Ryktebørs

DeletedUser511

Guest
Ser ut som jeg også har fått meg en Fanklubb. De heter Aftermath :rolleyes:
 

DeletedUser511

Guest
Vi er store fans, men byene dine er vi mer interessert i.

Mange andre fine byer der ute også. Vet ikke hvorfor det er akkurat meg dere targeter selv om jeg forstår det. Er jo selveste bannanen vi snakker om :cool:
 

DeletedUser1022

Guest
Mange andre fine byer der ute også. Vet ikke hvorfor det er akkurat meg dere targeter selv om jeg forstår det. Er jo selveste bannanen vi snakker om :cool:

Selveste Bannanen?
Bannaner er mjuke og til for å spises
smiley_emoticons_scream-if-you-can.gif
 

DeletedUser511

Guest
Mener det er et feigt spill å ta over mamba sine byer slik at folk skal ha dårlig moral på han. Må vel tro at dere klarer også å få tatt byer uten at alle har dårlig moral, men neida d klarer dere ikke :confused:
 

DeletedUser1022

Guest
Mener det er et feigt spill å ta over mamba sine byer slik at folk skal ha dårlig moral på han. Må vel tro at dere klarer også å få tatt byer uten at alle har dårlig moral, men neida d klarer dere ikke :confused:
Handler ikkje noe dem klarer eller ikkje.
Det er taktikk. Ikkje noe feig taktikk heller.
Black mamba få byer= Lite tropper.
Om du hadde fulgt alarmen så kunne du lett ha snipet kset hans då du skal ha mere tropper en han
smiley_emoticons_confusednew.gif

Moralen er ikkje problemet her for å seie det slik
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser760

Guest
Mener det er et feigt spill å ta over mamba sine byer slik at folk skal ha dårlig moral på han. Må vel tro at dere klarer også å få tatt byer uten at alle har dårlig moral, men neida d klarer dere ikke :confused:
I mine øyne er det fair at vi bruker moral til vår fordel. Dere er tross alt over trippelt så mange og store som oss.
 

DeletedUser511

Guest
Veldig rart ks forsøk i dag tidlig av dere. Hva skjedde? Så dere at jeg var online og dere backa ut?:confused:
 

DeletedUser511

Guest
Var ikke vanskelig å forstå at d skulle bli sendt ks når massevis av støtte kommer ;)
 

DeletedUser511

Guest
Må si at det er ynkelig av The Ex å angripe under nattbonus med bare en tropp. Kom heller med alle troppene istedenfor å vekke folk som prøver å få sove. D eneste dere gjør med det er å ødelegge søvnen til folk, det hjelper ikke dere i det hele tatt når det gjelder spillet. Har ikke noe i mot angrepene så lenge det er ordentlig angrep og ikke bare 1 tropp. Denne gangen var det mot meg og det var De Care som kom med angrepet, skjerp dere
 

DeletedUser760

Guest
Må si at det er ynkelig av The Ex å angripe under nattbonus med bare en tropp. Kom heller med alle troppene istedenfor å vekke folk som prøver å få sove. D eneste dere gjør med det er å ødelegge søvnen til folk, det hjelper ikke dere i det hele tatt når det gjelder spillet. Har ikke noe i mot angrepene så lenge det er ordentlig angrep og ikke bare 1 tropp. Denne gangen var det mot meg og det var De Care som kom med angrepet, skjerp dere
Hahahahaha! Er dette noe du sier for å få folk til å tro at du har fått deg appen?:rolleyes:
 

DeletedUser1022

Guest
Må seie at eg støtter Bannanen her.
Å angripe i NB berre for å vekke folk er barnslig og sportslig.
Det er heilt greitt å angripe i NB, om det er eit sikkelig angrep som har meining. Men å angripe berre for å vere kødd, det er teit.
Respekter at folk har et liv uten om grepo, la dem få sove om natten.
 

DeletedUser855

Guest
Angrep i NB er ikke så ille, bare å logge på dodge også nyte 100% bonusen :p
 
Sist redigert av en moderator:
Topp