Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
giphy.gif
 

DeletedUser823

Guest
Ingen sammenheng.
Sa vel aldri at det ikke var en sammenheng. Kun at man ikke trenger å gjøre det bra selv om man har mye gull. Du trenger vel ikke gjøre alt så vanskelig vel? Trodde du og du var enig om at det var min jobb. :)

fordi det er så underholdende å se det tallet oppe i høyre hjørne gå opp og ned . Som en jojo - Wiiiii!!!
Ryktet sier at det kun er du som gjør det. Du får kose deg med jojo gullet ditt du bytting. Når du ikke svarer på forum så vet jeg nok hva du gjør på.
 

DeletedUser823

Guest
Visste eksperten bytting at animerte bilder faktisk ikke er lov på forum? Idiotiske regler... Jeg vet... Ikke lov av den grunn.
 

DeletedUser823

Guest
Jobben din er tilsynelatende å dra mest mulig kverulering ut av ingenting. Du vant vel en pris for det en gang i tiden.
Ah stemmer. De bytting prisene dine er vel det eneste morsomme du kommer med på forum, men noe skal du ha. De prisene er ganske fine faktisk.

Prøver du å antyde at jeg guller? Lykke til.
Nei, sier bare at du får kose deg med jojo gullet ditt. En gullmynt er nok til å jojoe med.
 

bytting

Well-Known Member
Men sånn for å rykke tilbake til der vi var før Drake tok oss med en tur på kveruleringstivoliet.

Flott forslag at nye spillere gies opplæring og en god introduksjon til spillet. På et marked hvor antallet spillere kryper ned mot kritisk masse blir det fort en nødvendig medisin.

Korollarært så oppfordres flest mulig av dere andre til å gå foran som gode rollemodeller ved å ha en håndtverkers innstilling til spillet, heller enn jukebox. Spillet blir fort mer interessant spillet er noe man lærer seg og spiller utfra det enn å bare å sitte og hente ut fra en event ved behov lizzm.
Å heve meningsinholdet i spillet blir sikkert fint for både turnaround og rekruttering.
 
Sist redigert:

Bolt22

Active Member
Men sånn for rykke tilbake til der vi var før Drake tok oss med en tur på kveruleringstivoliet.

Flott forslag at nye spillere gies opplæring og en god introduksjon til spillet. På et marked hvor antallet spillere kryper ned mot kritisk masse blir det fort en nødvendig medisin.

Korollarært så oppfodres flest mulig av dere andre til å gå foran som gode rollemodeller ved å ha en håndtverkers innstilling til spillet, heller enn jukebox. Spillet blir fort mer interessant spillet er noe man lærer seg og spiller utfra det enn å bare å sitte og hente ut fra en event ved behov lizzm.
Å have meningsinholdet i spillet blir sikkert fint for både turnaround og rekruttering.
Selv er jeg ganske ny men er veldig fornøyd med den opplæringa jeg fikk. Takk WolfLady/Ninnifoxx :D
 

DeletedUser1049

Guest
Ryktet kan bekreftes. De er alle bygget sten på sten uten en eneste gullmynt som akselererer byggetiden. Jeg har også over 100,000 gull igjen fortsatt. Bare si ifra når du begynner å bli redd. :p
 

DeletedUser1348

Guest
@Drake50 kom inn hit selv for å spre ryktet, der var du raskere enn meg.

Men ja, ryktes at noen spillere påstår å ikke bruke gull, men har flere byer enn KP og byfestivaler alene kan klare. Akademi lvl 30 I alle byer er ikke bare for show hos disse spillerne :rolleyes: :p
 

DeletedUser823

Guest
@Drake50 kom inn hit selv for å spre ryktet, der var du raskere enn meg.

Men ja, ryktes at noen spillere påstår å ikke bruke gull, men har flere byer enn KP og byfestivaler alene kan klare. Akademi lvl 30 I alle byer er ikke bare for show hos disse spillerne :rolleyes: :p
Ryktet sier at jeg kjører seiersparader, ol og byfestivaler. Godt gjort å holde tritt uten å kjøre ol. Spesielt med 14k mindre kp. :)
 

DeletedUser1049

Guest
Ryktet sier at jeg kjører seiersparader, ol og byfestivaler. Godt gjort å holde tritt uten å kjøre ol. Spesielt med 14k mindre kp. :)

Du startet opp med å høste masse varer, men hadde ikke tålmodighet til å vente på at byggekøen skulle gjøre seg ferdig og ferdigstilte med gull i steden. Første 18 timene vokste du 3 ganger raskere enn meg som kjørte samme høsting, men uten gulling av byene. Du hadde også 4-5 ganger så mange kp, som betyr at du brukte en del gull på å bytte øy-oppdrag til de som ga kp og gulle en del tropper med overskytende varer for å skaffe de kp'ene. Alle kp'ene gikk fort inn i seiersfester og nye byplasser. Deretter OL og event som helt sikkert har kostet litt.

Jeg startet opp med å ta oppdrag som ga meg arkitekter og redusert byggehastighet, ikke til null, men som utnytter varene ganske godt likevel når man kjører serie-arkitekter på høye nivåer av Akademiet uten å ha noe særlig nivå på Senatet. Jeg brukte gull på å bytte helt til rekruttering slik at jeg fikk tak i Orpheus fort og har sakte kjørt alle seiersfestene mine gjennom han. Dine 29,800 kp har blitt konvertert til 99 kulturpoeng, mens mine 15,900kp har blitt konvertert til 106 kulturpoeng. Hvilket sjokk at jeg nesten holder følge.

