Sendt videre Ress sending til VU

DeletedUser

Guest
støtter! jeg har ikke orket å sende til VU pga det der, men da kan jeg jo gjøre det! :) (Y)

Er på grunn av at så mange velger og ikke bidra med og sende at vi trenger en slik knapp...sukk, hadde alle bidratt så hadde vi få som faktisk bidrar ikke trengt og sende så mange ganger til dagen,og da heller ikke gått så lei som vi gjør nå
 

DeletedUser413

Guest
hadde det vært veldig stor kamp om å vinne hadde jeg sendt, men når jeg vet at vi vinner så trenger jeg egentlig ikke... vist jeg ser at vi trenger det så sender jeg ;D
 

DeletedUser

Guest
For og vinne en server så trenger vu ress...så det sier seg selv at dere trenger det, tror ikke det er noen som liker og sende ress men noen velger og gjøre det likevel,hadde det vert opp til bare meg så hadde jeg kicka alle som ikke bidrar ut av allyen, vil de ikke bidra så fortjener de heller ikke og være i en vinnende ally sammen med de som bidrar. Harde ord men er drittlei av og gjøre en jobb sammen med 5-6 personer i ally som består av 26 medlemmer.... altså ca 20 som ikke gidder og bidra.....
 

DeletedUser

Guest
Burde vært bare de som sendte ress til vv, som kunne bli skrevet inn i half of fame.
 

DeletedUser107

Guest
hadde det vært veldig stor kamp om å vinne hadde jeg sendt, men når jeg vet at vi vinner så trenger jeg egentlig ikke... vist jeg ser at vi trenger det så sender jeg ;D

Du kan være glad du ikke er i samme allianse som meg, jeg hadde kastet deg ut på flekken for sånne holdninger!
 

DeletedUser

Guest
Er noe dritt å sende ress fra nesten 200 byer over 4 ganger per dag. Så ja jeg støtter forslaget.
 

DeletedUser413

Guest
Du kan være glad du ikke er i samme allianse som meg, jeg hadde kastet deg ut på flekken for sånne holdninger!

jaja, så har det seg sånn at jeg bruker mine ressurser til troppebygging :) og da er det sånn at du blir veldig sinket i produksjonen vist du skal sende alt til VU
 
Topp