Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Hvorfor gidder du å svare på ting da?
Fascinasjon. Nysgjerrighet. 90% av involvevementet mitt her inne er et Jane Goodallesque studie, kan man kalle det.

01jane_goodall-adapt-1190-1.jpg
 

DeletedUser343

Guest
Fristen har jo gått ut, Drake. Derfor vi ikke får se de, går vel under samme kategori som de diplomene det aldri ble noe av.
 

bytting

Well-Known Member
Når er det du har tenkt til å fremstille rapportene av de ulike forskningsobjektene?
Kunne jeg godt gjort. Dog, blir fort et spørsmål om å være i samsvar med §4. Så sikkert greiest å la være.

Fristen har jo gått ut, Drake. Derfor vi ikke får se de, går vel under samme kategori som de diplomene det aldri ble noe av.
Kan ikke huske å ha lovet så veldig bastant at det skulle deles ut diplomer her og. Dere får skynde dere å skrive noen underholdende innlegg da, så det blir noe å basere utdelingene på.
 

DeletedUser823

Guest
Kunne jeg godt gjort. Dog, blir fort et spørsmål om å være i samsvar med §4. Så sikkert greiest å la være.


Kan ikke huske å ha lovet så veldig bastant at det skulle deles ut diplomer her og. Dere får skynde dere å skrive noen underholdende innlegg da, så det blir noe å basere utdelingene på.
Trodde det jeg skrev tidligere var komisk jeg, eller tar jeg feil nå?
 

bytting

Well-Known Member
Men absolutt smigrende at dere fant utdelingen på Herak så morsom og spennende at dere kneber meg om gjentagelse:)

Liker å bli satt pris på:)
 
Topp