Ryktebørs

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at Sebats Army kanskje burde investere i et nytt navn om det fortsetter slik, Hades har neppe plass til flere enheter i sitt riket om det fortsetter slik.
 

DeletedUser1312

Guest
Ryktes at noen bruker for mye gull i eventen
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser954

Guest
Tror dette er den dyreste eventen jeg har vært borti:(
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at spilleres egne allianser med håndplukkede medlemmer ikke er bra nok for enkelte, men med nok poeng og nok byer så kan hvem som helst tre inn. Blir visst 2 allianser i sluttspillet der en av de 3 sklir sakte ut. o_O:rolleyes:
 

DeletedUser954

Guest
Jepp. Ser ut til at dette kan bli en simme verden,etterhvert...:mad:
 

DeletedUser1049

Guest
Jammen bra jeg er i hav 66,67,68,76,77,78,79,86,87,88,89,97 og 99 da..... :p
 

Fabi2

Active Member
Ryktet sier at jeg enda lever under en stein og ikke enda skjønner hvorfor Laks og Løk må oppdateres til 2.0.. Noen som vil forklare en stakkar i utkanten kanskje?
 

DeletedUser1342

Guest
ryktet sier at dersom du ikke skjønner det begynner alighieri å bli litt beskymret
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at en stor-spiller må bruke 3 Zevs Raseri på under 5 minutter for å stoppe et opprør med godt over 50 byer å sende forsvar fra. :rolleyes: o_O
 

DeletedUser1342

Guest
Ryktes at en stor-spiller må bruke 3 Zevs Raseri på under 5 minutter for å stoppe et opprør med godt over 50 byer å sende forsvar fra. :rolleyes: o_O
Det er vel bare å stoppe det som er poenget? om man har mulighet til det bruker man det jo? Altså å ta ut tropper uten å miste noe er ikke akkurat feil...
 
Topp