Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ja, hvordan kan man frykte noen med 90% deff byer og som koloniserer VU øyer???
Hvorfor trenger dere å rottere dere sammen med Verdande og Gigant nazdrakulz for å ta sånne som oss??

Husk å smell døren igjen etter deg på vei ut nå, bare sånn at alle skjønner at du er sinna.

Litt artig at de dere konsentrer angrep på tar byer i fra dere mens det hele pågår. LOL :)
 

DeletedUser

Guest
TE må da føle seg som en brukt kondom, andre gang verdande bruker dere for og kjøpe seg litt tid når de er under press..
 

DeletedUser

Guest
Ja, hvordan kan man frykte noen med 90% deff byer og som koloniserer VU øyer???
Hvorfor trenger dere å rottere dere sammen med Verdande og Gigant nazdrakulz for å ta sånne som oss??

Husk å smell døren igjen etter deg på vei ut nå, bare sånn at alle skjønner at du er sinna.

Litt artig at de dere konsentrer angrep på tar byer i fra dere mens det hele pågår. LOL :)

For en trenger som regel mer tropper jo mer deff dere har.. BFC har tidligere skrytt av å ha 20 av 23 byer deff. Eneste vi samarbeider med er Verdande - altså er vi ikke større enn det dere i LF er med underalliansen deres. Dere er vel stolte av at vi må gå sammen med en annen for å kunne drepe all deffen dere besitter, men dette kommer jo av en direkte konsekvens av at dere tidlgiere har samarbeidet med absolutt alle de største alliansene.. dere er vel den siste alliansen i grepo-norge som kan klage på akkurat dette.

Og apropo den tapte byen - det har ikke slått deg at byen var irreleveant og at spilleren trengte byplass for å ta viktigere innadlinger?
 

DeletedUser

Guest
Det eneste som har slått meg er hvor latterlig enkelt det kan være å ta byer i fra dere. :)
 

DeletedUser

Guest
For en trenger som regel mer tropper jo mer deff dere har.. BFC har tidligere skrytt av å ha 20 av 23 byer deff. Eneste vi samarbeider med er Verdande - altså er vi ikke større enn det dere i LF er med underalliansen deres. Dere er vel stolte av at vi må gå sammen med en annen for å kunne drepe all deffen dere besitter, men dette kommer jo av en direkte konsekvens av at dere tidlgiere har samarbeidet med absolutt alle de største alliansene.. dere er vel den siste alliansen i grepo-norge som kan klage på akkurat dette.

Og apropo den tapte byen - det har ikke slått deg at byen var irreleveant og at spilleren trengte byplass for å ta viktigere innadlinger?


du får lage en liste over hvilken by du vil kvitte deg med da har nok av by plass..
 

DeletedUser

Guest
wow du er litt av en smart fyr du.

you-mad-bro.jpg
 

DeletedUser

Guest
Spørr igjen jeg - Så hvem i LM har du tatt by av om jeg tør spørre?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke tatt noen byer i fra dere selv, men jeg har da sett rapporter, reine julaften å plukke byer ifra dere for tiden.

Loco, du sa at dere kun sammarbeider med Verdande, hvordan forklarer du da at ruthless ga fra seg VU blokker til Miraculix ? :)
 

DeletedUser1036

Guest
Vell ryktet sier at LF viste om fellesen før den tok plass. Har dere begynt med spioner nå. Trodde ikke du kunne gjøre denne serveren enda kjedeligere enn det den allerede er.. men joda. Hvordan en kan frykte noen med 90% deffbyer og som koloniserer vu-øyer forstår ikke jeg.

Vel, nå skal jeg ikke snakke for noen andres del, men jeg tror de fleste i LF har fått inntrykk av at jeg ikke har 90% deff for å si det sånn. Dessuten, det er ikke alliansen som koloniserer vu øyer. Det var 2 spillere. Meg og Lundli2, dere klarte ikke å deffe byen dere koloniserte der. Og det vil vel si at dere sitter på ekstreme mengder off? Men da bør det jo ikke være noe problem å komme gjennom vår deff? Men selvfølgelig, om man ikke kan angripe taktisk og bare slenger alt mot stacket by med mur i 25. Da mister man mye off.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke tatt noen byer i fra dere selv, men jeg har da sett rapporter, reine julaften å plukke byer ifra dere for tiden.

