Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Du klarer ikke å fortelle meg selv hvem som har drevet på dette.. Likevel er det ikke syting? Klager over systematiske nattangrep, men klarer faktisk ikke å fortelle hvem som har drevet på med, slik at det kan stoppes?
Og du lurer på hvorfor jeg kaller det du driver med trolling? Eller tror du du greier å lure noen til å tro at dere på magisk vis er ukjent med at dere angriper på nettene? Eller er det neste spielet lizzm, "vi gjør det i søvne"?
 
Sist redigert:

DeletedUser1284

Guest
Nå sprettes snart champagnen i Aftermath, ny event på vei:D#Event-deff
 

DeletedUser1353

Guest
"Var vel nettopp den resonneringen jeg referte til. Leste du ikke det jeg skrev om "gulpis-logikk"?"

Og hva er gale med resonneringen her? vær så snill å utdyp slik at vi "mindre" intelligente kan forstå. Du var salty, jeg sa du var salty. Hvordan er det noe dummere enn dine resoneringer.


"Vet du hva et ekkokammer er, sånn btw?"

ja.


"Kommer som sagt ikke til å beklage at jeg er smartere enn dere. Kommer ikke til å slå meg i hodet med en hammer for at denne diskursen skal bli mer jevnbyrdig. Jeg er ikke kommunist."

Nei, men det er heller ikke poenget mitt da. skulle nesten trodd du gikk med en skylapp lue her.... Poenget mitt er at i stedet for å svare på innlegg kaller du folk dum i stedet for å faktisk svare på de. Men begynner sterkt å tvile på din intelligens as, fordi for meg virker du stokk pinne dum 80% av tiden. Begynner å tro at det ikke er bevisst at du bommer på poenget lenger....
smiley_emoticons_irre.gif



"syt? Hvem hva hvor? Er vel alltid noen som syter uansett sammenheng, så da får du substansiere litt mer hva du betrakter som syt."

all klagingen over "skittent spill", gulling, "systematiske nattangrep", event osv. osv. som fyller et stort antall av sidene på denne ryktebørsen.(legg merke til at jeg svarer deg i stedet for å ta bytting veien og kalle deg en troll/ si at du er dum)

"Om det er det med nattangrep du mener er syt så får du skrive et lite kort essay som leder til en konklusjon om at systematiske nattangrep er uproblematisk, og at å introdusere et konsept om å basere spillet sitt på å vekke folk om nettene ikke er usunt og ikke en hemsko for videre vitale servere på opprør.no."

hvis det er illusjoner du snakker om så var det DU som skrev at illusjoner ikke var ille. Da får DU ta konsekvensene av valg som DU har tatt. Og hvis det ikke er det du snakker om så har du ikke kommet med 1 eneste bevis for "systematisk nattangrep" selv etter å ha blitt bedt om det. Da kan du ikke klage over det.



"Hvis du mener det er passende så bekrefter du jo at Gulpiss er en Salieri. Gratulerer lizzm. Om du drive research for å finne noe å ta meg på så burde du kanskje holde tunga litt mer rett i munnen lizzm."

Sa aldri at han var en salieri. Sa bare det var morsomt at du sa han var det, ettersom salieri stjal noe fra mozart akkurat som gulpis gjorde fra deg. Ingen sted står det at gulpis er en salieri.
 

bytting

Well-Known Member
Men siden du nevner bytting-logikk så kan jeg påta meg å oppsummere Gullpis-logikk. Ikke så vanskelig siden det virker som den eneste "logiske slutningen" du er i stand til å ta er:

(P sier 2 + 2 = 4), (P mistet byer) |= ¬(2 + 2 = 4)

Rekk opp hånda di som ser feilen lizzm.
Og hva er gale med resonneringen her?
du ser seriøst ikke hva som er feil med den resonneringa? Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Får følge trenden med å linke til wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

Det er det som er den barnslige og følelsesstyrte måten du og gulpiss resonnerer på. Når noen sier noe så leter man etter følelsesbaserte beveggrunner på hvorfor det ble sagt, istedetfor å forholde seg til innholdet i det som sies. Så har det vel litt med at dere åpenbart er ute av stand til å forholde dere saklig til det som sies og da.

. Poenget mitt er at i stedet for å svare på innlegg kaller du folk dum i stedet for å faktisk svare på de.
Jeg gjør begge deler. Svarer og kaller dere dumme i samme slengen.

all klagingen over "skittent spill", gulling, "systematiske nattangrep", event osv. osv. som fyller et stort antall av sidene på denne ryktebørsen.
Så skittent spill er greit mao? ekstremgulling er greit? systematisk nattangrep er greit? eventmelking er greit? Hvis du kaller det syt når noen påpeker dette må du si at du synes det er greit for å være konsekvent.

hvis det er illusjoner du snakker om
Har allerede sagt at det ikke var illusjonene jeg snakket om.

så var det DU som skrev at illusjoner ikke var ille.
Nei, det skrev jeg ikke.

