Ryktebørs

DeletedUser667

Guest
Ryktes om at alle Oke byer som har en katte by innenfor en times reisevei har minimum 5 k dlu i predeff :D
 

DeletedUser667

Guest
Ryktet sier det dette angrepet blir forsvart med et FS? kan det bekreftes eller avkreftes?(cwl)
 

DeletedUser1190

Guest
Ryktet sier det dette angrepet blir forsvart med et FS? kan det bekreftes eller avkreftes?(cwl)
bekreftet med høyeste ydmykhet
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser667

Guest
Ryktet sier dette forsatt er det største angrepet oke har sendt på kattene siden serveren startet:)
 

DeletedUser1190

Guest
må jo holde liv et sted da halve seieren er død allerede #kundef
 

DeletedUser1325

Guest
Ryktes at jeg aldri har sett en så deffansiv allianse så tidlig i spillet som samtidig er ekstremt handlingslammet, hvor skal dette gå? Hahaha

vad ska dom göra när ni strösslar med så mycket guld
 

DeletedUser1328

Guest
Det er over for meg her, jeg er ikke villig til å stå opp mot 5 spillere i den fjerde alliansen til serversoloen.
smiley_emoticons_confusednew.gif

Gratulerer med deg, du klarer å erobre byer til spillere som kommer ut av beskyttelsesbegynner. Det verste er at de angriper uten brannbåter
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser1325

Guest
Trophies Awarded to tom-toms
  1. 10
    Awarded: Today at 19:42
    Can't Stop!
    You've posted 100 messages. I hope this took you more than a day!
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser1190

Guest
Tom-tom...på tide å være ærlig med deg selv, jeg har spillt med deg,ikke bli for høy i hatten selv om dere sitter med 66spillere i 1 pakt så gjør det deg ikke til en som kan sitte å slenge ut hva som helst ;)

Ryktes forøvrig at 1 spiller spesielt ses på som unoralsk og falsk uten å nevne navn
 

DeletedUser1325

Guest
Tom-tom...på tide å være ærlig med deg selv, jeg har spillt med deg,ikke bli for høy i hatten selv om dere sitter med 66spillere i 1 pakt så gjør det deg ikke til en som kan sitte å slenge ut hva som helst ;)

Ryktes forøvrig at 1 spiller spesielt ses på som unoralsk og falsk uten å nevne navn

smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
jag är ärlig med mig själv o sover gott om natten o har inget som helst o göra med paktena. o inte med katterna heller. i am only doing it for the fun
 

DeletedUser1190

Guest
Prøv å ikke gjem dere bak en pakt på hele 66stk spillere så kan vi se hvem som er best mister equ, men uten pakt er dere ikke annet enn bybyggere så ;) morro server må jeg si, svikere og paktere overalt
 
Topp