Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Hvorfor skulle jeg ikke dra fra dere, når alt av trivelige grepolis kontakter jeg har er i den alliansen ?(gamle SoA) Du gir et prakt eksemplar her på hvorfor jeg valgte å forlate. Hvorfor skal jeg spille med en 40 åring f.eks som krangler med barn helt ned i 12 års alderen og som er høy på pæra 24:7. Angående alliansenavnet tror jeg det har lite med middelhavet å gjøre. Gratulerer Czared...stemmer det hellas ligger i middelhavet. Flere av medlemmene i Antartic Storms er voksne folk som har reist mye rundt om kring i verden.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skulle jeg ikke dra fra dere, når alt av trivelige grepolis kontakter jeg har er i den alliansen ?(gamle SoA) Du gir et prakt eksemplar her på hvorfor jeg valgte å forlate. Hvorfor skal jeg spille med en 40 åring f.eks som krangler med barn helt ned i 12 års alderen og som er høy på pæra 24:7. Angående alliansenavnet tror jeg det har lite med middelhavet å gjøre. Gratulerer Czared...stemmer det hellas ligger i middelhavet. Flere av medlemmene i Antartic Storms er voksne folk som har reist mye rundt om kring i verden.

Men du ble litt lengere i JS for å spionere. svakt bare. men Antartic storms tipper jeg ikke holder ut lenge, før fler av medleme plutselig bestemer seg for og slutte. som jeg vet mange av dere gjør ofte :p
 

DeletedUser

Guest
Antartic Storms eller ole brum ;) alliansen er tiptop... vi har det gøy og kose spiller :) Vil påstå vi har trippel så god kommunikasjon som de andre alliansene. Ingen pakter er også ren nytelse.....Spaceguard du får gulla opp litt fs og sende på SONS 03, trenger sårt kp :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Enig der. En god gjeng med god kommunikasjon ;)
Kan ikke fatte at man klager på navnet, hvor mange alliansenavn på dette spillet har med Hellas å gjøre?

Tror JS og Antartic Storms vil være de sterkeste alliansene. Disse alliansene har erfarne spillere som kjenner hverandre godt i fra andre servere. Vi foretrekker kvalitet fremfor kvantitet


Spaceguard sin theme song? :)
http://www.youtube.com/watch?v=2MQRnIXlOjs
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men du ble litt lengere i JS for å spionere. svakt bare. men Antartic storms tipper jeg ikke holder ut lenge, før fler av medleme plutselig bestemer seg for og slutte. som jeg vet mange av dere gjør ofte :p

Det er langt flere som slutter inne i JS en her. Hvorfor er det svakt å spionere litt før jeg stakk over? Bare en idiot ville latt være ;)
 

DeletedUser

Guest
bare folk som vet de ikke har fremtid innen grepolis, som spionerer. FEIGE FEIGE
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skulle jeg ikke dra fra dere, når alt av trivelige grepolis kontakter jeg har er i den alliansen ?(gamle SoA) Du gir et prakt eksemplar her på hvorfor jeg valgte å forlate. Hvorfor skal jeg spille med en 40 åring f.eks som krangler med barn helt ned i 12 års alderen og som er høy på pæra 24:7. Angående alliansenavnet tror jeg det har lite med middelhavet å gjøre. Gratulerer Czared...stemmer det hellas ligger i middelhavet. Flere av medlemmene i Antartic Storms er voksne folk som har reist mye rundt om kring i verden.

Dette var med for SG (Bob the Builder) ;)
 

DeletedUser

Guest
Mener du jeg er feig, er uengig med sg noen ganger jeg :p la oss ha 1v1 en gang når jeg har fått vokst litt.
 

DeletedUser

Guest
1v1, vi er fire timer fra hverandre. Du kan bare grine deg birems fra SG. Aldri om du spiller rettferdig. Og for det andre. Grepolis handler om å angripe sammen. Det er ikke noe en vs en greier, vis du tror det er du langt ute å kjøre. Når jeg har blitt litt større? Hvorfor klarer du ikke å stå på egene bein? er du bebbien til spaceguard? spaceguard er skikkelig stolt av deg, som en ekte sønn :)
 

DeletedUser

Guest
spaceguard er bare en god venn som jeg har kjent en stund nå. har stått på egne ben lenge. sto på egne bein på alpha når jeg spilte der, og delta. starta ikke som topp spilleren. så du mener du er redd for å ha 1v1 xD feig
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke counterstrike eller world of worldcraft. Jeg kunne knust deg enn så mange byer du hadde. Men jeg er 4 timer unna, byen din vil være proppfull av støtte til jeg når frem.
 

DeletedUser

Guest
nei, du hadde ikke greid og knust meg du. og 4 t er kort :p ikke så erfaren skjønner jeg :D
 

DeletedUser

Guest
Mener du jeg er feig, er uengig med sg noen ganger jeg :p la oss ha 1v1 en gang når jeg har fått vokst litt.


Jeg tar utfordringen :) holder du JS utafor holder jeg AS utafor :D gleder meg er utfordring jeg blir sur hvis ikke du gir meg :3

Kan ikke si for sikert om Stremer ble igjen for å spioner , men hvis så synes jeg det også er lavt. Fy skame seg :p Hviste du dette PanicO ? Har derre holdet meg utafor :`(..
 

DeletedUser

Guest
4t er langt fra kort... Dessuten ville det vært støtte i byen siden du ikke har nok tropper til å slå Streamer......
 

DeletedUser

Guest
ok :D noen som ikke er feige, men må få noen fler byer først for off tropper :p
 
Topp