Og hvis det ikke er det du snakker om så har du ikke kommet med 1 eneste bevis for "systematisk nattangrep" selv etter å ha blitt bedt om det.
Hvis du har sovet så hardt på denne serveren at du ikke har fått med deg at alliansen din har brukt systematisk nattangrep som en grunnstein i spillet så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å sitte å lire av deg på ryktiss. Alle som spiller på denne serveren vet nøyaktig hva jeg mener. Hvis du vil ha "bevis" så er det nå bare å spørre et hvilket som helst knippe av tilfeldige nåværende og tidligere aftermath-spillere. Dette er jo noe som har skjedd helt åpenlyst. Har ikke noen tro på at de av dere som ikke har bedrevet med det selv ikke har kunnet visst om det.

Sa aldri at han var en salieri.
Det er det du sier når du sier at den anekdoten er passende. Det er jo nettopp den type anekdoter som en Salieri skaper. Var ikke på grunn av hans finesse og musikalitet vis a vis mozart at han fikk engasjement som lærer for Elisabeth. Heller tvertimot. Er jo hele poenget med anekdoten.
 

DeletedUser760

Guest
Både halvguden, velouria, alzur, ninni og friedhelm brukte mer gull enn meg i eventen. Men det er vell greit siden de er på ditt lag:)
For å komme med sånne påstander bør du ha fakta som begrunner det. Du har absolutt null og niks oversikt over hvor mye gull nevnte personer brukte i eventen. Men det som derimot kan bekreftes er at den ene gangen jeg gikk for dagens utfordringen i eventen ble jeg kun slått av deg.
Og det er ikke eneste daglige utfordring du har fått raska med deg ;)
upload_2018-11-21_14-21-8.jpeg
 

DeletedUser1284

Guest
Jeg kom ihvertfall bak dere på poengsummen under evneten. Noe som tilsier at dere kjøpte mer ingredienser enn meg ;) og jo, det var faktisk den eneste jeg tok:D
 

DeletedUser760

Guest
Jeg kom ihvertfall bak dere på poengsummen under evneten. Noe som tilsier at dere kjøpte mer ingredienser enn meg ;) og jo, det var faktisk den eneste jeg tok:D
Den dagen du slo meg var eneste dagen jeg brukte mer enn 180 gull. Som du burde lagt merke til var det tilfeldig hvor mye poeng man fikk fra hver fremmaning.
 

DeletedUser1353

Guest
"du ser seriøst ikke hva som er feil med den resonneringa? Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Får følge trenden med å linke til wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

Det er det som er den barnslige og følelsesstyrte måten du og gulpiss resonnerer på. Når noen sier noe så leter man etter følelsesbaserte beveggrunner på hvorfor det ble sagt, istedetfor å forholde seg til innholdet i det som sies. Så har det vel litt med at dere åpenbart er ute av stand til å forholde dere saklig til det som sies og da."

Jeg sa du var salty. Det var legit det jeg sa..... Og innlegget du snakker om med "dårlig resonnering" sier bare at du er salty. Fordi både innleggene du skrev og mest sannsynelig humøret du hadde da du skrev de var salty.

"Jeg gjør begge deler. Svarer og kaller dere dumme i samme slengen."

Hmmm, derfor du har lagt fram hele 0 bevis for systematisk nattangrep?


"Så skittent spill er greit mao? ekstremgulling er greit? systematisk nattangrep er greit? eventmelking er greit? Hvis du kaller det syt når noen påpeker dette må du si at du synes det er greit for å være konsekvent."

1: definer skittent spill og si hvordan De utrolig driver med det.

2: Ekstrem gulling var tilfellet til et individ, og hele alliansen bør ikke få skylden av det. Ekstremgulling er kjipt å spille mot men det er ingenting som tilsier at det ikke er lov. Begge sider har spillere som guller (selv om ikke alle guller like bra) og det er en stund siden ekstremgulleren sluttet, dermed kan dere ikke klage på det lengre.

3: jeg tror på systematisk nattangrep bullshittet ditt dagen du legger fram bevis.

4: Eventmelking er noe begge sider gjorde, og det er også en del av spillet.



"Nei, det skrev jeg ikke."

