Ryktebørs

DeletedUser1046

Guest
Chill :) Det er nok kun en dødssynd om man er i rett allianse :D

Haha
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

bytting

Well-Known Member
FS er i forsvar er det nye state of the art innen deff:) Viktig å holde seg oppdatert på forskningsfronten:) Mens nybrottsverket sprer seg i industrien har skaperen vendt sitt geni mot generalisering, man spør seg allerede; hva blir det neste?:)

58427711.jpg
 

DeletedUser1011

Guest
Men nå, alle, er favorittspillet i gang, gledis :) Gullets betydning er minimal, det er andre kvaliteter som teller. Det er nå moroa begynner, la oss spille :)

Keep the river on your right
And the highway at your shoulder
And the front line in your sights, Pioneer
Keep your eye on the road
Remember what you told her
This is all in code, my dear
 

DeletedUser670

Guest
Ryktes at du snek deg i fm og, må ha en veldig god luktesans for når d kommer felles du herr bytting :)
 

bytting

Well-Known Member
Ikke vær så sjalu:)

Litt ergerlig tanken på all feeden jeg går glipp av, men får ikke la det dempe livin' la vida loca stemningen:)

Men ga dere nå nok tid til at Hr Etterslep rakk å sette opprør og, så så snart i FM var jeg kanskje ikke:)
 

DeletedUser1011

Guest
Nydelig feed, shipper :)

Og ellers er det atter en vakker dag :) Litt lei meg for å snipe når det ligger 8 timers arbeid bak, men hva skal man gjøre?
 

bytting

Well-Known Member
Hører rykter om at OB er raus med feeden:)

Nesten så jeg får mistanke om at dere gjør det med vilje for å plage megnå r jeg er i FM og ikke får væ'me:)
 

DeletedUser1017

Guest
Taktisk, teknisk, retorisk og semantisk overlegen:) Var nok bare for å være grei med noen. Akkurat som en by som ble "gitt" bort:D
Ups der kom det en swaps, no pun intended:cool:

Ville bare si ha det bra :p
 

bytting

Well-Known Member
Taktisk, teknisk, retorisk og semantisk overlegen:) Var nok bare for å være grei med noen. Akkurat som en by som ble "gitt" bort:D
Ups der kom det en swaps, no pun intended:cool:

Ville bare si ha det bra :p
okeeeei....:)

Nettopp våkna?:)
 

DeletedUser1011

Guest
Neida, best å være blid :)

Jeg bare skjønte ikke, men sånn er det å ha litt tungt for det :)
 

DeletedUser670

Guest
Ryktes at en kvinnes lommebok har fått svidd seg så jææææævlig i dag :)
 
Topp