Ryktebørs

DeletedUser1353

Guest
Serverens flyktning har blitt bytting forsvarsadvokat, søtt:) Ja, du fant vell din rolle til slutt :)

Jaja, vi får se hvem som får mest kp, blir størst, er mest dominerende og tar flest byer;)

"Talk the talk but doesnt walk the walk"

Alt for annekjennelse fra idolene
 

DeletedUser670

Guest
i denne teksten kan det være ting som ikke er sant osv, ettersom jeg ikke har spurt spillere eller spilt så mye de siste årene slik at jeg ikke vet hva som har skjedd i det tidsrommet....men dere skjønner nok poenget mitt....så ikke bruk ting jeg har skrevet her som "argumenter")

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH er så ekstremt mye bs i denne teksten og alt er rettet negativt mot oss :) Skal jeg være ærlig så er det nok mye du kunne funnet ut om spillere men tro meg hadde jeg skrevet en slik novelle skulle jeg hvertfall underbygd ting med fakta. BTW virker som du er veldig glad i velo Alighieri, har hun begynt å sende nudes kanskje?:) Men back to the point tror det er feil spiller som skriver denne novellen her. DU ER JO FORELSKET I BYTTING OG AM VIRKER DET SOM! :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1342

Guest
slutt med det #KunstenÅSiIngenting bullshittet ditt. ( -alighieri : til dette vil jeg svare deg lysi...at han har et poeng. For ja, jeg har fritids af..så har faktisk lest nesten alle verdens ryktebørsene her...og grunnen til at bytting nå skriver "#Kunsten åsiingenting" er fordi så og si hvert eneste spørsmål bytting stiller gulpis, går han enten rundt grøten eller rett å slett ignorerer alle spørsmålene fra bytting og tigrisen her og mange andre på andre servere. Og dette gjør Gulpis bare for å trigge bytting for å irritere. Den siste uttalelsen her vet gulpis er sann men andre trenger ikke diskutere det siden jeg ikke får lov å poste pm her - altså ingen bevis...)



Eneste grunnen til at du har begynt med det er fordi du vil kjeppe ned på gulpis. (mest sannsynelig fordi du synes det er flaut at han gruser deg i spillet)( Alighieri-: her skriver du "spillet" og ikke "gruser deg i verdenen knossos", så siden du klager på at bytting skriver slik at du misforstår han eller hva enn du gjør får du gjøre det klarere selv også)

For å gjøre dette trengte du et argument, så uten å sjekke fakta sa du at han hadde sakt at han ikke guller, men at han nå guller på eventen. Etter at du gjorde litt desperat research for å finne sitatene du var bombesikker var der, oppdaget du at du hadde tatt feil.( alighieri:- tviler på at han gjorde et desperat forsøk..og tviler hvertfall på at han leste igjennom nå 35 sider)

Det er jo sinnsykt flaut å ta feil, spessielt for noen med ditt ego (alighieri:- bytting og ego synes jeg ikke passer så godt i samme setning, han er vel en av de på spillet som er minst ego)

, så da, fanget i et hjørne med mange folk som ba om beviser kommer du fram til en "genial" løsning. Hva hvis du kan si at Gulpis aldri sa det, men at han likevel sa det. Da slipper du jo å finne fram bevis, og da tok du jo aldri feil siden ingen andre kan motbevise det. ( alighieri:- her skjønte jeg ikke en dritt så dette skal jeg ikke uttale meg om :) )

Det er idioti på sitt høyeste, og for noen som prøver så desperat å virke smart som deg, er det sjokkerende å lese alt idiotiet ditt

(alighieri: - og til det siste her...smh...
1. Hvis du greier å lese ser du vel nøyaktig det at bytting sitter på utrolige mengder med kunnskap, hvertfall innenfor litteratur. Imotsetning til de fleste andre her. (ja så du refererte til marie antoinett her med lets give them cake, det var bra gjort, lite klapp på skulderen der....
Og hvis du virkelig mener at alt bytting skriver er idioti, etter at du kjenner alle historiene fra dagen bytting startet å spille...så skal du få mene det. Men ja, hvis ikke jeg hadde spilt fra 2011-2014 og ikke lest noen andre ryktebørser kan jeg også forstå at noen synes det bytting skriver kan virke som idioti av og til...men som sagt, vit historiene før du "dømmer" eller hva det nå enn heter)
 

bytting

Well-Known Member
Herregud for noen tapere dere er.

Ali G er vel den som er nærmest å være saklig her inne. Som tar seg tid å skrive saklige gjennomtenkte innlegg.
Dere har absolutt null tilsvar til substansen i det han sier. Absolutt null.

Hva gjør dere istedet? Forsker inn mannsterke for å latterliggjøre og harselere, på helt usaklig grunnlag, som dere var et gjeng fjerdeklassinger i skolegården.
Ufattelig barnslig. Ufattelig usmakelig.
 

