Ryktebørs

DeletedUser866

Guest
Finner også NinaB's hevding og skryt, av byer vi lot dem få som noe positivt da de ikke hadde noen betydning for oss lenger, for underholdende, men men... sånn går nu dagan, slik som storlaksen pleier å si :)

Ryktet sier at Lorden synes det er gøy at Wonderhaug er fra Mandal. For det er nemlig Lorden også, selv om Oslo har blitt hjemstedet de siste ti-årene.

Eg hevder ingen ting, sier bare fakta, jeg så selv hvor små angrep som komme inn fra Vill for å prøve å slå ut KS - ble noen fulle flammerbyer der ja ;)
Icehair min kjære, kjære nye by... tatt av overaktive Lokefanten - som jeg faktisk har stor sans for :eek: Hadde alle vært som han i aktivitetsnivå, blandt andre spillere hadde dette kunne vært morro.
Icehair.. Icehair... lyder kjent med tanke på å ta by... men ja.. nå er i alle fall ikke lokefanen noen sabotør, han spiller godt og er med :eek:
Derimot å ta byer fra en som saboterer for sin egen allianse, eg gjerne en helt annen lekse, det sier seg selv, da vet man fint lite og står helt uten forsvarsmuligheter før det er for sent :eek:

Det er lærdom i det også, for de som måte få smake på den opplevelse.
Ut fra ryktebørsen har samme sabotør ødelagt en allianse tidligere og nå stod Veritas for tur, slik er spiller, selv om det gjerne burde vært litt bedre standard på noen ekeltspillere, så treffer man alltid på råtne egg, denne gang ble det først Illu og så Veritas :eek:
 

DeletedUser866

Guest
Det har aldri passet så bra å miste en by som det jeg gjorde i dette tilfellet. Gav meg byplassen jeg trengte for å ødelegge enda et verdensunder tilhørende Veritas.
Ja, landa du KS i en by, det spilleren saboterer alliansen sin, kjempejobb, tidlig på morgningen når folk nettopp har kommet på jobb, akkurat som kl halv 9 om morgningen i går, og uten at noen hadde mulighet til å stille opp og bli varslet.
Gratulerer mrpetzold, beste kampen jeg har sett på lenge, kjempetiming, med både angrep og støtte, helt umulig å klare å snipe, det var så godt planlagt, dette kan du.
:D
Jeg må ærlig si å ha fått love å ha deg som motstander er som å få lov til å gå på rød løper ;)
 

DeletedUser610

Guest
Ja, landa du KS i en by, det spilleren saboterer alliansen sin, kjempejobb, tidlig på morgningen når folk nettopp har kommet på jobb, akkurat som kl halv 9 om morgningen i går, og uten at noen hadde mulighet til å stille opp og bli varslet.
Gratulerer mrpetzold, beste kampen jeg har sett på lenge, kjempetiming, med både angrep og støtte, helt umulig å klare å snipe, det var så godt planlagt, dette kan du.
:D
Jeg må ærlig si å ha fått love å ha deg som motstander er som å få lov til å gå på rød løper ;)

Er ikke det en tabbe av lederne til Veritas å tillate en spiller som hadde mistet 35(!) byer før han ble med i Veritas, derav 22 byer til RC/PoT, å i det hele tatt rekruttere spilleren? Eller i det minste tillate spilleren på en VU-øy?
Spilleren hadde faktisk mistet hele 50 byer før han mistet den første VU-byen, derav 35 byer til RC/PoT.
Sorry, men ledelsen i Veritas har faktisk full skyld her.

Jeg er også veldig sikker på at dere ble advart mot spilleren før dere rekrutterte. Enten av en deres egne ledere eller eventuelt noen utenfor alliansen.

Når det gjelder landingstidspunkt. Er det plutselig galt å lande et KS 08:30 også nå? Det er vel større sjanse for at spillere er online da, enn midt på natten. Det andre KS'et landet 09:40. Fyttikatta så "usportslig" av meg å lande KS i den tiden. Siste KS'et hadde 12 timers reisevei til og med. Er det kun akseptabelt å lande et KS mot dere når absolutt alle er online? Ikke rart dere ikke når opp når dere mangler trip-wires og aktivitet. Det kan da ingen andre enn dere selv lastes for.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
KS som lander mellom 07:00 og 23:00 bør nok være akseptabelt, synes jeg ihvertfall(for erobring, på opprør er alt akseptabelt i forhold til når fase 2 er)
 

DeletedUser866

Guest
Er ikke det en tabbe av lederne til Veritas å tillate en spiller som hadde mistet 35(!) byer før han ble med i Veritas, derav 22 byer til RC/PoT, å i det hele tatt rekruttere spilleren? Eller i det minste tillate spilleren på en VU-øy?
Spilleren hadde faktisk mistet hele 50 byer før han mistet den første VU-byen, derav 35 byer til RC/PoT.
Sorry, men ledelsen i Veritas har faktisk full skyld her.

Jeg er også veldig sikker på at dere ble advart mot spilleren før dere rekrutterte. Enten av en deres egne ledere eller eventuelt noen utenfor alliansen.

