Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
Nå begynner du å anta litt veldig mye, og du beveger deg ut på farlig tynn is.

Jeg har, med hånden på hjertet, ikke gitt noe som helst info ang. FM til noen, dette kan hvem som helst i DP bekrefte.

Ja, de tok KSene deres, det kan enhver som så på rapportene slå fast. Well done, Mr. Obvious.

Kan godt tenkes at det er min egen feil, men at jeg plutselig begynte å angripe allierte, er en løgn. Det vet du og alle andre like godt som meg. Jeg angrep ikke noen i min tidligere ally før noen der angrep meg. Dette vet du, så jeg ser virkelig ikke hvorfor du prøver å henge meg ut for noe jeg ikke har vært en del av eller har gjort.

Hva er "slike ting"?
Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. Orker ikke å begynne på dette igjen.., hvis du ikke engang ser hva du gjorde galt så er det hvertfall ikke noe poeng å kommentere mer. Synd du ikke skal starte på den nye serveren, så kunne jeg tatt hevn ;)
 

DeletedUser

Guest
trenger ikke å være noen spesialist for å slå deg ;)

Eneste kriteriet for å slå meg er at man ikke har noe liv, og ikke gjør noe annet enn å gulle tropper.

Men nei, ikke vanskelig å slå meg, aldri hevdet noe annet heller.
 

DeletedUser760

Guest
Eneste kriteriet for å slå meg er at man ikke har noe liv, og ikke gjør noe annet enn å gulle tropper.

Men nei, ikke vanskelig å slå meg, aldri hevdet noe annet heller.

Vet om mange som er mye bedre spillere enn deg, med eller uten gull.
 

DeletedUser

Guest
Vet om mange som er mye bedre spillere enn deg, med eller uten gull.

Er det noe den allvitende tigergrisen ikke vet?

Dessuten har du aldri spilt på en server hvor jeg har spilt seriøst, så vet ikke hvordan du kan uttale deg om noe slikt.

Men ja, selvfølgelig er det mange som er mye bedre spillere enn meg, uavhenging om de bruker gull eller ei. Har aldri påstått noe annet heller.
 

DeletedUser

Guest
jeg venter på deg jeg tigris, har tilogmed kalt opp byen min etter deg :)
 
Topp