Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
tenor.gif

#fjortissMedMarkeringsbehov
 

DeletedUser1017

Guest
Det jeg skrev var ikke en spøk. :)
Derimot var det nuts skrev "simpel sarkasme", ninnifoxx som ikke forstår seg på "en simpel spøk" og du som mangler "sunn fornuft".
Ingen fare Drake :) Vi vet alle at han er like oppgående som han er god i Grepolis, en sann legende
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 

bytting

Well-Known Member
Jada Nuts. Du får furte litt mer over at du må google "fremmedordene" jeg bruker, sånn for å vise frem hvordan du forholder deg til hvor oppegående du synes jeg er.




Er jo en smule komisk når drake skal dra et spiel over at jeg "ikke forstår", så er det han som ikke forstår.


Og er nå greit å ikke forstå, men er jo blitt en føljetong og et klart mønster i det. Ikke bare med Drake men andre hos dere og. De fyrer seg opp, skal harselere, kverulere, så er det bare de som ikke forstår hva som sies. Hadde kunne tatt det mer til etteretning om det var spesifikt meg de ikke forstår, men gjelder jo alle, både ingame og ryktiss.

Å ikke forstå er greit, men det er et sånt evig jag etter å fyre seg opp, harseleringsforsøk, kverulering osv over ting de ikke forstår bæret av. Og aldri regulere seg ifht at et klart mønster er tilstede. Bærer bare preg å være av at man ikke tåler at meninger som går i ens disfavør får bli stående. Greit det i seg selv, er tross alt ryktiss dette, men når det er bare marathonstafetter av god dag mann. økseskaft og retningsløs kverulering, som bare oppnår at det som kunne vært tatt over en halv side blir 10 sider .. med bare tomt pjatt .. så er det ikke så mye annet å kalle det enn fjortisser med markeringsbehov ass.

Og det virker ikke som det er meg det først og fremst plager at ryktiss er blitt et sånt omreisende sound and fury ... såe
 

DeletedUser823

Guest
Er jo en smule komisk når drake skal dra et spiel over at jeg "ikke forstår", så er det han som ikke forstår.
Skal du ha en medalje? Du glemte nå i hvert fall å dele ut til oss her, selv om jeg mener å huske at du skulle gjøre det.

Det virket ikke som at du forstod i det hele tatt, nå vet jeg ikke om andre tenkte det samme eller ikke men.. Det får være så. Når jeg skrev at du ikke forstod det, så kom du med en side for å forklare selve ordet, og at det var å gråte. Virket som at du mente det du skrev.
 

DeletedUser1017

Guest
Jada Nuts. Du får furte litt mer over at du må google "fremmedordene" jeg bruker, sånn for å vise frem hvordan du forholder deg til hvor oppegående du synes jeg er.




Er jo en smule komisk når drake skal dra et spiel over at jeg "ikke forstår", så er det han som ikke forstår.


Og er nå greit å ikke forstå, men er jo blitt en føljetong og et klart mønster i det. Ikke bare med Drake men andre hos dere og. De fyrer seg opp, skal harselere, kverulere, så er det bare de som ikke forstår hva som sies. Hadde kunne tatt det mer til etteretning om det var spesifikt meg de ikke forstår, men gjelder jo alle, både ingame og ryktiss.

Å ikke forstå er greit, men det er et sånt evig jag etter å fyre seg opp, harseleringsforsøk, kverulering osv over ting de ikke forstår bæret av. Og aldri regulere seg ifht at et klart mønster er tilstede. Bærer bare preg å være av at man ikke tåler at meninger som går i ens disfavør får bli stående. Greit det i seg selv, er tross alt ryktiss dette, men når det er bare marathonstafetter av god dag mann. økseskaft og retningsløs kverulering, som bare oppnår at det som kunne vært tatt over en halv side blir 10 sider .. med bare tomt pjatt .. så er det ikke så mye annet å kalle det enn fjortisser med markeringsbehov ass.

Og det virker ikke som det er meg det først og fremst plager at ryktiss er blitt et sånt omreisende sound and fury ... såe
Sorry å måtte si det, men han hadde rett og du tok feil :) Beklager å måtte knuse illusjonen din, jeg prøvde å være snill! Hvordan gikk det på denne serveren egentlig? Så god du er så regner jeg med at du vant enkelt
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

bytting

Well-Known Member
Men du snakket ikke om resten av serveren. Du snakket om når du var hin atlanteren.

#fjortissMedMarkeringsbehov
 

DeletedUser1017

Guest
Men du snakket ikke om resten av serveren. Du snakket om når du var hin atlanteren.

#fjortissMedMarkeringsbehov
Jepp. Og jeg aktiverte ikke FM da jeg ikke anså det som nødvendig basert på deres prestasjoner resten av serveren :) Det må svi litt, sånn bittelitt. Omtrent like mye som vi fikk flere poeng enn dere
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser343

Guest
Hvorfor stenges ikke ryktebørsen når verdenen stenger? Eller for all del, slettes?
 

bytting

Well-Known Member
Forstår hva du sier, dvs hva du prøver å si. Gir bare uttrykk for at jeg synes det blir for fjortiss til at jeg gidder svare så vidløftig på det.
 

DeletedUser1017

Guest
Forstår hva du sier, dvs hva du prøver å si. Gir bare uttrykk for at jeg synes det blir for fjortiss til at jeg gidder svare så vidløftig på det.
Nei det er jo forsåvidt ikke så lett å svare på det uten å enten si at du syns det er helt greit å bli rævkjørt eller evt at du hater det :) Hvordan går det på livets universitet da? Kommet deg frem til doktor ennå?
 
Topp