Ryktebørs

DeletedUser1284

Guest
Bytting-logikk
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

bytting

Well-Known Member
Ja, kommer ikke til å beklage at jeg er smartere enn deg. Sorry, not sorry.

Alt du kommer med illustrerer jo bare det jeg sier. Du tror at å ta byer fra en allianse på 40% av egen allianses størrelse fordrer finesse. Kunne jo ikke blottlagt din manglende spillforståelse mer enn det.

Og ja, dessverre, alt du har foretatt deg fra starten på oser ikke bare av middelmådighet, men av en som har erkjent selv hvor få strenger han har på instrumentet. Gullgrossister, eventmelking, systematisk nattangrep osv. Det er kun i en Salieris symfoni de toneartene taes i bruk. Spesielt sistnevnte. Et sånt opplegg fødes ikke ut av annet enn kombinasjonen av manglende respekt for andre mennesker og en skral selvtillit.

Og det er vel påtagende for de fleste at den generelle innbittheten din og den hatkampanjen din ikke er noe annet enn et uttrykk for den underdanigheten du føler opp mot enkelte.
 

DeletedUser1284

Guest
Smiler
smiley_emoticons_biggrin.gif
Er jo en grunn til at dere har 40% av vår størrelse, rett og slett fordi vi runnspiller dere
smiley_emoticons_smilenew.gif
Selvinsikten din imponerer ikke. Legger opp byer i frontområder hver server, hvor mange pleier du å beholde?
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Så du mener vi ikke har runnspilt dere. Bytting-logikk
smiley_emoticons_biggrin.gif


Litt morsomt å se hva unnskyldningene er. Under eventer skyldes det på eventen, men det blir fremdeles mistet flere byer når det ikke er event...
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

bytting

Well-Known Member
Beklager at jeg er så smart at du ikke greier å følge logikken min. Ser det egentlig ikke som mitt ansvar, så håper jeg er unnskyldt for å ikke ta det inn over meg.
 

DeletedUser1284

Guest
Kjølig å ikke miste byer? Er liksom litt som at jeg vekker deg til liv igjen, du presterer visst best på forumet når det ikke strekker til på andre områder
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

bytting

Well-Known Member
Ja, ser ut som du blir litt perpleks når det ikke var bare å lire ut av seg paradise hotel-retorikk uten å risikere at det du sier blir plukket i fra hverandre av noen med evne til kritisk tenkning, samt nok manglende sjenerthet til å røste den.

Du får ta deg en runde i ekkokammeret og få litt tom applaus, som en Nero, for den hatkampanjen du har påtatt deg fanebæreransvaret for, så kommer kanskje litt av selvtilliten krypende tilbake.

P.S. Fint om vi er litt ømfintlig for fakta. Var ikke jeg som sparket i gang denne runden på ryktiss.
 

bytting

Well-Known Member
Er vel allerede demonstrert at du er kommet til kort.

Men lykke til videre med den hatkampanjen din da. Er vel det mest patetiske jeg har sett på grepo. Hvilket ikke sier rent lite.
 

DeletedUser1284

Guest
Er vel allerede demonstrert at du er kommet til kort
Når man skal prøve å argumentere mot en som tror han er god tross Norges-toppen i bytapen, akka null selvinnsikt. Nei da blir det liksom litt meningsløst å fortsette;)
 

bytting

Well-Known Member
Men siden du nevner bytting-logikk så kan jeg påta meg å oppsummere Gullpis-logikk. Ikke så vanskelig siden det virker som den eneste "logiske slutningen" du er i stand til å ta er:

(P sier 2 + 2 = 4), (P mistet byer) |= ¬(2 + 2 = 4)

Rekk opp hånda di som ser feilen lizzm.
Like platt som alt annet du har å komme med.

Men mulig det føles som en effektiv måte å danse lambada forbi essensen i det som blir sagt.
 

DeletedUser760

Guest
Jeg tar på meg litt av æren for at du ble overkjørt så heftig at du ble flyktning
smiley_emoticons_biggrin.gif
Det du sier gir som vanlig ikke mening. Sist gang dere greide å ta by fra meg var da serveren var ny og samuraien sitt juks(etter min definisjon) var i full utfoldelse. Siden har jeg tatt 3 byer fra dere og tapt 0. Å bli overkjørt er noe som motiverer meg til å spille bedre. Grunnen til at jeg gir meg på denne serveren er alt det råtne spillet og backstabbingen. Humoren deres (hvis vi skal være så optimistiske å kalle det humor...) på internt forum ved å fremstå mentalt tilbakestående gjør at det ikke er verdt å kaste bort mer tid her :)
 

DeletedUser1353

Guest
Vil, etter å ha lest innleggene bytting har postet her de siste timene, gjennopta mitt forslag om å bytte navn på ryktis til saltbørsen
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
Topp