Sendt videre Ress sending til VU

DeletedUser

Guest
Kunne veldig godt tenkt meg en slik knapp vi fikk til og sette på kulturfester i alle byer til resurs sending til vu.
Det tar sykt med tid og sende resurs slik det er nå og det hadde hjulpet veldig om vi fikk en knapp som sa send resurs fra alle byer,kunne godt ha funket slik at det ble tatt omtrent like deler av hver resurs
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Ja jeg støtter den, sånn som det er nå er det et ork bare for å gå igjennom byene for og sende ress:(
 

DeletedUser

Guest
Er en stor jobb å få sent fra alle byene. enda større jobb hvis man skal drive å bygge tropper også, seff er jeg enig :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde vert fint og fått en tilbakemelding om dette var mulig fra noen som kan svare på det ?
 

DeletedUser

Guest
Det er helt klart mulig å kode inn noe slik i spillet, men om det blir gjort er en annen ting.

I et spill skal man gjerne belønne de som er dedikerte og bruker en del tid på spillet. Om det kommer en knapp som sender alt til VU, så bil dette hindre de som bruker mye tid på spillet i å få en fordel. Altså om det skal komme en knapp for hver ting som tar lang tid å gjennomføre, så vil ikke de som bruker mye tid på spillet få noen fordel lenger.

På en annen side så er jeg fult klar over hvor mye stress det er å gå igjennom 100 + byer flere ganger om dagen for å sende ress. Så jeg støtter dette forslaget, men vil bare at dere tenker på grunnen over om dette ikke skulle bli implementert :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde vert fint og fått en tilbakemelding om dette var mulig fra noen som kan svare på det ?

Det er vanskelig for meg å si noe om det er mulig eller ikke dessverre. Jeg har ingen oversikt over sånne ting, men jeg kan ta forslaget videre i alle fall så får vi se.
 

DeletedUser

Guest
Så er det bare og vente og se da,om det blir litt enklere og få avgårde ress til vu, håper på fortgang i denne saken :)
 

DeletedUser

Guest
Kan noen svare på om det er noe på gang med dette? greit om det skal komme at det kommer før serveren er over...
 

DeletedUser

Guest
Har ingen informasjon rundt det nei dessverre.
Vi vet sjeldent hva dem velger å legge til eller ikke. Er ikke hver gang forslag passer, og dem må derfor gjøre tilpasninger selv.
 

DeletedUser413

Guest
støtter! jeg har ikke orket å sende til VU pga det der, men da kan jeg jo gjøre det! :) (Y)
 
Topp