Ryktebørs

DeletedUser1353

Guest
Hehe, sikkert mye som kan sies om dagens hendelser. Men at du nekter for at du har gulla i den eventen blir bare komisk.
Dette er påstanden din jeg refererer til

For i motsetning til deg har jeg faktisk bevis å referere til :)
 

DeletedUser1011

Guest
Ja, du må nok stave det for meg.

btw, neste gang så kan du ta til deg skryt :)
 

DeletedUser1011

Guest
Har forresten et fadderbarn i Nairobi, han får mer enn gutta i Inno :)
 

DeletedUser760

Guest
Du har vel blitt spurt en del ganger nå, men men kan spørre igjen.

Hvor har gulpis sakt at han ikke bruker gull?
I løpet av de første 10-20 sidene av denne tråden har korku påpekt flere ganger hvor lite han gull han bruker. Siden det er en risiko i at de innleggene er slettet nå, gidder jeg ikke å ta meg bryet med å lete de frem (det kan de som ønsker gjøre). Jeg husker at det har vært nevnt hvor mye/lite han har brukt over diverse servere osv. Han har aldri sagt at han ikke bruker gull, men han har valgt å trekke frem hvor "lite" han bruker. Er vel det folk reagerer på antar jeg.
 

DeletedUser823

Guest
Lurer på hvorfor du legger ut en mening på forum, men etter et enkelt spørsmål så klarer du ikke å "forsvare" meningen du la ut. "Folk" kan være mange, jeg lurte bare på hvem. På tide med et svar?
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

bytting

Well-Known Member
Trodde jeg hadde svart på det der i ørten innlegg, men kan svare på det en gang til:

Hehe, sparte opp ingredienser noen dager nå.
På hva?
smiley_emoticons_biggrin.gif
At jeg har spart?
smiley_emoticons_biggrin.gif
Kan komme med beviser igjen om det trengs
smiley_emoticons_biggrin.gif

Her gies det et inntrykk av at han fortsatt ikke gullet i eventen. Det får du bare ta til etteretning at både jeg og Halvguden tolket det som. Du må gjerne få lov til å ha din egen tolkning av det, som jeg sa tidligere. Så får du godta at når 2 andre kommer til en annen tolkning så er det ikke rent tilfeldig, ikke nok til at du trenger å fyre deg sånn opp ihvertfall.
Og det er alternativer:
-Enten så prøvde han å gi et inntrykk av at han fortsatt ikke gullet i eventen, i så tilfelle lyver han
-Eller så prøvde han ikke å gi et inntrykk av det, da lyver han ikke.

Er ikke så voldsomt komplisert, skulle man tro. Og det hadde bare vært for han å klargjøre hva han mente, når han så både jeg og tigris tolket det samme måte. Som han og fikk tilbud om. Men da flåser han det bare bort.
 

DeletedUser1284

Guest
I løpet av de første 10-20 sidene av denne tråden har korku påpekt flere ganger hvor lite han gull han bruker. Siden det er en risiko i at de innleggene er slettet nå, gidder jeg ikke å ta meg bryet med å lete de frem (det kan de som ønsker gjøre). Jeg husker at det har vært nevnt hvor mye/lite han har brukt over diverse servere osv. Han har aldri sagt at han ikke bruker gull, men han har valgt å trekke frem hvor "lite" han bruker. Er vel det folk reagerer på antar jeg.
Jeg har aldri løyet, så latterlig at du kommer å anklager meg for det. ;) Har fremdeles ikke brukt mer enn jeg tidligere har sagt, altså en stor gullpakke:) Så skjønner ikke helt hva det sytes etter:)
 

bytting

Well-Known Member
Er velo mer opptatt av å bruke penger på grepo fremfor barn i afrika.. Imponerende

Har forresten et fadderbarn i Nairobi, han får mer enn gutta i Inno :)

Da er vi på lik linje.

Skulle komme med et like lite relevant utsagn som ditt;)
Har dere intern konkurranse innad i alliansen om hvem som greier å skrive det mest tåpne innlegget på forum?
Tror Gulpis vant med det siste der da. Gratulerer.
 

DeletedUser343

Guest
Det er det folk er opptatt av, i stedet for at det skal være et ok spill for alle uavhengig av kjønn og alder... Imponerende.

Det enkleste er å la være å ta det opp. Hvorfor fokuserer vi på alt annet enn spillet for tiden? Trodde meningen med spill generelt var for å komme seg bort fra virkeligheten en liten stund, men i stedet så vi drar virkeligheten inn i spillet og da blir det kræsj på flere nivåer.
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser1353

Guest
Trodde jeg hadde svart på det der i ørten innlegg, men kan svare på det en gang til:




Her gies det et inntrykk av at han fortsatt ikke gullet i eventen. Det får du bare ta til etteretning at både jeg og Halvguden tolket det som. Du må gjerne få lov til å ha din egen tolkning av det, som jeg sa tidligere. Så får du godta at når 2 andre kommer til en annen tolkning så er det ikke rent tilfeldig, ikke nok til at du trenger å fyre deg sånn opp ihvertfall.
Og det er alternativer:
-Enten så prøvde han å gi et inntrykk av at han fortsatt ikke gullet i eventen, i så tilfelle lyver han
-Eller så prøvde han ikke å gi et inntrykk av det, da lyver han ikke.