Jo det har du. (har jo ikke bevis for det, men hvem trenger bevis, ikke sant bytting
smiley_emoticons_biggrin.gif
)



"Hvis du har sovet så hardt på denne serveren at du ikke har fått med deg at alliansen din har brukt systematisk nattangrep som en grunnstein i spillet så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å sitte å lire av deg på ryktiss. Alle som spiller på denne serveren vet nøyaktig hva jeg mener. Hvis du vil ha "bevis" så er det nå bare å spørre et hvilket som helst knippe av tilfeldige nåværende og tidligere aftermath-spillere. Dette er jo noe som har skjedd helt åpenlyst. Har ikke noen tro på at de av dere som ikke har bedrevet med det selv ikke har kunnet visst om det."

Hvis nattangrep er grunnsteinen i spillet vårt så burde det vel være ish 1000 rapporter om at spillere fra De utrolige har angrepet om natten. Gjerne kom med rapporter om det da, og faktisk bevis noe for en gangs skyld. Har heller ikke sett en eneste angreps rapport med trefftid i NB.


"Det er det du sier når du sier at den anekdoten er passende. Det er jo nettopp den type anekdoter som en Salieri skaper. Var ikke på grunn av hans finesse og musikalitet vis a vis mozart at han fikk engasjement som lærer for Elisabeth. Heller tvertimot. Er jo hele poenget med anekdoten"

Årsaken til at salieri fikk jobben var fordi han var sang lærer i tillegg til piano lærer, noe Mozart ikke var. Sa bare at det var morsomt at det tilfeldigvis var et korrelerende antall mellom ganger salieri fikk jobben som med antall byer du mistet.
 

bytting

Well-Known Member
Jeg sa du var salty. Det var legit det jeg sa..... Og innlegget du snakker om med "dårlig resonnering" sier bare at du er salty. Fordi både innleggene du skrev og mest sannsynelig humøret du hadde da du skrev de var salty.
Fantastisk at du tror en illustrasjon av nøyaktig det jeg snakker om er et motsvar til det snakker om.
 

DeletedUser823

Guest
Og du lurer på hvorfor jeg kaller det du driver med trolling? Eller tror du du greier å lure noen til å tro at dere på magisk vis er ukjent med at dere angriper på nettene? Eller er det neste spielet lizzm, "vi gjør det i søvne"?
Nattangrep er ikke lov ifølge avtalen, om noen her faktisk hadde angrepet på natten så tror jeg at dere hadde klagd mye mer. Her er det bare klaging på at dere drømmer dere til at dere blir angrepet.
 

DeletedUser1284

Guest
Den dagen du slo meg var eneste dagen jeg brukte mer enn 180 gull. Som du burde lagt merke til var det tilfeldig hvor mye poeng man fikk fra hver fremmaning.
Du trenger ikke å lyve lille venn. Alle vet at du brukte mer en 180 gull andre dager i eventen ;)

Hvilken matte tok du? Du vet vell at om du gjentar tilfeldige hendelser nok ganger vil forskjellen bli marginal
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Både halvguden, velouria, alzur, ninni og friedhelm brukte mer gull enn meg i eventen. Men det er vell greit siden de er på ditt lag:)
"Det ryktes" at jeg brukte gull på eventen, det stemmer, jeg brukte gull når jeg var i DU og jeg brukte sinnsykt mye gull når jeg var i Aftermath for å holde følge med DU (eller rettere sagt, for å kunne stå litt imot DU)
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
"Det ryktes" at det ikke er noen hemmelighet at jeg brukte/ bruker gull
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

bytting

Well-Known Member
1: definer skittent spill og si hvordan De utrolig driver med det.
Går utfra det referer til det samurai drev med i starten. Får inn folk ens ærend for å bygge opp byer til han så han får ørten ekstra gir i starten.

2: Ekstrem gulling var tilfellet til et individ, og hele alliansen bør ikke få skylden av det. Ekstremgulling er kjipt å spille mot men det er ingenting som tilsier at det ikke er lov. Begge sider har spillere som guller (selv om ikke alle guller like bra) og det er en stund siden ekstremgulleren sluttet, dermed kan dere ikke klage på det lengre.
"Skylden". Dere baserte nå mye av spillet deres på den ekstremgullingen hans, hvor dere padlet etter han i farvann han gullet seg igjennom.
Og ettereffekten av gullingen er nå der enda.
Ser forøvrig ingen klage på det lengre heller da men.

3: jeg tror på systematisk nattangrep bullshittet ditt dagen du legger fram bevis.
https://knowyourmeme.com/memes/comical-ali-baghdad-bob

4: Eventmelking er noe begge sider gjorde, og det er også en del av spillet.
tja...
 
Topp