DeletedUser1011

Guest
Noen burde roe ned på CL og utropstegn. Virker mer følelsesbasert enn faktabasert, når det skrives slik.
Skal dere skremme folk fra å skrive her når dere holder på sånn?
 

DeletedUser1011

Guest
Herregud for noen tapere dere er.

Ali G er vel den som er nærmest å være saklig her inne. Som tar seg tid å skrive saklige gjennomtenkte innlegg.
Dere har absolutt null tilsvar til substansen i det han sier. Absolutt null.

Hva gjør dere istedet? Forsker inn mannsterke for å latterliggjøre og harselere, på helt usaklig grunnlag, som dere var et gjeng fjerdeklassinger i skolegården.
Ufattelig barnslig. Ufattelig usmakelig.
Det han sa.
 

DeletedUser670

Guest
Dette er så morsomt at jeg vil grine :) Her sitter vi fra alder 18+ til 60+ :) HAHAHA jeg forstår faktisk ikke at det kan gå så langt og barnslig :) Vet ikke om alle her inne forstår all ironi som blir brukt, eller allt Biffen som blir gjort :) Jeg melder meg ut her til vi begynner med rykter igjen, er så latterlig:eek:

Vi er på 36 sider på forum allrede og vil tro 33 sider er bare krangling. Hehe vil tro faktisk 20 sider er av Gulpis og Bytting XDDDDD
 

DeletedUser1353

Guest
circlejerken fortsetter....

Første punkt: Okei kanskje gulpis unngår alle spørsmål men det gjør sannelig bytting også.

Punkt 2: Hvilke andre verdener spiller de sammen på? Ingen til min kunnskap. Dermed vil det at gulpis knuser han i 100% av verdenen de spiller sammen tilsi at han knuser han i spillet, ergo spesifikasjon ikke er nødvendig.

punkt 3: Da er det lathet på hans side og han bør få py for å komme med anklagelser uten å komme med bevis, spesielt når han dodger oppfølger spørsnålene etter å nylig ha klaget over at gulpis gjør det hele tiden.

Punkt 4: snakker ikke om spiller ego, snakker om person ego. Bytting har alltid rett og det er lett å se at han har høyt ego etter å ha lest det han skriver. Ingen med lavt ego kaller seg selv amdeus. Høyt ego er ikke en negativ ting nødvendigvis, jeg bare brukte det for at teksten skulle være mer interresant og i et forsøk på å få fram MIN mening om hvorfor han endret på svaret etter å bli konfronert

Punkt 5: Er ikke så vanskelig å forstå at du ikke forstår med tanke på hvor lite etterforsket innleggene dine er

Punkt 6: umh har aldri sakt han ikke er kunnskapsrik. Forskjell på å kunne lite og det å være en idiot, selv om de fleste som er den ene er den andre. Jeg sier bare at argumentene hans er idiotiske, ikke at han ikke er kunnskapsrik.
Og her stiller jeg spørsmål om hva du vil fram til. Ting skrevet og gjort for 7 år siden er ikke like relevant og man bør dømmes etter hva man skriver under dette forum. Jeg har aldri sakt noe mer enn at det han skriver her er idiotisk og er ren heksejakting uten bevis. Han har sikkert kommet med gode argumenter og innlegg før, men ikke i dette forum.
 

DeletedUser1342

Guest
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH er så ekstremt mye bs i denne teksten og alt er rettet negativt mot oss :) Skal jeg være ærlig så er det nok mye du kunne funnet ut om spillere men tro meg hadde jeg skrevet en slik novelle skulle jeg hvertfall underbygd ting med fakta. BTW virker som du er veldig glad i velo Alighieri, har hun begynt å sende nudes kanskje?:) Men back to the point tror det er feil spiller som skriver denne novellen her. DU ER JO FORELSKET I BYTTING OG AM VIRKER DET SOM! :)


Ja får masse nudes fra velo altså! herregud så barnslig... kan ikke navnet til noen av de en gang...

Og ja alt i den teksten var rettet negativt mot dere pga den serveren ble jeg utrolig skuffa over deres spill. Og da snakker jeg som enhet med deres 3x spillere enn oss. Nå snakker jeg bare om den tiden jeg spilte. men ila den tiden så rekruterte dere to av våre største spillere uten bybytter, uten noe diplomatisk løsning eller noe. For det andre så hadde dere en spion hos oss...og da sier jeg dere som i at hardfork fikk informasjon...og dere var i pakt med dem. mens vi hadde noen folk som gullet noe, så hadde dere en ekstremguller. Også var noen av dere så jævlig kjepphøye og sendte mange pm for å rakke ned på oss hver gang dere tok en by (da i tillegg med endring av bynavn). mens det var vi som tok flest byer ifht ant spillere. ( det med bynavn endring skjedde vel like mye fra oss men det er jo bare teit).
Og i etterkant så har dere snakket så jævlig mye om det med multibrukere, spesielt da du og gulpis...og det er hvertfall teit når dere begge ble tatt for det samme. Og hadde flere i alliansen som ikke ble tatt.



