Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Fordi jeg har bytta allianse engang på en server med å gå fra hovedalliansen til å spille med folk fra underalliansen? Ryktet sier at poseidon er en tomsing, la oss gå over til ryktene!

En gang bare?
Du er som regel innom 2-3 ulike allianser per verden...ihvertfall i det siste.

Ryktet sier at det er ingen rykter :p
 

DeletedUser419

Guest
Ryktet sier at en med navn Hoki skal bli best på Kappa, sakte men sikkert :)
 

DeletedUser

Guest
Her er antallet penger jeg har brukt på gull de siste 3 grepolisårene: 0 ;)
 

DeletedUser

Guest
Her er antallet penger jeg har brukt på gull de siste 3 grepolisårene: 0 ;)

Viser hvor mye flott du har fått til, som er verdt skryte av. Gratulerer så mye Streamer. Jeg har nok brukt en haug med penger jeg kunne brukt på andre ting. Men må helt ærlig si jeg ikke angrer stort :)
 

DeletedUser

Guest
Er ikke det at jeg ikke vil, men ikke alle her er voksne og kam bestemme hva man skal bruke pengene sine til. Hadde jeg fått lov til å bruke mobilen eller å bestille via kort hadde jeg iallefall hatt administrator for lenge siden, men sånn er det ikke.
 

DeletedUser343

Guest
Trodde det var en ryktebørs ikke en diskusjonstråd...

Jeg også har "kastet bort" mye penger(hakke peiling hvor mye) på dette spillet men ikke så mye som verstingene :p
Bruker bare administrator jeg. Den eneste premiumfunksjonen som jeg har nytte for :p

Ryktet sier at jeg fortsatt ikke kan å skrive rykter..fordi jeg har ingen..
 

DeletedUser

Guest
Kom nettopp hjem fra påskeferie :p Men hadde nett, så da får jo alt bra :D
 

DeletedUser

Guest
tar så lang tid å må bygge opp tropper etter deg bytting :) så har ikke noe anna tid å sløse :p

men vi kan starte med denne diskusjonen :p

Hvem tror dere har satt mest opprør i byene på hele Kapp?
 

DeletedUser

Guest
Har ikke hørt at det har funnet sted noe opprør på Kapp, men på Kappa er det mange som setter opprør hos hverandre :)
 

DeletedUser343

Guest
Akkurat som på alle andre opprørsverdener det da Streamer. Ikke verdt å nevne det :p

Ryktet sier at jeg har tatt ferie på Kappa og kommer tilbake sterkere forhåpentligvis etter påskehelga :D Og at det kan bli rolig på Kappa siden at det er mange som hopper inn i FM for tiden :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at CN ligger på rank en med et sykt høyt gjennomsnitt, den så jeg virkelig ikke komme!
 

DeletedUser

Guest
Det gjorde jeg! Har vel strengt tatt sagt at CN med deres medlemmer blir et helvete å hanskes med når de kommer i siget, ja fra dag 1 sa jeg det!

Og nå er de i siget ja ;)

Stå på CN, E, Para og dere andre. Det er jo en spennende server blitt :)
 

DeletedUser

Guest
PS heldigvis har CN noen svake ledd! Han bytten f.eks ;);)
Haha digger deg bytt! :)
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at CN ligger på rank en med et sykt høyt gjennomsnitt, den så jeg virkelig ikke komme!

Kanskje fordi de største i CN II gikk over til CN..?

Ryktet sier at jeg har ikke gjort stort på Kappa i det hele tatt.
 

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier at Cosa Nostra har mistet 10 byer til Paradox/KISS siden verdenen startet.
I tillegg har de også mistet 2 byer til Paradox hvor KS har landet innen en time etter at spilleren ble kastet ut. Noe som bringer tallet opp til 12-0 favør Paradox.
Hvordan er stillingen per nå= Har ikke fulgt så godt med i det siste:)
 
Topp