Du brenner gjennom dine ressurser som en bensinmotor, rask konvertering av ressursene og raskt forbruk. Jeg kjører mer dieselmotor hvor jeg forbrenner på lavere turtall, men med mye høyere effekt. Du har vel brent gjennom 30,000 gull så langt (minimum), mens jeg er på rundt 5,000. Om 2 uker har du brent gjennom resten av det du har, mens jeg har brent 10,000 til og fortsatt ligger på 90,000 gull. Og allerede da har jeg tatt deg igjen i antall byer og det går bare en vei derfra.
 

DeletedUser823

Guest
Du startet opp med å høste masse varer, men hadde ikke tålmodighet til å vente på at byggekøen skulle gjøre seg ferdig og ferdigstilte med gull i steden. Første 18 timene vokste du 3 ganger raskere enn meg som kjørte samme høsting, men uten gulling av byene. Du hadde også 4-5 ganger så mange kp, som betyr at du brukte en del gull på å bytte øy-oppdrag til de som ga kp og gulle en del tropper med overskytende varer for å skaffe de kp'ene. Alle kp'ene gikk fort inn i seiersfester og nye byplasser. Deretter OL og event som helt sikkert har kostet litt.

Jeg startet opp med å ta oppdrag som ga meg arkitekter og redusert byggehastighet, ikke til null, men som utnytter varene ganske godt likevel når man kjører serie-arkitekter på høye nivåer av Akademiet uten å ha noe særlig nivå på Senatet. Jeg brukte gull på å bytte helt til rekruttering slik at jeg fikk tak i Orpheus fort og har sakte kjørt alle seiersfestene mine gjennom han. Dine 29,800 kp har blitt konvertert til 99 kulturpoeng, mens mine 15,900kp har blitt konvertert til 106 kulturpoeng. Hvilket sjokk at jeg nesten holder følge.

Du brenner gjennom dine ressurser som en bensinmotor, rask konvertering av ressursene og raskt forbruk. Jeg kjører mer dieselmotor hvor jeg forbrenner på lavere turtall, men med mye høyere effekt. Du har vel brent gjennom 30,000 gull så langt (minimum), mens jeg er på rundt 5,000. Om 2 uker har du brent gjennom resten av det du har, mens jeg har brent 10,000 til og fortsatt ligger på 90,000 gull. Og allerede da har jeg tatt deg igjen i antall byer og det går bare en vei derfra.

Jeg startet med å farme blb tomme hver eneste dag. Kjørte deretter på med å farme tropper 2 ganger hver dag. Jeg har brukt 25% byggetid og 50% over der igjen veldig mange ganger. Jeg har på den måten fått helt sykt korte byggetider. F.eks. en gang hadde jeg en 8min nivå på akademi som tok KillerQuest 2t 28min med samme nivå på senat og lik forskning. (https://prnt.sc/t9aqbh) Ble ferdig med bandittleiren på 2 dager. Det sier vel litt om aktivitetsnivå? :)

Jeg bygger opp akademi og forsker på heisekran og arkitektur for å bygge raskere. Så drar jeg opp senatet mitt for å bygge ting fort. Jeg har konstant kø og setter på redusert byggetid når jeg kan.

Når det kommer til tropper. Ved å farme ut ~200k ress hver dag så var det aldri et behov for å gulle ut tropper. Konstant kø av bygninger og tropper i alle byer hele tiden. Første gang jeg gullet tropper var etter beskyttelsen gikk ut. Når det gjelder event cc... Jeg har kun kjøpt ut manti, og har faktisk ikke ofret en eneste manti til eventen og jeg har heller ikke brukt mantiene mine til å angripe noen. Så hvorfor skal jeg liksom bruke så mye gull på eventen? :)

Så kommer det til orfeus. Orfeus var min første visdomshelt. Jeg fikk han før beskyttelsen var ferdig, og all min kp som ikke har vært brukt på blb har gått gjennom orfeus. Det skal også sies at jeg har flyttet orfeus mellom byer for å få mer dobling ut av ol. Jeg er på 12 øyer, hvor jeg på 11 av dem har 6 blb på nivå 3. Det blir ~7000 kp på blb. Resten har gått på orfeus. Vennligst ikke tro at du er den eneste på spillet som har hørt om funksjonen helter.

Så kommer det til ress. Jeg bruker ress fort ja, men har aldri røde lagre. Jeg sender ress rundt for å starte byggekøer og byfestivaler. De siste dagene har jeg bare farmet 8timer og har fått lite ress ettersom at jeg ikke farmer. Har derfor bygget ressurs produksjon opp i mange byer.

Beklager dårlig formattering, er på mobil. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1049

Guest
Så din påstand er at vi følger de samme prinsippene og likevel vokser du minst dobbelt så fort som meg i hver av de 11 første dagene av serveren, og på det verste 5,5 ganger så fort, og alt det uten å gulle noen bygninger? For de fullføres magisk mye raskere hos deg enn hos meg? Selv ikke Bolt22 som er den mest blåøyde spilleren tror på den historien der.
 
Topp