Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Ja....du bekrefter vel egentlig det jeg sier. Det du skriver fremstår bare som retningsløs kverulering.

Derimot var det nuts skrev "simpel sarkasme", og ninnifoxx som ikke forstår seg på "en simpel spøk".
Er strengt tatt ikke det du skriver altså.
Syntes bare det var litt rart at du, som ninnifoxx, ikke klarer å forstå deg på simpel sarkasme eller på en simpel spøk.
Dette kan bare tolkes som at du mener at 'jeg og ninni' ikke forstår oss på 'simpel sarkasme og simpel spøk'. Sorry for å være norsklærer altså men...

Hvordan i all verden kommer du frem til at jeg ikke skjønner at det Nuts på prøvde var 'simpel sarkasme'?
 

DeletedUser823

Guest
Dette kan bare tolkes som at du mener at 'jeg og ninni' ikke forstår oss på 'simpel sarkasme og simpel spøk'. Sorry for å være norsklærer altså men...
Det var vel akkurat det jeg mente også? Så hva klages det på her?

Hvordan i all verden kommer du frem til at jeg ikke skjønner at det Nuts på prøvde var 'simpel sarkasme'?
Virket ikke slik. :)
 

bytting

Well-Known Member
Derimot var det nuts skrev "simpel sarkasme", ninnifoxx som ikke forstår seg på "en simpel spøk" og du som mangler "sunn fornuft".
Dette kan bare tolkes som at du mener at 'jeg og ninni' ikke forstår oss på 'simpel sarkasme og simpel spøk'. Sorry for å være norsklærer altså men...
Det var vel akkurat det jeg mente også? Så hva klages det på her?
Du motsier deg selv her. No offense altså.

Virket ikke slik. :)
Skjønner fortsatt ikke hvordan det går an å ikke se at jeg skjønte det var et forsøk på 'simpel sarkasme'. Men men...
 

DeletedUser823

Guest
Du motsier deg selv her.
* Nuts skrev simpel sarkasme, ninnifoxx forstår ikke en spøk og du har ikke sunn fornuft.
Du tolker det til at du og ninni ikke forstår dere på en simpel spøk og simpel sarkasme. Var det ikke det jeg skrev? Hvis ikke får du bli til en norsklærer igjen.
 

bytting

Well-Known Member
a) "ninnifoxx forstår ikke en spøk og du har ikke sunn fornuft"
Denne setningen har logisk form: forstårIkkeSpøk(Ninni) ∧ forstårIkkeSarkasme(bytting)
b) "du og ninni ikke forstår dere på en simpel spøk og simpel sarkasme."
Denne setningen har logisk form: forstårIkkeSpøk(Ninni) ∧ forstårIkkeSpøk(bytting) ∧ forstårIkkeSarkasme(Ninni) ∧ forstårIkkeSarkasme(bytting)
 

DeletedUser823

Guest
a) "ninnifoxx forstår ikke en spøk og du har ikke sunn fornuft"
Denne setningen har logisk form: forstårIkkeSpøk(Ninni) ∧ forstårIkkeSarkasme(bytting)
b) "du og ninni ikke forstår dere på en simpel spøk og simpel sarkasme."
Denne setningen har logisk form: forstårIkkeSpøk(Ninni) ∧ forstårIkkeSpøk(bytting) ∧ forstårIkkeSarkasme(Ninni) ∧ forstårIkkeSarkasme(bytting)
Dette er ikke stedet du henviste til hvor jeg da altså motsa meg selv, men det blir vel å drive med kverulering?

Neivel, så er ikke de to setningene helt 100% like. Det stod noe i ene setningen du kuttet ut også om: "Det nuts skrev var "simpel sarkasme", som jeg da tidligere skrev at jeg mente du ikke forstod deg på.

På forrige side skrev jeg at du som ninni ikke forstår deg på en simpel spøk eller simpel sarkasme.
 

DeletedUser823

Guest
Så var det vel slik at det var sarkasmen nuts skrev der som du ikke forstod også da eller?
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at noen diskuterer selv om verdenen er stengt?

Ryktes at noen (som jeg ikke ser) påstår at bytting er norsklærer? Vil bare informere om at jeg hadde om utsagnslogikk i matematikk, ikke i norsken.
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser823

Guest

DeletedUser823

Guest
Så var det med å forstå sarkasme Drake.
Simpel sarkasme ja. :) Litt ordentlig vanskelig sarkasme kan nok dessverre bli trodd på som feil, men om du hele tiden har vært sarkastisk så kan vi vel kanskje si at du har drevet å kverulert med meg? Om du først nevner noe så viktig nå.
 
Topp