Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Uffda Shippern, har du rappa kredittkortet til mora di igjen?:) ai ai ai, da blir det vel baluba nårr'a våkner els:)
 

DeletedUser1011

Guest
Mer bekymret over tiden, 24 timer med 30-40 angrep, minus 4 timer i natt. OG da er jeg like bekymret for deres tidsbruk som for min egen :) Vel blåst :)
 

DeletedUser1046

Guest
Mer bekymret over tiden, 24 timer med 30-40 angrep, minus 4 timer i natt. OG da er jeg like bekymret for deres tidsbruk som for min egen :) Vel blåst :)

Nå er du vel litt beskjeden, du fikk da mer oppmerksomhet enn det. Tror kanskje du bør gange angrepene med 3? :)
 

bytting

Well-Known Member
Taktisk overlegen:)
Ja, er jo en schnaisen måte for serverens allianse å fremvise sin taktiske overlegenhet:) Slå på stortromma og organiserer offensiv, for så å tape flere byer enn man tar:)

Litt sånn som Northug når han stopper 5 meter før målstreken, for så å rygge over mål:)

 

DeletedUser1011

Guest
Ikke vær ironisk, bytting, du vet at eventer løsner snippen på folk, akkurat som velkomstdrink :) Fine OB, festen er i gang :)


All I'm sayin' pretty baby
La la love you don't mean maybe
All I'm sayin' pretty baby
(First base, second base, third base, home run)

 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser670

Guest
OB fest JA! Er allerede i gang med festen jeg men denne festen blir uten alkohol for det har jeg fått nok av
smiley_emoticons_irre4.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser1011

Guest
OMG, shippern er billigere i drift enn meg
OB fest JA! Er allerede i gang med festen jeg men denne festen blir uten alkohol for det har jeg fått nok av
smiley_emoticons_irre4.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
Ja, det skal du ha, eneste i OB som danser med rytme og går stødig i dag o_O
 

DeletedUser670

Guest
Altså regner med en 18 åring er billigere i drift en hva en voksen dame er
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
 

DeletedUser670

Guest
Haha ser at noen har lest for mye på bynavnene mine :D

Og btw ble en sikkelig fest dette i dag, skal feirest med en kron-is :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp