Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ser det har kommet en del invitasjon til ønske om og ha meg med i allianse;

skal ikke være kritisk jeg, nei da - men gjerne legg ved et brev om jeg skulle bli invitert -
er ingen selvfølge at jeg skal spille med uten og vite ambisjoner til de jeg skal spille med.
 

DeletedUser1077

Guest
Lag en server uten nattbonus. Søvn er bare tull. sløse 45 år av livet på og sove når man kan vera våken og ha det morro istedenfor.
 

DeletedUser

Guest
Lag en server uten nattbonus. Søvn er bare tull. sløse 45 år av livet på og sove når man kan vera våken og ha det morro istedenfor.

Vi trenger da søvn for å overleve, såvidt jeg har forstått livet riktig?
 

bytting

Well-Known Member
smiley_emoticons_tubbie3.gif
 

DeletedUser

Guest
da burde eg vera død for lenge siden. har vert våken i 5-7 dagen uten søvn. og folk er våken mye lenger på stoffer som amfetamin.

må være det største tullet jeg har sett på lenge, du er ikke våken etter 48 timer, og det neste døgnet altså del 3 - er du zombie.
 

DeletedUser1077

Guest
må være det største tullet jeg har sett på lenge, du er ikke våken etter 48 timer, og det neste døgnet altså del 3 - er du zombie.

og hvordan kan du si det? har du noen gang prøvd amfetamin og kan bekrefte dette? eg har brukt amfetamin både nasalt og sprøyte. eg føler meg ikke zombie etter 3 dager uten søvn. kjenner mangen som har vert våken i 2 uker, ta og studer litt før du snakker piss du ikke har peiling om, bare fordi mamma sier att du blir hjerneskadet etter 48 timer betyr ikke att det er sant. men sauer følger/tror på allt som mesteren sier.

Ta og se hele denne dokumentaren, om en mann som var våken i 11 dager uten noen stoffer eller hjelpemiddler. https://www.youtube.com/watch?v=zLnf2YH2jms
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Spørsmålet er vel egentlig bare på hvor lang tid det tar før du blir bannet :confused:
 

DeletedUser806

Guest
for hva? for og motbevise en person og vill ha en server uten nattbonus?

sinder, vær logisk nå. De fleste her går ikke på amf/pepper etc. De er helt vanlige mennesker som trenger nattesøvnen sin. Jeg har selv perioder der jeg er mye våken om natten, og kan fint spille for det. Da bruker man tiden til å spionere, bygge, fikse på byen etc. Så kan jeg fyre av kata som treffer rett etter nattmodd.
Selv om det passer for NOEN at det ikke er nattmodd, så passer det ikke for alle.
Jeg tror vi hadde blitt veldig få spillere her om nattmodd ikke hadde fantes. Er nok en del koner som hadde klikka i vinkel ;) (og "menner".)
Det blir litt sånn som radio. En radiokanal som funker er ikke den med bare bra musikk du digger, men den som spiller musikk ingen hater. Det skal passe litt for alle, men det vil da tilsi at det er ikke 100% for alle. Man finner et gjennomsnitt av det folk liker og legger seg der.

Du kan mase så mye du vil om dette sinder, men det kommer aldri noen endring der på en norsk fungerende server. Tror muligens det finnes noen internasjonale servere uten. Mulig det er noe for deg? :)

Det er forøvrig ganske mye unge folk her, så jeg syntes vi kan kutte snakket om dop etc. :)
 

DeletedUser1036

Guest
og hvordan kan du si det? har du noen gang prøvd amfetamin og kan bekrefte dette? eg har brukt amfetamin både nasalt og sprøyte. eg føler meg ikke zombie etter 3 dager uten søvn. kjenner mangen som har vert våken i 2 uker, ta og studer litt før du snakker piss du ikke har peiling om, bare fordi mamma sier att du blir hjerneskadet etter 48 timer betyr ikke att det er sant. men sauer følger/tror på allt som mesteren sier.

Ta og se hele denne dokumentaren, om en mann som var våken i 11 dager uten noen stoffer eller hjelpemiddler. https://www.youtube.com/watch?v=zLnf2YH2jms

Det er konstatert at etter tre dager uten søvn, så skapes det misfunksjoner i hjernen, som videre fører til varige skader. Forskning antar at etter 3 uker uten søvn vil kroppen din ha så lav evne til å fungere rett, at sannsynligheten for at noe i kroppen din slutter å fungere er ekstremt høy, men det er ikke etisk forsvarlig å utøve forsøk på mennesker, men current world record for å være våken lengst er 19 dager. Og forsøk gjort på rotter har vist at de dør mellom 2-3 uker, og det er det mest presise man kan tilnærme forsøk på mennesker. Så jeg vil si mange av dine påstander kommer ut av det blå. Hvorvidt man kan være våken lenge på amfetamin har jeg ikke tenkt å gå inn på, siden det er bare tull. Ja du har lettere for å være våken, men det gjør ikke kroppen din noe mer resistent mot noe av dette på noen som helst måte. Og hvis du ikke tror på meg kan du lese det selv.

http://forskning.no/2014/09/hvor-lenge-kan-et-menneske-ga-uten-sovn

Skaff deg litt ordentlig informasjon før du kommer med slike påstander.
 

