Ryktebørs

DeletedUser754

Guest
Takk, bytting og eng c :)

Det blir vel motivasjon av dette til et grusomt come-back på neste server
smiley_emoticons_afraid.gif
smiley_emoticons_panik4.gif
 

bytting

Well-Known Member
Ikke utelukket pt:) Får i så fall håpe at Gaustad Chic er mindre vogue innen da, så den får mer preg av fxt spill enn inneværende:)

Ville vært en fin avkobling:)
 

DeletedUser1011

Guest
Er bare litt treg med å følge med her ute, GRATULERER til vinnerne!

Jeg synes vi gjorde det bra jeg, med de kortene vi hadde utdelt. Ble litt spartanere og håndverkere mot Xerxes og hans gull og overtall. Stas det :) Og likte at dere fryktet oss så mye :) Det jeg ikke likte var at dere forsøkte å rekruttere de største spillerne våre like før VU. Men så skrev jeg det på fryktkontoen også, så likte jeg det plutselig litt likevel. Selv om slikt er bare dustemikkeleri...
 

DeletedUser

Guest
Er bare litt treg med å følge med her ute, GRATULERER til vinnerne!

Jeg synes vi gjorde det bra jeg, med de kortene vi hadde utdelt. Ble litt spartanere og håndverkere mot Xerxes og hans gull og overtall. Stas det :) Og likte at dere fryktet oss så mye :) Det jeg ikke likte var at dere forsøkte å rekruttere de største spillerne våre like før VU. Men så skrev jeg det på fryktkontoen også, så likte jeg det plutselig litt likevel. Selv om slikt er bare dustemikkeleri...

Trist utvikling på veldig mange online spill at det er viktigere å vinne enn hvordan man vinner. Dessverre mange som ikke er enige lenger i at det er viktig hvordan man vinner også. Gjenspeiler kanskje samfunnet ellers også for alt jeg vet. Who knows
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at det er visst behov for hjelp av en på 992k poeng når du selv har 494k poeng mot en stakkarligslig spiller på knappe 205k.
 

DeletedUser343

Guest
Very stronk players :rolleyes:

Mhm. De liker kun å plukke på små spillere som alle andre men så pirket jeg borti dem da med noen få mantis bare for moro skyld :rolleyes:

De likte de ikke. 4 angrep fra min side --> 40-50 fra 3 spillere (der jeg angrep 1 av dem). Bare bra at KP-bøssa trengte mer påfyll :)
 

DeletedUser1112

Guest
Gratulerer da Evolution of the Phalanx:) Dere var flinke å sende til VU, det skal dere ha:)

Takk til dere også:) Selv om det har vært litt "skit kasting" begge veier, så har det vært hyggelig å spille mot dere:)
Takk for kampen:)
smiley_emoticons_sauf.gif
 

DeletedUser687

Guest
da var det over for min del,lykke til alle sammen.
god jul:)
 

DeletedUser259

Guest
takk for rho. Var en bra server(selv om jeg endte opp i masserekruteringsally). Gratulerer til evo med seieren, dere hadde ikke klart det uten meg:) Lykke til videre alle sammen på nye servere og irl. Kanskje jeg møter dere på ny en gang
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Hey man, it was the feast and the famine...

Takk for meg, takk til alle, motstanderne og spesielt de sterke, utholdende og flotte medspillerne mine og den eksterne heiagjengen, dere var gode
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Topp