Ryktebørs

DeletedUser1342

Guest
Og jeg som trodde at folk flest ikke visste det der..utenom de jeg har spilt med under det nicket:p Hyggelig at du synes godt om meg da. Har ikke noe mot deg heller :)

Ser at Herak dras fortsatt fram da det er ferskt i minne, noe som egentlig er litt dumt men sånn blir det når de samme spillerne går igjen på neste. Selv holder jeg verdener adskilt og drar ikke fram ting fra andre slik som mange andre har en tendens til å gjøre...

Angående selve ryktebørsen så mister jeg stadig lysten til å lese igjennom det som blir skrevet da det er i hovedsak bare krangling, tull og lite interessant. Derav "svada", som jeg har foreslått til nåværende CM som nytt navn på denne og fremtidige utgaver.. :rolleyes:


Enig med deg her, men så er det litt gøy til tider også da, de fleste vanlige ryktebørser dør ut ganske fort :/ Men det går grenser, og ja burde ikke dra inn tidligere verdener...men av og til ser man seg nødt til det dessverre.

hehe ja ser du har hatt noen gode forslag her med både saltbørsen og svada :D
 

DeletedUser1353

Guest
Enig med deg her, men så er det litt gøy til tider også da, de fleste vanlige ryktebørser dør ut ganske fort :/ Men det går grenser, og ja burde ikke dra inn tidligere verdener...men av og til ser man seg nødt til det dessverre.

hehe ja ser du har hatt noen gode forslag her med både saltbørsen og svada :D

Ikke for å skryte men tror det var jeg som kom med saltbørsen? rett på meg hvis jeg tar feil da.

Czared kom med forslaget om å endre navn, jeg kom med forslaget saltbørsen

på tide å skifte navn på ryktebørsen? det passer liksom ikke helt lenger..

Etter å ha lest alt Bytting og AM legger ut føler jeg det burde bytte navn til saltbørsen

Side 3 og 4 henholdsvis
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1342

Guest
Ikke for å skryte men tror det var jeg som kom med saltbørsen? rett på meg hvis jeg tar feil da.

Czared kom med forslaget om å endre navn, jeg kom med forslaget saltbørsen





Side 3 og 4 henholdsvis
ja du er vel en liten morroklump du også, men var da czared som kom med bilde av en salbørse :D
 

bytting

Well-Known Member
Dette er så morsomt at jeg vil grine :) Her sitter vi fra alder 18+ til 60+ :) HAHAHA jeg forstår faktisk ikke at det kan gå så langt og barnslig :) Vet ikke om alle her inne forstår all ironi som blir brukt, eller allt Biffen som blir gjort :) Jeg melder meg ut her til vi begynner med rykter igjen, er så latterlig:eek:

Vi er på 36 sider på forum allrede og vil tro 33 sider er bare krangling. Hehe vil tro faktisk 20 sider er av Gulpis og Bytting XDDDDD

Åkej, Kong Caps Lock. Alle andre krangler, mens du er ironisk. Du minner om hu der Maiken fra parterapi:
https://tv.nrk.no/serie/parterapi/sesong/2/episode/1/avspiller
 

DeletedUser760

Guest
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH er så ekstremt mye bs i denne teksten og alt er rettet negativt mot oss :) Skal jeg være ærlig så er det nok mye du kunne funnet ut om spillere men tro meg hadde jeg skrevet en slik novelle skulle jeg hvertfall underbygd ting med fakta. BTW virker som du er veldig glad i velo Alighieri, har hun begynt å sende nudes kanskje?:) Men back to the point tror det er feil spiller som skriver denne novellen her. DU ER JO FORELSKET I BYTTING OG AM VIRKER DET SOM! :)
Slik jeg tolket den teksten var den rettet generelt mot alle servere. Er jo et faktum at man må være en del egoistisk for å komme på toppen av poengrankingen. Har selv vært der og vet hvordan det er...
 

DeletedUser343

Guest
og ja burde ikke dra inn tidligere verdener...men av og til ser man seg nødt til det dessverre.
nja, om det er nødvendig så er det lite å dra fram fra gjeldende verden..skal ikke være nødvendig å grave i gamle saker..

ja du er vel en liten morroklump du også, men var da czared som kom med bilde av en salbørse :D
Bildet ja, men ikke forslaget. Det var lysi sitt.

Slik jeg tolket den teksten var den rettet generelt mot alle servere. Er jo et faktum at man må være en del egoistisk for å komme på toppen av poengrankingen. Har selv vært der og vet hvordan det er...
Hvordan lage liv på ryktis/svada

1. Nevn ordet gull.
2. Kritiser/skriv negativt om fiendtlig allianse.
3. Bland inn ordet event ved siden av gull.
4. Trekk fram hendelser fra tidligere verdener.
5. Følg saueflokken som har begynt med et av de fire punktene over.