DeletedUser1077

Guest
Det er konstatert at etter tre dager uten søvn, så skapes det misfunksjoner i hjernen, som videre fører til varige skader. Forskning antar at etter 3 uker uten søvn vil kroppen din ha så lav evne til å fungere rett, at sannsynligheten for at noe i kroppen din slutter å fungere er ekstremt høy, men det er ikke etisk forsvarlig å utøve forsøk på mennesker, men current world record for å være våken lengst er 19 dager. Og forsøk gjort på rotter har vist at de dør mellom 2-3 uker, og det er det mest presise man kan tilnærme forsøk på mennesker. Så jeg vil si mange av dine påstander kommer ut av det blå. Hvorvidt man kan være våken lenge på amfetamin har jeg ikke tenkt å gå inn på, siden det er bare tull. Ja du har lettere for å være våken, men det gjør ikke kroppen din noe mer resistent mot noe av dette på noen som helst måte. Og hvis du ikke tror på meg kan du lese det selv.

http://forskning.no/2014/09/hvor-lenge-kan-et-menneske-ga-uten-sovn

Skaff deg litt ordentlig informasjon før du kommer med slike påstander.

Er vanskelig og komme med ordentlig information uten mine egen erfaring, men eg kan jo ta og gjøre så som den hjemme siden og lage meg mitt egne domain på en hjemme side og skrive att eg har vert våken i 3 uker før. for sauer tror jo på allt media sier for det dem sier er jo "sant" og når snakket eg om att kroppen blir mere resistent mot det annet en att det er MULIG. denne lille gutten sa du blir hjerneskadet etter 3 dager uten søvn. så eg motbeviste ham og sa det som var mulig, men eg sa aldrig noe om att kroppen din blir mere resistent på amf.

Health effects
It is often claimed that Gardner's experiment demonstrated that extreme sleep deprivation has little effect, other than the mood changes associated with tiredness.[6] This is primarily due to a report by researcher William Dement, who stated that on the tenth day of the experiment, Gardner had been, among other things, able to beat Dement at pinball.

However, Lt. Cmdr. John J. Ross, who monitored his health, reported serious cognitive and behavioral changes. These included moodiness, problems with concentration and short term memory, paranoia, and hallucinations. On the eleventh day, when he was asked to subtract seven repeatedly, starting with 100, he stopped at 65. When asked why he had stopped, he replied that he had forgotten what he was doing.[1]

On his final day, Gardner presided over a press conference where he spoke without slurring or stumbling his words and in general appeared to be in excellent health. "I wanted to prove that bad things didn't happen if you went without sleep," said Gardner. "I thought, 'I can break that record and I don't think it would be a negative experience.'"


Jepp du kan få litt halliser i sideøyet, men er jo bare kjekt med halliser og bli litt mere paranoid, men paranoia blir jo lett fikset, er bare og ta noe Oxazepam eller Seroquel så er paranoian borte.
 

DeletedUser832

Guest
og hvordan kan du si det? har du noen gang prøvd amfetamin og kan bekrefte dette? eg har brukt amfetamin både nasalt og sprøyte. eg føler meg ikke zombie etter 3 dager uten søvn. kjenner mangen som har vert våken i 2 uker, ta og studer litt før du snakker piss du ikke har peiling om, bare fordi mamma sier att du blir hjerneskadet etter 48 timer betyr ikke att det er sant. men sauer følger/tror på allt som mesteren sier.

Ta og se hele denne dokumentaren, om en mann som var våken i 11 dager uten noen stoffer eller hjelpemiddler. https://www.youtube.com/watch?v=zLnf2YH2jms


han som har den rekorden gikk for det meste å snakket med folk som ikke var der
 

DeletedUser1077

Guest
han som har den rekorden gikk for det meste å snakket med folk som ikke var der

Jepp vi alle er ulike og har ulike effekter på ulikt ting, vi har alle ulikt body chemistry og tåler ting på andre metoder, eg har ikke merket att eg snakker med noen annet en att eg kanske ser noe små ting i sideøyet. Men kan du bevise dette du sier eller fant du dette fra forskning.no også som er kontrollert av norskt media? Sauer følger/tror på allt det som mesteren sier "media"
 
Topp