sendte ks.
 

DeletedUser1049

Guest
RangeringNavnPoengSpillereGjennomsnittlig antall poeng
1Deathwish4950591049506
212342744021124946
3Cherusci2595401025954
4Kongeriket1736621214472
5Klubben159428439857

Jeg er ikke så veldig smart, så kanskje du kan hjelpe meg litt her. I din uendelige visdom, kan du forklare meg logikken din for hvordan det å legge til 51,000 poeng hos Deathwish virker som en god ide for å "ikke ødelegge serveren"? Jeg vet jo at du og Pantzi får en slik euforisk mestringsfølelse av å ta byer fra spillere som er offline, men ser du i det hele tatt på det store bildet her?
 

DeletedUser823

Guest
RangeringNavnPoengSpillereGjennomsnittlig antall poeng
1Deathwish4950591049506
212342744021124946
3Cherusci2595401025954
4Kongeriket1736621214472
5Klubben159428439857

Jeg er ikke så veldig smart, så kanskje du kan hjelpe meg litt her. I din uendelige visdom, kan du forklare meg logikken din for hvordan det å legge til 51,000 poeng hos Deathwish virker som en god ide for å "ikke ødelegge serveren"? Jeg vet jo at du og Pantzi får en slik euforisk mestringsfølelse av å ta byer fra spillere som er offline, men ser du i det hele tatt på det store bildet her?
Skjønner. Vi skal ikke vokse. Ny regel for deathwish "ikke lenger lov til å bygge bygninger".
Har aldri gått ut for å være .no sin frelser slik som deg CC. Jeg føler jeg har gjort nok ved at vi ikke har tatt byer fra aktive spillere i 3 uker.
 

DeletedUser1049

Guest
... for å "ikke ødelegge .no" så satte jeg en regel ...

Så det var jo bare ord uten noen reéll mening, litt sånn som jeg mistenkte. Og det er helt greit det, men da bør du ikke prøve å selge at du bryr deg om Grepolis og ikke bare tenker på deg selv.
 
Topp