Akkurat det med å ligge i toppen er ikke for alle, de fleste trives best innenfor sånn topp 30-50 med tanke på antall byer osv. Kommer an på hvor langt uti verdenen det er også og hvor stor aktivitet det er. Er selv ingen toppspiller, men ender høyt pga. simming samt mye innadling. Noen må jo plukke opp restene etter at festen er slutt.
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
 

bytting

Well-Known Member
Første punkt: Okei kanskje gulpis unngår alle spørsmål men det gjør sannelig bytting også.

punkt 3: Da er det lathet på hans side og han bør få py for å komme med anklagelser uten å komme med bevis, spesielt når han dodger oppfølger spørsnålene etter å nylig ha klaget over at gulpis gjør det hele tiden.
.
*Jeg svarte med stort sett en gang
*jeg svarte typ 40 ganger i ettertid.
*svarene var i essens det samme, 40 variasjoner av det samme svaret.

Da kan du ikke si at jeg ikke svarer, dodger spørsmål, "ikke sa det før nå" osv, når jeg skriver side opp og ned med svar. Og jeg svarer fullgodt. Da er det heller viljen enn evnen til å skjønne det skorter på, og en som fant seg noe å gnage på.


ren heksejakting
Tror du skal titte litt rundt i ekkokammeret du sitter før du uttaler deg om heksejakt.


Ingen med lavt ego kaller seg selv amdeus.
Hehe, der det en Salieri må det og være en Amadeus. Sånn for symmetriens del. Kunne sikkert utropt AM til AMadeus(oi, ordspill), siden det vel egentlig er henne han er mest misunnelig på. Men så ble det mer underholdende om jeg påtok meg rollen selv, så ble det bare sånn.

Bytting har alltid rett.
Takk.
 

DeletedUser823

Guest
hvis du tenker på det med 3x spillere..så her er en forklaring

her hadde dere en spiller med 630k gull minst og som spilte litt i gråsonen

så ja, der ble det gjort en MIDLERTIDIG IAP som skulle vare til spilleren enten var borte eller ubetydelig liten. Og det var egentlig ikke et samarbeid mot de utrolige, det var et samarbeid mot samuraien...så blir noe helt annet.
Om hele pakten var mot samuraien alene så var vi flere enn 3x spillere altså...
Hørte også noen rykter om sammenslåing, du husker kanskje ikke det?
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at folk får begynne å ta seg sammen. Ta dere en tur inn på diskusjonsforumet og diskuter der.
"Det ryktes" at de fleste som spiller en vel strengt tatt over 16 år, så da trenger man ikke oppføre seg som om man går i barnehagen heller.
"Det ryktes" at det nå begynner å bli en del sider med unødvendigheter her inne.
"Det ryktes" at det nå er på tide å gi seg med FLAME/ Toxic og rett og slett bare ta seg sammen.
"Det ryktes" at denne ryktebørsen gjelder Knossos og ikke andre servere/ verdener
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

 

DeletedUser823

Guest
Samuraien var ikke alene.
Det står skrevet svart på hvitt at pakten var mot samuraien og ikke de utrolige. Da er den rettet mot en enkeltspiller og vi var flere enn 3 ganger så mange som denne spilleren.

Anbefales at man leser det man svarer på før man gjør seg interessant.
Dette er ikke sammenslåingen som jeg snakker om, vet du ikke hva jeg snakker om så spør, eller ikke svar.

"Det ryktes" at denne ryktebørsen gjelder Knossos og ikke andre servere/ verdener
Det kom en post om noe som handlet generelt om absolutt alle servere, derfor svarte jeg på det ved å bruke en annen server som eksempel. Om jeg skal bruke Knossos som eksempel siden det er så ekstremt viktig for deg, så er ikke vampire i det hele tatt egoistisk. Det er mye hjelp å få fra han.
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at noen må starte opp med å legge saken dø, for at det skal fungere
smiley_emoticons_hydra.gif
 

DeletedUser823

Guest
Og samuraien var i de utro, og dermed ikke alene. Hvorfor kverulerer du på dette?
Jeg vet nå fint godt at han var med i de utrolige, men ifølge alighieri var pakten kun rettet mot samuraien, men vi var altså ikke 3 ganger flere enn "de" vi paktet mot?
 

DeletedUser823

Guest
Troller du igjen?
Jeg vet hvem han var i allianse med, det er ikke det jeg sier. Alighieri skrev noe, og jeg kommenterte det. I følge deg selv er han mest saklig, så mellom han og deg så forholder jeg meg heller til det han skrev om temaet.
 

bytting

Well-Known Member
Jeg vet hvem han var i allianse med, det er ikke det jeg sier.

Paktens formål, mening, begrunnelse osv var samuraien, dvs saikogullingen hans samt den triksingen han drev med. I praksis er det en triviell forskjell på om pakten var mot samuraien eller de utro. Krigføring mot samuraien ville nødvendigvis medføre kriging med de utro, siden han var i alliansen. Og krigføring mot de utro ville nødvendigvis medført kriging med samuraien, siden han var i alliansen.
Det er vel det som ligger i bruken av egentlig her.
Og det var egentlig ikke et samarbeid mot de utrolige, det var et samarbeid mot samuraien...så blir noe helt annet.
Når en melker en forskjell som er triviell så er det nu mest kverulering.
 
Sist redigert:
Topp