Ryktebørs

DeletedUser1348

Guest
Det er vel bare å stoppe det som er poenget? om man har mulighet til det bruker man det jo? Altså å ta ut tropper uten å miste noe er ikke akkurat feil...
Gryta på slutten av regnbuen er bunnløs, tror ikke du forsto baktanken... o_O
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at krigføring under nattbonus igjen er et problem- selv med en NB-fredspakt.
 

DeletedUser1049

Guest
Minst 9 måneder igjen til VU starter og vi er nede i under 30 aktive spillere? Troja har minst 15 måneder igjen før VU starter og er under 20 aktive spillere. Jeg håper at det ikke starter noen ny server på NO før minst en av disse to er ferdige slik at spillerne som tydeligvis ikke klarer å ta litt ansvar for å ivareta et godt spillemiljø ikke får et nytt sted å ødelegge før de er ferdige med det forrige.

Et forslag til løsning: de som fortsatt spiller på en av disse kan ikke delta på neste server før den de spiller på nå er ferdig eller de har sluttet på den forrige..... You break it, you buy it.
 

DeletedUser1348

Guest
Minst 9 måneder igjen til VU starter og vi er nede i under 30 aktive spillere? Troja har minst 15 måneder igjen før VU starter og er under 20 aktive spillere. Jeg håper at det ikke starter noen ny server på NO før minst en av disse to er ferdige slik at spillerne som tydeligvis ikke klarer å ta litt ansvar for å ivareta et godt spillemiljø ikke får et nytt sted å ødelegge før de er ferdige med det forrige.

Et forslag til løsning: de som fortsatt spiller på en av disse kan ikke delta på neste server før den de spiller på nå er ferdig eller de har sluttet på den forrige..... You break it, you buy it.
Verdener kommer ut etter InnoGames' ønske, Mafa gjør alt i sin makt for å ivareta de serverene som vi har nå og da ikke åpne flere, men han som jeg kan ikke sitte å tvinge folk til å spille etter mitt ønske. Jeg som alle andre har rett og lov til å hoppe fra en server til den andre og spille som vi selv ønsker. Det å ivareta de serverne vi har nå er viktig, men hvis man ikke vil spille på en server lengre så gjør man ikke det.

Hvis du er så lei av det norske systemet vi har her og ikke har noe positivt å komme med så ser jeg ikke nødvendigheten i å poste i det hele tatt. VU på norske servere vil og alltid kommer til å være en lang-varig server. Dominasjon jobbes med for å få bedre prosenter å holde for de 2 alliansene som ender i sluttspillet.

Hvorfor vi er så få spillere som vi er på de ulike serverne er fordi Norge ikke har mange spillere å by på og fordi de nye som prøver å starte opp blir erobret innen de får sin tredje by. Uten moral er det vanskelig å la nye spillere vokse og med vrange mennesker så blir d ei enklere. La ryktebørsen være rykter og om du har påstander så bruker du heller "Generelt" seksjonen av forumet.
 

DeletedUser1049

Guest
Gitt at det var 18 dager siden forrige post i dette forumet, så var jeg ikke klar over at mitt innlegg ville virke som en "oversvømmelse" av et aktivt sted, men det er vel kanskje slik som moderator at om du kun ser en bil hver tredje uke så må du vel benytte anledningen til å stoppe den, for det blir lenge til neste gang du ser en....

Jeg så din kritikk av "at jeg hadde noen tanker til å gjøre NO til et bedre sted", og den kritikken vil sikkert stoppe en kreativ ide-dugnad som kunne kommet opp med flere forslag. For meg er ikke det helt hva en moderator skal være, og forsøk på sensur av kritiske røster hører vel mer hjemme i et totalitært regime som vi pleier å ta avstand fra.

Min kritikk var ikke av Innogames, men av spillerne på NO som ikke klarer å ta ansvaret som ligger på de med å gjøre NO til et bra og interessant sted å spille for alle spillere som har lyst til å spille Grepolis.

RYKTE: Det ryktes at Sparta vil lide en snarlig død....
 

Bolt22

Active Member
Når folk bare bestemmer seg for at de er ferdige på en server å ikke legger ut noe som helst på forum. plutselig er det noen på vu øya.
 

Bolt22

Active Member
Hvis du vil ha eksempel på et tilfelle der folk gir seg på bra måte så på når star2 ga seg. da mista vi ikke noen byer
 

sebat

New Member
ja ryktet sier at jeg må jo være elendig til å spille da
men lurer på hvor du har hørt at jeg nesten var utslettet når polakkene hentet meg inn?
 

DeletedUser1302

Guest
Ryktes at de som ikke får tatt det ut in game må ta det ut i meldingsboksen og på forumet...

#numbersDontLie
 
Topp