DeletedUser1011
Guest
Og gratulerer til 300 Gretne fugler og co med kroning av seier, en ekte Robin Hood-seier, love it 
Og selvsagt må alle som tok del i de 300 gretne fugler sin vei få sin berømmelse, gleder meg til å spille med dere alle igjen![]()
Så nå har du fått deg en krone; en marginal spiller som er lite aktiv og bidrar lite om noe, i positiv retning for alliansen du er med i.
. En stor takk til alle de hos UF som var med å kjempe i VU-perioden. De som ikke var med utgjorde 60mill varer hver eneste dag som ikke ble sendt til VU'ene våre og vi var i realiteten sjangseløse fra første stund. Flott jobbet av alle de som sto på som bare fy for at det ikke skulle bli lett for 300 å se hvor ille det faktisk var.
Til slutt så skjedde det, og da kom tanken (fra Bytting) Vil dere gå for krone. Selvsagt, ville vi det. Og med de eminente guidelines vi fikk. Så gikk det veien. Ikke bare vant vi serveren, mot alle odds, vi fikk til og med krone. Og som dere alle vet, kronen er ikke enkel å få tak i. Så derfor mine venner, så rettes en spesiell takk til CacualCharlie som valgte å bryte med oss andre. Og dermed gi oss muligheten til å vinne. Men mest av alt en Takk til Alexandros Megalos og Bytting, som gav oss stå på vilje og viste oss veien til en total seier. Uten deres hjelp hadde dette ikke vært mulig. You are my heroes![]()
Og selvsagt må alle som tok del i de 300 gretne fugler sin vei få sin berømmelse, gleder meg til å spille med dere alle igjen
Mvh
Miraculix
Miraculix ble tatt inn og kronet på bakgrunn av (hovedsaklig) sine bidrag med ressurser og magi under VU
Lett å være etterpåklok selvfølgelig, det var tross alt forholdsvis jevnt dette, mulig du burde tatt med deg Miraculix, da hadde dere hatt en ekstra som sto på som fy(og 300 GF en mindre)![]()
Zanzibar fikk opprør i 3 av sine byer, der vi knuste ksene i to av byene.
så er det likevel langt under de 60mill vi manglet fra de andre vi hadde,
en allianse som grisebanket 300 ved hver eneste korsvei vi plukket frem våpnene.
Hver eneste?![]()
Så hinter du vel til noe som skjedde etter 11.april
En svale gjør ingen sommer, som den kloke Aristoteles sier. I beste fall har jeg vært et likeverdig bidrag, på linje med øvrige og bytting.
Så alt i alt, jeg står fortsatt for det, uten at jeg begrunnet det da jeg takket nei, for det er et poeng for meg å ha en viss profesjonell innstilling til noe som bare er et spill. Jeg gir alt for alliansen jeg går inn i, men det er alltid en vurdering i forkant. Beklager at det legges vekt på at jeg gikk inn, 300 Gretne Fugler har gitt alt for denne seieren.
En av spillerne deres drev døgnkontinuerlig terror på meg på den serveren, så rent bortsett fra at å ville hjelpe den samme på tau, ble litt i overkant tøysete for meg,
Det er jo noen av oss som tar spillet alt for seriøst og som virkelig legger mye av oss selv i alt vi gjør. Jeg håper jo at de som ikke kan eller vil gjøre det samme ikke tar seg at for nær av vår "die-hard" tilnærming til spillet.
Athen 11168 poeng | Hav 54
Bubbaland 13642 poeng | Hav 55
Ghost85 sin by 12693 poeng | Hav 54
Joababy ble butthurt 11890 poeng | Hav 54
JoaffreyHarLitenTiss 13047 poeng | Hav 55
mike3 17278 poeng | Hav 44
Nuts er ei kjerring 12604 poeng | Hav 54
UP baby 9475 poeng | Hav 54
UP Dårlig Selvtillit 11800 poeng | Hav 55
UP Full Retard 13562 poeng | Hav 54
UP Narvesen9231 poeng | Hav 54
UP Tapte på Tau 12090 poeng | Hav 54
Og siden vi blander serverne så godt på forum, altså at Upsilion blir trekt inn i Tau serverens rykteforum
bytting ønsker seg litt mer oppmerksomhet og bestemte seg for 3-4(!!!) gang og komme innpå upsilion
innpå upsilion og begynne og skrive at jeg tapte tau og at jeg var en snørr unge osv. (på pm)
Mulig jeg misforstår men, er det dette:
du svarer på med dette:
I så tifelle ville jeg vel ikke kalle det "die hard" tilnærming til spillet.
... jeg ble med i LF rett og slett fordi jeg har stor tro på CC uannsett om han kanskje har en baktanke om at jeg er en dritt, men at jeg er flink ...