Ryktebørs

DeletedUser1342

Guest
gikk akk innpå wish..

var en bukse til originalpris 1307kr-nedsatt til 87kr....-93%

men sjakkbrett skal bli!!
kan ikke love spillebrikker, men de får bare være...blir fort for dyrt det
 

DeletedUser1196

Guest
Kampen utspilles på nøytral grunn? Massasjen blir utført under kampen.

Mangler vi brikker får vi ta med whiteboard tusjer å satse på at vi får det bort etter trekk!
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser1342

Guest
stemmer! Nøytral grunn, og massasje under kampen høres meget bra ut.

ja det kan isåfall bli et interessant game om vi ikke får det vekk XD

skal være så ærlig å si at jeg ikke har tegnet mange hester på sjakkbrett før
smiley_emoticons_lol.gif
men her regner jeg med at du kan jevne ut med all din erfaring! ;)
 

DeletedUser1284

Guest
Husk å ikke tegne med permanent tusj.. Da blir det fort at den som starter taper på tid:eek:
 

DeletedUser1196

Guest
Jajøss
smiley_emoticons_grin.gif
vi kan ha et lite tegnekurs først
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
isåfall slik at vi har som noenlunde like tegninger, slik at det ikke plutselig dukker opp både elefanter og slanger på brettet
smiley_emoticons_grin.gif


Er det samtidig for mye å ønske bytting og Gulpis som kommentatorer?
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Joa, tenker at russevanen til meg og nuts kan være en fin plass å spille kampen:) jeg har jo invitert han bytting til Bergen, så vi kan sikkert fikse et passende tidspunkt:)
 

DeletedUser1196

Guest
Joa, tenker at russevanen til meg og nuts kan være en fin plass å spille kampen:) jeg har jo invitert han bytting til Bergen, så vi kan sikkert fikse et passende tidspunkt:)
Litt usikker på å være trønder i Bergen for tida! Ser ut til at Brann er slokket
smiley_emoticons_lol.gif

Men siden det er i russevanen, så regner jeg med kampen ikke spilles før i månedsskiftet april/mai 2019?
 

DeletedUser1284

Guest
Smaker ikke julebrusen best i september? :) vi skal nok fikse en kamp snarest mulig ;)
 

DeletedUser1284

Guest
Sier du at dere har fusket på denne serveren? :) Den var ny for meg:)
 

DeletedUser760

Guest
Jeg ser ikke hvordan du tror dere kommer godt ut av å publisere dette bildet. Det er ingen som bryr seg om dere hadde det formelle på deres side eller ikke. I en liten norsk grepolisserver greide dere å ødelegge balansen ved avtalt/planlagt spill. Dere sitter der å skryter av at dere kom dere unna straff, men faktum er at hvis alle skulle gjort slik dere gjorde ville serveren bestått av 90% spøkelsesbyer og 10% aktive spillere. Noen ganger burde bare moderatorene ta sakene på skjønn. Her hadde de en utmerket mulighet til å sette et eksempel.

Skjønner hvorfor de norske grepolislegendene flykter til utenlandske servere.
 

DeletedUser1284

Guest
Jeg ser ikke hvordan du tror dere kommer godt ut av å publisere dette bildet. Det er ingen som bryr seg om dere hadde det formelle på deres side eller ikke. I en liten norsk grepolisserver greide dere å ødelegge balansen ved avtalt/planlagt spill. Dere sitter der å skryter av at dere kom dere unna straff, men faktum er at hvis alle skulle gjort slik dere gjorde ville serveren bestått av 90% spøkelsesbyer og 10% aktive spillere. Noen ganger burde bare moderatorene ta sakene på skjønn. Her hadde de en utmerket mulighet til å sette et eksempel.

Skjønner hvorfor de norske grepolislegendene flykter til utenlandske servere.
Ville bare anbefale å lese regelverket før man kommer med anklager :)
 

DeletedUser760

Guest
Ville bare anbefale å lese regelverket før man kommer med anklager :)
Hvis vi ser bort i fra et ødelagt grepolis regelverk, syntes du det er greit at folk gjennomfører planlagt spill i starten av servere for å skaffe fordeler? Ville du forsvart det opplegget dere har kjørt på denne serveren?

Dette har ikke noe med gullbruk eller pakter/merging og gjøre, så prøv å svar saklig.
 
Topp