Er ikke så voldsomt komplisert, skulle man tro. Og det hadde bare vært for han å klargjøre hva han mente, når han så både jeg og tigris tolket det samme måte. Som han og fikk tilbud om. Men da flåser han det bare bort.

1: Hvorfor la du ikke dette ut FØRSTE gangen du ble bedt om bevis?
2: Hvorfor dodget du spørsmålet så lenge før du svarte med det hvis det var et så åpenbart svar?
3: Hvis det var en tolkning gjort av deg og halvgud hvorfor framstilte du det som at det var noe han faktisk hadde sakt? Hvis du hadde framstilt det som en tolkning hadde jeg ikke hatt noe problem med utsagnet ditt.


Har dere intern konkurranse innad i alliansen om hvem som greier å skrive det mest tåpne innlegget på forum?
Tror Gulpis vant med det siste der da. Gratulerer.
Er ekstremt vanskelig å få den prisen når du er aktiv på forumet.
 

DeletedUser1353

Guest
Det er da det jeg har sagt hele tiden. Over ørtogfjørti innlegg. Er da for f*** ikke min feil at folk trenger å måtte få inn helt enkle ting med te-skje.

Unnskyld meg altså...

mhmm, derfor du formulerer deg slik:
Hehe, sikkert mye som kan sies om dagens hendelser. Men at du nekter for at du har gulla i den eventen blir bare komisk.

Her sier du ikke "jeg tolker dine meldinger som at du ikke guller, men du guller på eventen" slik du hevder i etterkant

Her sier du "Jeg har sett direkte sitat fra gulpis der han hevder han IKKE guller på eventen, men det er tydelig å se at han guller på eventen"

STOR forskjell, og det går ikke ut på at vi er dårlige på å oppfatte innlegget ditt, men at du vinkler det på en måte og i etterkant endrer det for å redde ditt eget skinn.
 

DeletedUser1342

Guest
1: Hvorfor la du ikke dette ut FØRSTE gangen du ble bedt om bevis?
2: Hvorfor dodget du spørsmålet så lenge før du svarte med det hvis det var et så åpenbart svar?
3: Hvis det var en tolkning gjort av deg og halvgud hvorfor framstilte du det som at det var noe han faktisk hadde sakt? Hvis du hadde framstilt det som en tolkning hadde jeg ikke hatt noe problem med utsagnet ditt.

er vel egentlig dette han har skrevet hele tiden? og forsåvidt nesten skrevet det opp slik som dette en gang før også....

Utenom det så begynte du såvidt på heraklion...utenom det har du aldri spilt med bytting eller forsåvidt gulpis også...

så alle de påstandene du kommer med har du jo ingen egne bevis for?

eneste serveren jeg har spilt med både gulpis og bytting er på heraklion..der bytting spilte fra start og kom vel på topp 15 ish? litt usikker her..mens gulpis tok over en bruker som lå på andre plass med mengder av gull. Så akkurat på den verden er jeg mer imponert over bytting enn gulpis.

Utenom det, kan jeg ikke uttale meg og det kan vel ikke du heller forsåvidt. Og hvis du baserer utsagnet "gulpis er bedre enn deg" på det lille du har spilt med de to på knossos...så ja da er vel det det mest tåpne innlegget her til nå.
 

DeletedUser1353

Guest
er vel egentlig dette han har skrevet hele tiden? og forsåvidt nesten skrevet det opp slik som dette en gang før også....

Utenom det så begynte du såvidt på heraklion...utenom det har du aldri spilt med bytting eller forsåvidt gulpis også...

så alle de påstandene du kommer med har du jo ingen egne bevis for?

eneste serveren jeg har spilt med både gulpis og bytting er på heraklion..der bytting spilte fra start og kom vel på topp 15 ish? litt usikker her..mens gulpis tok over en bruker som lå på andre plass med mengder av gull. Så akkurat på den verden er jeg mer imponert over bytting enn gulpis.

Utenom det, kan jeg ikke uttale meg og det kan vel ikke du heller forsåvidt. Og hvis du baserer utsagnet "gulpis er bedre enn deg" på det lille du har spilt med de to på knossos...så ja da er vel det det mest tåpne innlegget her til nå.

Dette var jo veldig relevant? Eneste jeg har anklaget bytting for er at han sier ting uten bevis som han nylig har anklaget andre for. spiller ingen rolle hvor mye jeg har spilt med eller mot han, så lenge jeg kan lese....

Og nei, første gang han ble bedt om å komme med bevis svarte han ikke... dermed gjorde han ikke punkt 1 fra starten av

Han dodget spørsmålet flere ganger så han gjorde ikke punkt 2 heller

Og han gjorde som jeg sa i punkt 3, hvis du bare hadde lest innlegget mitt....

Tror dere bør slutte å circle jerke så mye i pakte leiren deres.

Og hva mener du med at jeg ikke har noe bevis for det????? alt jeg har snakket om er ting som er blitt skrevet på forum her eller ting som har skjedd på knossos (min ene kommentar om at gulpis gruser bytting, ettersom han gjør det på knossos) så detter er jo helt urelevant vil nå jeg mene.
 

DeletedUser1284

Guest
Serverens flyktning har blitt bytting forsvarsadvokat, søtt:) Ja, du fant vell din rolle til slutt :)

Jaja, vi får se hvem som får mest kp, blir størst, er mest dominerende og tar flest byer;)
 
Topp