Når det gjelder landingstidspunkt. Er det plutselig galt å lande et KS 08:30 også nå? Det er vel større sjanse for at spillere er online da, enn midt på natten. Det andre KS'et landet 09:40. Fyttikatta så "usportslig" av meg å lande KS i den tiden. Siste KS'et hadde 12 timers reisevei til og med. Er det kun akseptabelt å lande et KS mot dere når absolutt alle er online? Ikke rart dere ikke når opp når dere mangler trip-wires og aktivitet. Det kan da ingen andre enn dere selv lastes for.

1) Jeg har vært en av hovedlederne hele veien, og det jeg sa i denne saken for 1 uke siden, ja.. vi ser jo at det ikke ble fulgt.
2) Jeg sier ikke at du er noe negativt, heller det motsatte. Eg hadde aldri klart å lande et KS hos en sabotør, med 1 KS som bruker ja 20 timer for den saks skyld og i alle fall ikke klart det når jeg viste vedkommene ikke ville melde fra. Jeg klarer kun å lande KS i aktive spillere, med mindre det er inadling, noe vi alle kjenner til hvordan er, ubehagelig nok :)

Eg sendte nettopp hjem noen snubletråder lokefanten la inn i mine byer, kan alle returnere støtte?

Som sagt det har vært en ære å spille mot deg og jeg skjønner nå hva som menes med hva som skjer når mrpetzold reiser sørøver :eek:
 

DeletedUser703

Guest
synes dette blir veldig urettferdig mot godeste smokeren. spillte sammen med han gjennom hele iota og har aldri opplevd han som en som ødelegger.
han prøver hvertfall å få til noe. men står man alene blir det håpløst og antall bytap blir stort.

du snakker om at hadde du vært i vår posisjon skulle ting bli gjort anderledes.
hos oss er det godt humør og alle drar i samme retning.
er du ikke leder av veritas?
bruk heller litt av tiden din på å få det samme inn hos dere istedet for å rakke ned på medspillerne dine, så sparer du deg alt fjaset du til stadighet må lire av deg her.
 

DeletedUser866

Guest
Ryktene kan se Lokefanten ikke er fornøyd ja... Like du navet Icehair eller?
Vekker det minner :p lol...
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at NinaB ikke vet hva, hvem eller hvor Icehair navnet kommer ifra. Hun bare later som hun har peiling, som hun gjør ved det meste :)
 

DeletedUser

Guest
Er ikke det en tabbe av lederne til Veritas å tillate en spiller som hadde mistet 35(!) byer før han ble med i Veritas, derav 22 byer til RC/PoT, å i det hele tatt rekruttere spilleren? Eller i det minste tillate spilleren på en VU-øy?
Spilleren hadde faktisk mistet hele 50 byer før han mistet den første VU-byen, derav 35 byer til RC/PoT.
Sorry, men ledelsen i Veritas har faktisk full skyld her.

Jeg er også veldig sikker på at dere ble advart mot spilleren før dere rekrutterte. Enten av en deres egne ledere eller eventuelt noen utenfor alliansen.

Når det gjelder landingstidspunkt. Er det plutselig galt å lande et KS 08:30 også nå? Det er vel større sjanse for at spillere er online da, enn midt på natten. Det andre KS'et landet 09:40. Fyttikatta så "usportslig" av meg å lande KS i den tiden. Siste KS'et hadde 12 timers reisevei til og med. Er det kun akseptabelt å lande et KS mot dere når absolutt alle er online? Ikke rart dere ikke når opp når dere mangler trip-wires og aktivitet. Det kan da ingen andre enn dere selv lastes for.

Hvordan kan jeg aktivere trip-wires?
 

DeletedUser866

Guest
Ryktene sier at NinaB lurer på hvilken Grepolisverden Theta var, hvem Zevs Qest og Zq var?
Noen forslag, noen som vet dette?
:p
 

DeletedUser866

Guest
Takker tfjell, var det Zevs Qest som vant eller?

Rykte sier at NinaB lurer på om noen plutselig forsvant?
Ryktene sier videre at NinaB lurer på om spiller på den verden var (syk) - dårlig?
Rykte sier at NinaB legger et puzlespill ?
 

DeletedUser872

Guest
Finner også NinaB's hevding og skryt, av byer vi lot dem få som noe positivt da de ikke hadde noen betydning for oss lenger, for underholdende, men men... sånn går nu dagan, slik som storlaksen pleier å si :)

Ryktet sier at Lorden synes det er gøy at Wonderhaug er fra Mandal. For det er nemlig Lorden også, selv om Oslo har blitt hjemstedet de siste ti-årene.
Var jo hyggelig å høre at det er en her som kommer fra et bra sted på det glade Sørlandet.
Ryktet sier at temperaturen er blitt betraktelig lavere her på forumet og folket storkoser seg :)
 

DeletedUser787

Guest
Sendte noen isbiter i posten til NinaB og ringte dama til MrP som truet med sexstopp hvis han ikke roet seg. Haha. Funka gitt! xD
 

DeletedUser872

Guest
Godt er det. Ser ut som det gikk meget bra! :p Og det ser ut som det har begynt en ny serie her inne: "Kampen om NinaB" :)
 
Topp