Ryktebørs

DeletedUser1352

Guest
Hvis vi ser bort i fra et ødelagt grepolis regelverk, syntes du det er greit at folk gjennomfører planlagt spill i starten av servere for å skaffe fordeler? Ville du forsvart det opplegget dere har kjørt på denne serveren?

Dette har ikke noe med gullbruk eller pakter/merging og gjøre, så prøv å svar saklig.

Synes du det greit at folk pakter 35 mand mod 15 ?
Du klager over mit guld forbrug, om jeg vælger at bruge guld i starten for at få en god start så det vel noget jeg bestemmer jeg bruger ikke meget på resten af serveren.

Men det gør velo f.eks ;)

Tror du skal købe en pakke kleenex vi kan evt starte en indsamling hvis du ikke har råd, for du tuder jo over alt.
 

DeletedUser760

Guest
Synes du det greit at folk pakter 35 mand mod 15 ?
Du klager over mit guld forbrug, om jeg vælger at bruge guld i starten for at få en god start så det vel noget jeg bestemmer jeg bruger ikke meget på resten af serveren.

Men det gør velo f.eks ;)

Tror du skal købe en pakke kleenex vi kan evt starte en indsamling hvis du ikke har råd, for du tuder jo over alt.
Ikke for å være frekk eller slem, men du er nødt til å være den dummeste personen jeg noen gang har diskutert med. Er jo som å pisse i motvind!! Ser du den siste setningen jeg skrev? "Dette har ikke noe med gullbruk eller pakting å gjøre, så hold det saklig".

For å svare på det du sier. Jeg har ALDRI klaget over gullbruket ditt. Det er dine penger og dine prioriteringer. Jeg har kun klaget på juksingen deres.
 

DeletedUser1284

Guest
Ikke for å være frekk eller slem, men du er nødt til å være den dummeste personen jeg noen gang har diskutert med. Er jo som å pisse i motvind!! Ser du den siste setningen jeg skrev? "Dette har ikke noe med gullbruk eller pakting å gjøre, så hold det saklig".

For å svare på det du sier. Jeg har ALDRI klaget over gullbruket ditt. Det er dine penger og dine prioriteringer. Jeg har kun klaget på juksingen deres.
Isåfall er han den rikeste dummingen jeg kjenner :)

Det er faktisk ganske saklige spørsmål oppimot temaet som diskuteres, fair play.

Igjen, du formulerer deg feil :) Vi har verken blitt tatt for juks eller jukset i det heletatt:)#LesRegelverket
 

bytting

Well-Known Member
Skal ikke blande meg så mye oppi. Jeg er litt old school, velger å prøve å forholde meg til reglementet slik det til enhver tid er, istedetfor å satse på at endringer i reglementet gir meg syndsforlatelse. Så er vel Tigrisen inne på noe, at dere gjør dette til et paragrafrytterstevne antyder kanskje noe om hva slags forhold dere har til konseptet fair play.

Btw, noen som finner den gulltutorialen? Har kommet til det oppdraget 'arranger en olympisk festival'. Er litt stressa og vil nødig gjøre feil. Har hørt rykter om at hvis man trykker mange nok ganger på den så kommer man på 4de plass på .dk.

:D
 

DeletedUser1284

Guest
Har hørt rykter om at hvis man trykker mange nok ganger på den så kommer man på 4de plass på .dk.
Viktig å ikke trykke for mange ganger, da går man over budsjettet på 750 kr:) du får lese den på nytt, så lærer du kanskje :):)
 

DeletedUser760

Guest
Isåfall er han den rikeste dummingen jeg kjenner :)

Det er faktisk ganske saklige spørsmål oppimot temaet som diskuteres, fair play.

Igjen, du formulerer deg feil :) Vi har verken blitt tatt for juks eller jukset i det heletatt:)#LesRegelverket
Dere har avtalt spill og fått byer fra folk dere kjenner som har ghostet før NB gikk ut. Om det går innad definisjonen din som juks eller ikke har ikke så mye å si for meg. Det ødelegger serveren. Jeg ber dere om å svare på en enkelt sak, dere svarer med å ta opp andre temaer som pakting og gulling. Hvis dere hevder at jeg har sagt noe, får dere sitere det jeg har sagt i stedet for å fare med løgn.
 

