Ryktebørs

DeletedUser419

Guest
Tror at han bytter jeg også men jeg tviler på at han går enten JS eller SoAA. Går vel til en av de tre øverste.
Han har jo nå vært mistenkelig inaktiv i det siste.....

Det kalles feriemodus...
 

DeletedUser419

Guest
Bare få Space(Bigdaddy)Guard til å kvitte seg med han det^^
 

DeletedUser113

Guest
huff, draaaaaama!
Vil bare informere om at jeg nå er ute av feriemodus og er på jakt etter KP.... noen (fri)villige?

Det skal også nevnes at ryktene sier JS er en veldig open minded allianse, og vi er ikke kresne på motstandere. ryktet sier videre at en av dems større medlemmer(meg), er på leting etter en ny entrepenør.
 

DeletedUser

Guest
Men jeg tror at allianse krigene mellom de store alliansene vil vare lenger enn det hadde vært på en annen server for de fleste serverne har en allianse som bare har topp medlemmene
 

DeletedUser

Guest
Men jeg tror at allianse krigene mellom de store alliansene vil vare lenger enn det hadde vært på en annen server for de fleste serverne har en allianse som bare har topp medlemmene

Blir sånn etterhver uansett, de fleste toppspillere kjenner hveradndre fra før av, og vil ikke være finder, pluss. de har greid og kvitte seg med mottsanden for lenge siden.
 

DeletedUser

Guest
Tror at han bytter jeg også men jeg tviler på at han går enten JS eller SoAA. Går vel til en av de tre øverste.
Han har jo nå vært mistenkelig inaktiv i det siste.....

Det er vel soaa eller js jeg ser på som de eneste alternativene. Forstår ikke hvorfor han skulle valgt noe annet, tror de fleste heller vil ha kvalitet i stedet for kvantitet;)
 

DeletedUser

Guest
Det er vel soaa eller js jeg ser på som de eneste alternativene. Forstår ikke hvorfor han skulle valgt noe annet, tror de fleste heller vil ha kvalitet i stedet for kvantitet;)

Han sier noe der. De to alliansene er fult av kvaliet spillere :p særlig han som har har 9500 p :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Johan Knudsen farmer spillere for kp med under 10000 poeng:mad: (denne uken har han angreprt meg 3-5 ganger)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at en allianse med navn Black Nights Warriors har kopiert mye fra den offentlige siden til F.E.A.R og tatt det på sin egen offentlige forside.
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at SoAA VIL ha en av byene mine men får den ikke :p
Og det har visst gått et rykte om at jeg skal slutte på serveren og det har iallefall RF fått med seg. Tjente litt KP på det :D
 

DeletedUser

Guest
Fordi han skal fortsette antar jeg.......
blir spennende fremover nå... FEAR, JS, Black Lotus og Ensiferum.... Klarer vi å bare holde oss til IAP'er og ikke pakter :)
 

DeletedUser

Guest
Åssen går det på Eta? Fått med meg at FEAR leder men har ikke fulgt så mye med etter at jeg slutta.
- ekmeling.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Streamer er en EDIT moderator: slike ord får du ikke lov å bruke om små barn i dette forumet SpaceGuard!
 

DeletedUser

Guest
Det er streamer vi snakker om da, vi brude skjønt at han ville gjøre det, typisk han. feige små spillere.
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at jeg er enig med BIG DADDY og SpaceGuard angående Streamer.
Vel vel tror de skulle ha kalt seg Titanic istedet for Atlantic Storms(ehm dette er et gresk spill ogutenfor Hellas sin kystlinje ligger Middelhavet!, ikke Atlanterhavet).
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg er enig med BIG DADDY og SpaceGuard angående Streamer.
Vel vel tror de skulle ha kalt seg Titanic istedet for Atlantic Storms(ehm dette er et gresk spill ogutenfor Hellas sin kystlinje ligger Middelhavet!, ikke Atlanterhavet).

Hvorfor kalle seg Titanic det sank på sin første tur...
 
Topp