Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at CN og Ensi har blitt venner igjen (så koselig) :)

Ryktet sier jeg personlig har flere venner i CN(fra andre servere), og at det har vi vært fra dag 1 her på Kappa også :)

Men nå må dere forstå at det bare er rykter, så ikke noe tynge å legge i det ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Paradox frykter at CN og Einsi blir venner igjen, ta det rolig, spar på tårene dere :)
 

DeletedUser343

Guest
Frykter? Nei, vi bare nevner det.
Hvorfor skal vi være redde for dere?

Ryktet sier at jeg er ikke veldig flink til å skrive rykter... :rolleyes:
 

DeletedUser343

Guest
Bløff? Ikke tro at dere er bedre enn oss.
Etter min mening så er alle like gode gjennomsnittlig sett.
Vi får se hvordan det går. Er lenge igjen av verdenen enda. Man vet aldri om det kan skje forandringer når det gjelder alliansene.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er mye rot i CN alliansen ;)
Kan det være Streamer som er inne og spammer på forumet til CN også?
Er det ikke nok at han spammer ned forumet til ensi og er blabla-generator på ryktebørsen?

Og til bytting: Vi trenger ikke å bløffe for å være søte :)
 

DeletedUser

Guest
Dere trenger ikke å skjule at dere er redde for litt motsdand, redde for at hele shite skal rakne sammen under føttene på dere, men dere har ikke forstått det, Grepolis blir så mye gøyere vis det er litt spenning i det :)
 

DeletedUser343

Guest
"Dere trenger ikke å skjule at dere er redde for litt motsdand, redde for at hele shite skal rakne sammen under føttene på dere,"

Verdenen har så vidt begynt Streamer og du snakker om at alt kan rakne sammen allerede... tror du at du kan spå hvordan det kommer til å gå med noen eller...?

"Grepolis blir så mye gøyere vis det er litt spenning i det"

Jo, vi koser da oss vi ;)
 

DeletedUser

Guest
Dere trenger ikke å skjule at dere er redde for litt motsdand, redde for at hele shite skal rakne sammen under føttene på dere, men dere har ikke forstått det, Grepolis blir så mye gøyere vis det er litt spenning i det :)

Cosa, cosa II og ensi var vel størst en god stund i starten. At ting ikke gikk helt deres vei er vel ikke vår feil? Dere har vært 3 allianser, hvor 2 har huset flere toppspillere... så dere har kun dere selv og takke.
Syns selv det er spennende jeg. Trenger ikke fiender på alle kanter 24/7 for at det skal bli spennende. Går an og lage litt selv også... vertfall så tidlig i spillet :)
 

DeletedUser

Guest
Akkuratt, alliansen deres består nesten bare av masse alliansehoppere, og derfor vil dere etterhvert rakne sammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Akkuratt, alliansen deres består nesten bare av masse alliansehoppere, og derfor vil dere etterhvert rakne sammen ;)

Streamer er morsom som alltid :)
Lurer på hvor mange allianser Streamer har vært i her på Kappa?
Men er det noe Streamer kan så er det å flykte til en annen allianse når han ser at alt går i dass i den alliansen han er en del av ledelsen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg var i ledelsen med Northern Vikings, og vi merget med The Golden EAgle Of Rome. Men denne alliansen var full av folk som bare støttet folk dem var venner med IRL, når jeg trengte hjelp var det ingen som sendte meg en sverdmann engang, så gjengen fra Northern Vikings stakk fra The Golden Eagle igjen. Vis du snakker om Achilles, så var det ikke noe mer en at jeg gikk fra hovedalliansen, til å spille med gamle Silent Force venner i underalliansen, derretter merget underalliansen med underalliansen til PoI.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, greit å ha noe å skylde på for å skifte allianser selv, men alle andre utenom deg er allianse hoppere ;)
 

DeletedUser

Guest
Finnes mange sterke lojalister som ikke feiger ut når ting ser mørkt ut ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, gjør det. Kanskje du en dag blir en av dem:)

Fordi jeg har bytta allianse engang på en server med å gå fra hovedalliansen til å spille med folk fra underalliansen? Ryktet sier at poseidon er en tomsing, la oss gå over til ryktene!
 
Topp