Loco, du sa at dere kun sammarbeider med Verdande, hvordan forklarer du da at ruthless ga fra seg VU blokker til Miraculix ? :)

Jeg har ikke sett noen sånne rapporter så skjønner ikke helt hva du snakker om. Hvis du sikter til de inaktive spillerne som det har vært endel av så må jeg bare le.

Ja, vi i LM samarbeider bare med Verdande. Aldri hørt/sett noe om dette med Miraculix så har skjønner ikke hva du mener her heller. Fullt mulig at Ruthless har kjørt en solo deal med denne spilleren, men dette har isåfall ikke hele alliansen vært med på.

Vel, nå skal jeg ikke snakke for noen andres del, men jeg tror de fleste i LF har fått inntrykk av at jeg ikke har 90% deff for å si det sånn. Dessuten, det er ikke alliansen som koloniserer vu øyer. Det var 2 spillere. Meg og Lundli2, dere klarte ikke å deffe byen dere koloniserte der. Og det vil vel si at dere sitter på ekstreme mengder off? Men da bør det jo ikke være noe problem å komme gjennom vår deff? Men selvfølgelig, om man ikke kan angripe taktisk og bare slenger alt mot stacket by med mur i 25. Da mister man mye off.

Jeg sikter ikke til den ene øyen du og Lundli har tatt. Jeg sikter til de 4 andre som ble grunnlagt. Har snakket med BFC om dette og han er utrolig stolt av planen han lagde angående dette. Han har også skrytt av og ha 90% deff byer. Men hvis du leser hva jeg skrev om igjen, ser du at jeg siktet mot BFC ikke mot hele LF. "Trodde ikke du kunne gjøre denne serveren enda kjedeligere enn det den allerede er.."
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at folk er frustrerte over en mislykket aksjon :p
Å at det nå skyldes at vi i LF besitter for mye deff :p *lersåjeggriner*
Trodde poenget her var å bygge smart? eller har jeg misforstått?
Å 20 av 23 byer med deff er fint det :) Kommer godt med!
Å likevel har jeg mer KP i Off enn han som klager over dette.... hmmm....
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at folk er frustrerte over en mislykket aksjon :p
Å at det nå skyldes at vi i LF besitter for mye deff :p *lersåjeggriner*
Trodde poenget her var å bygge smart? eller har jeg misforstått?
Å 20 av 23 byer med deff er fint det :) Kommer godt med!
Å likevel har jeg mer KP i Off enn han som klager over dette.... hmmm....

Var vell ikke veldig aksjon fra LM sin side når 4 stk bidro + at dere viste om aksjonen før den skjedde, enda et av dine smarte påfunn med spion? Det å beskylde deg for og spille med mye deff er vell helt riktig. Ja, du har mer off-kp en jeg har, men det sier vell litt mer om aktiviteten min det. Jeg spiller på NU og Omicron og, så har ikke tid til å være så aktiv på angriper fronten som jeg gjerne vill.
 

DeletedUser978

Guest
Vel, nå skal jeg ikke snakke for noen andres del, men jeg tror de fleste i LF har fått inntrykk av at jeg ikke har 90% deff for å si det sånn. Dessuten, det er ikke alliansen som koloniserer vu øyer. Det var 2 spillere. Meg og Lundli2, dere klarte ikke å deffe byen dere koloniserte der. Og det vil vel si at dere sitter på ekstreme mengder off? Men da bør det jo ikke være noe problem å komme gjennom vår deff? Men selvfølgelig, om man ikke kan angripe taktisk og bare slenger alt mot stacket by med mur i 25. Da mister man mye off.

Så du mener du vet hvordan man kan håndtere situasjonen bedre? Og problemet er vel ikke det å komme gjennom og få opprør, men det å ta byen dagen etter da den er stacka opp av 40 folk. Vi burde vel bare sitte og bruke murknus til dere har 0 i bymur?
 

DeletedUser978

Guest
Ryktet sier at folk er frustrerte over en mislykket aksjon :p
Å at det nå skyldes at vi i LF besitter for mye deff :p *lersåjeggriner*
Trodde poenget her var å bygge smart? eller har jeg misforstått?
Å 20 av 23 byer med deff er fint det :) Kommer godt med!
Å likevel har jeg mer KP i Off enn han som klager over dette.... hmmm....

Hehe det er vel "smart" men er jo ikke noe morsomt.
 
Topp