men siden du etterlengter creds kan dere godt få dette:

Shipper, synes du er en flink spiller, du taper veldig sjeldent byer og var en av oke sine sterkeste spillere. Men jeg liker ikke oppførselen din.
Gulpis, ja du gjorde en utrolig god innsats når du kom, og gjorde en forskjell...du har fått skryt fra både adrhil og opey og nå får du fra meg også. (igjen liker ikke hvor barnslig du oppfører deg på forum, men du er en jævlig grei fyr på pm osv...hvertfall mot meg. jeg skjønner at det kan være gøy å "plage" de "eldre" når de svarer hver gang, men av og til blir det for mye. derfor jeg også er som du kaller det "forsvarsadvokaten" deres. eller som shipper kaller det forelsket...eller som lysi fint fikk sagt det " lengter etter annerkjennelse fra idolene mine")

Utenom det synes jeg ingenting negativt om de fleste i okeanos, og for å trekke frem noen jeg liker spesiselt godt i oke :

Ghostzombie, the toest, mirelle, gastro, czared/verfolne, poly, vigro, drog, per Olav og sikkert flere jeg ikke husker akkurat nå.

Også har vi miraculix som faktisk har vært det eneste idolet mitt her inne. Etter det han gjorde på zeta, og at han forsvarte meg i andre verdener 2012-2014 når vi var i motsatt allianse. Han deffet ikke mot egen allianse men fikk de til å gi meg litt fred. da var jeg ganske fersk og veldig dårlig i gamet så han er vel egentlig grunnen til at jeg spiller idag. Så skal det sies at alle har forandret seg, og jeg er helt ærlig litt skuffa over han nå i det siste ettersom han ikke lenger er "forkjemperen til en fair verden", men føyer seg med andre.

Og for å si litt om meg selv i grepolis:
Jeg er absolutt ingen god gp spiller, kanskje en middelmådig spiller. Men jeg føler at jeg takler ganske bra å lede alliansen min på ithaca og det å være diplomatisk. jeg hjelper også til så ofte jeg kan. Jeg vet heller ikke mye om hva som har skjedd mellom 2014 og 2018, men gp har blitt et mye mer skittent sted, det skal være sikkert. Og ja jeg forsvarer bytting og velo, fordi jeg har spilt med de siden 2011 og jeg vet hvor mye drit de får mot seg. Og når jeg da leser alle meldingene fra motsatt side om velo f.eks og så mye kvinnehat det er der så står jeg selvfølgelig opp for de? Bare det du skrev i meldingen din shipper, "sender am nudes"...er så jævlig respektløst...bare på grunn at jeg støtter hun så betyr vel ikke det at hun sender nudes? og ja jeg skjønner at det var kødd..men herregud...du nærmer deg nivået til samuraien som begynner å slenge rundt med "har du mensen"...skjerpings
 

DeletedUser1353

Guest
Og ja alt i den teksten var rettet negativt mot dere pga den serveren ble jeg utrolig skuffa over deres spill. Og da snakker jeg som enhet med deres 3x spillere enn oss.

Derfor dere tar lærdom og gjør nøyaktig det samme her?
 

DeletedUser1342

Guest
Derfor dere tar lærdom og gjør nøyaktig det samme her?


nope forsåvidt ikke :)

hvis du tenker på det med 3x spillere..så her er en forklaring

her hadde dere en spiller med 630k gull minst og som spilte litt i gråsonen

så ja, der ble det gjort en MIDLERTIDIG IAP som skulle vare til spilleren enten var borte eller ubetydelig liten. Og det var egentlig ikke et samarbeid mot de utrolige, det var et samarbeid mot samuraien...så blir noe helt annet.

Og det jeg tror er at hvis gullfattig reborn hadde blitt og ikke snudd alt på hodet kunne dette vært en utrolig spennende verden med 4 allianser mot hverandre. Altså flæskpeisan, aftermath, utro og da en samling av kou,gull og lf.

og det blir helt forskjellig fra hera...for der var supergulleren og massepaktingen på samme side!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
czared/verfolne
Og jeg som trodde at folk flest ikke visste det der..utenom de jeg har spilt med under det nicket:p Hyggelig at du synes godt om meg da. Har ikke noe mot deg heller :)

Ser at Herak dras fortsatt fram da det er ferskt i minne, noe som egentlig er litt dumt men sånn blir det når de samme spillerne går igjen på neste. Selv holder jeg verdener adskilt og drar ikke fram ting fra andre slik som mange andre har en tendens til å gjøre...

Angående selve ryktebørsen så mister jeg stadig lysten til å lese igjennom det som blir skrevet da det er i hovedsak bare krangling, tull og lite interessant. Derav "svada", som jeg har foreslått til nåværende CM som nytt navn på denne og fremtidige utgaver.. :rolleyes:
 
Topp