Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det definitivt ikke blir Fiskesuppe til middag idag.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Evolution of the Phalanx har passert Bøllene på rankingen - og kommer til å forbli på 1. plass :D
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_biggrin.gif


Rygtet siger at Bøllerne igen har været ude og lege med musklerne og taget 1 pladsen tilbage ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at E.O.P. har byttet nav til The Wolf Pack for å fovirre folk om at de er underalliansen til EOTP? :p
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at jeg fikk bølle bank uten å ha provosert dem.

*poke*
 

DeletedUser1036

Guest
Så hva skjedde egentlig? Jeg ser også at TWP forsvant med en gang, stemmer dette?

Stemmer vel det. Det som skjedde er vel det som vanligvis skjer, et par misforståelser, noen uenigheter her og der...
 

DeletedUser343

Guest
Da spør jeg hvem du spiller som her?
For kontoen Challa eller Cazared er ikke her når jeg prøve å søke opp... :p

Kan nesten ikke svare på den når du staver begge navn feil. Men men.
Spilte under mitt opprinnelige nick. Det er vel et godt nok svar.
Var bare en testrunde uansett ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan nesten ikke svare på den når du staver begge navn feil. Men men.
Spilte under mitt opprinnelige nick. Det er vel et godt nok svar.
Var bare en testrunde uansett ;)
Du har laget to vanskelig navn og stave... XD Men ok det er godt nok svar for meg
okok.gif


Stemmer vel det. Det som skjedde er vel det som vanligvis skjer, et par misforståelser, noen uenigheter her og der...
Jeg har hørt at dette akkuratt samme måte før? Det kan vel ikke være noe gøy for dere andre at det skjer gang på gang?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at BBTA er en gjeng hjerteløse lonere, som ikke har noe bedre å bruke Valentine's på enn å kjøre felleser.
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at eg er litt sjokka at her fortsatt er spillere frå beta verdenen :O *hinter til Scorpa som aldri vil forsvinne*
 

DeletedUser

Guest
Noe sier meg at Vinyhaen har den tykkeste lommeboka av alle her inne....
 

DeletedUser1036

Guest
Noe sier meg at Vinyhaen har den tykkeste lommeboka av alle her inne....

Vel, Grepolis Prince, Alexandros Megalos, Nagy og Marinella er ikke langt unna spør du meg. Dessuten gull er en del av spillet du må regne med når du angriper/forsvarer. Har sett mur fra 0-25 på 15 min to ganger allerede på serveren, så det er tydelig at flere har gull så det holder.
 
Topp