DeletedUser1284

Guest
Dere har avtalt spill og fått byer fra folk dere kjenner som har ghostet før NB gikk ut. Om det går innad definisjonen din som juks eller ikke har ikke så mye å si for meg. Det ødelegger serveren. Jeg ber dere om å svare på en enkelt sak, dere svarer med å ta opp andre temaer som pakting og gulling. Hvis dere hevder at jeg har sagt noe, får dere sitere det jeg har sagt i stedet for å fare med løgn.
Ja, du får legge inn en ticket på forslag mot forbud av IA. For eksempel at en spillers konto blir slettet uten at byene blir. :)
 

DeletedUser1352

Guest
Dere har avtalt spill og fått byer fra folk dere kjenner som har ghostet før NB gikk ut. Om det går innad definisjonen din som juks eller ikke har ikke så mye å si for meg. Det ødelegger serveren. Jeg ber dere om å svare på en enkelt sak, dere svarer med å ta opp andre temaer som pakting og gulling. Hvis dere hevder at jeg har sagt noe, får dere sitere det jeg har sagt i stedet for å fare med løgn.
Men pakting med 35 mand er okay ;)

Du er og bliver en hyklere sjovt at se alle de små spillere som dukker op i jeres område men ikke mange nede ved os ;) Hmmm

Hvordan tror du velo fik Harpyjas by ? Hun siger hun tog den, han havde 1.2 k deff i byen og mur 14 men kun 352 kp

Han steg heller ikke i KP den dag hun tog byen ? måske der var en fejl i spillet så han ikke fik KP for hans tropper.
Men sjovt han siger han er der for at give hende byen er det ikke juks eller hvad du kalder det.

Og dine patetiske person angreber siger bare lidt om hvordan du er som menneske ;)
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Men pakting med 35 mand er okay ;)

Du er og bliver en hyklere sjovt at se alle de små spillere som dukker op i jeres område men ikke mange nede ved os ;) Hmmm

Hvordan tror du velo fik Harpyjas by ? Hun siger hun tog den, han havde 1.2 k deff i byen og mur 14 men kun 352 kp

Han steg heller ikke i KP den dag hun tog byen ? måske der var en fejl i spillet så han ikke fik KP for hans tropper.
Men sjovt han siger han er der for at give hende byen er det ikke juks eller hvad du kalder det.

Og dine patetiske person angreber siger bare lidt om hvordan du er som menneske ;)

Anbefaler dere å faktisk lese spørsmålet til tigrisen. Sånn at dere unngår å skrive veeeeeldig mye utenfor spørsmålet men ingenting inni.

P.S. Hva var det whataboutisme betydde igjen?

P.S.P.S. Det er ingen personangrep i det Tigris sier.
 

DeletedUser1351

Guest
"I don`t like cowards! Wimps!
I like those who are real!"

Noen må lære seg å lese før de poster i sin egen bio :)
 

DeletedUser1352

Guest
Lad nu være med at lyv du har flere gange klaget over mit guldbrug :)
Finder bare jeres person angreb patetiske og lugter langt væk af dobbelt moral og bitterhed.

Prøv at spil lidt i spillet istedet for forum ;)

Vi griner nu mest af jer her over da i bare udstiller jer selv og den dobbelt moral i har :)

Hvorfor samler i jer ikke bare i en alliance i har alligevel spillet sammen fra dag 1, i kunne hedde Hyklerne eller Tudeprinsessen
 

DeletedUser760

Guest
Lad nu være med at lyv du har flere gange klaget over mit guldbrug :)
Finder bare jeres person angreb patetiske og lugter langt væk af dobbelt moral og bitterhed.

Prøv at spil lidt i spillet istedet for forum ;)
Jeg har aldri klaget over ditt gullbruk. At du sender meldinger rundt og skryter av hvor mye gull du har er idiotisk av deg. Det er klart vi gjør taktisk beredskap i tilfelle en event, men det er ene og alene din skyld. Du hadde ikke trengt å spre bilder av gull-beholdningen din.

Når vi snakker om dobbeltmoral, kan du ikke gjenta de ordene du sa om meg fordi jeg var i pakt med vampireguts forrige uke? Eller gjelder det kanskje kun for de du spiller imot? Snakker om dobbeltmoral.
 

DeletedUser1352

Guest
Det var ingen problem for dig at spille med Vampireguts selvom han også brugte guld og var stor og havde mange byer ;)
Synes bare du patetisk

Men lad os spille istedet så kan jeg nappe flere byer af dig og nakke jeres snipes :p
 

DeletedUser1284

Guest
Dere er noen flinke motivatorer for fienden, det skal dere ha:)
 

bytting

Well-Known Member
Ikke så veldig. Om folk heller vil sitte under den gullparasollen så må de få lov til det.

Men merker at det er dårlige vekstforhold for saklig argumentasjon her inne. Voldsomt mye energi som brukes på å unngå å svare på Tigrisen sitt spørsmål ser jeg.
 
Topp