Nye verdener

Mafa3k

Community Manager
Medlem av ledelsen
Community Manager
Den 04.09.2019 vill en ny verden - Olympia åpne portene for kamp og vil ha følgende innstillinger:

- Spillhastighet 6
- Dominasjons Hastighet: Normal
- Enhetshastighet; 5
- Handelshastighet: 3
- Nybegynnerbeskyttelse: 5 dager
- Maks alliansestørrelse: 35
- Erobring: Erobring
- Nattbonus: 23-07
- Moral: Nei
- Koloniseringshastighet: 12 Timer
- Erobringstid: 8 timer
- Sluttspill: Domminasjon

Har dere tilbakemeldinger på disse innstillingene, så gjerne skriv dem her:

Sist redigert:

Primafire

New Member
Det var kanskje litt lang beskyttelsestid når hastigheten er så høy og man starter med 3 byer, hvor 2 av dem er rimelg bra bygget når man får dem ;)

Mafa3k

Community Manager
Medlem av ledelsen
Community Manager
Personlig er jeg enig i det, men når vi lager verdener har vi valget om å bruke 5, 6 eller 7 dager beskyttelse. Så da er 5 dager det beste alternativet desverre. Men vi setter utrolig pris på din tilbakemelding og jeg vil ta den videre til utviklings teamet vårt.

Mafa3k

Community Manager
Medlem av ledelsen
Community Manager
Det eneste jeg fikk beskjed om å formidle er dette:

"På grunn av tekniske vanskeligheter trengte vi å deaktivere våre nyeste spesielle verdener ( Olympia ) til begynnelsen av neste uke. Vi beklager ubeleiligheten for dette og takker for din tålmodighet."

Resten er litt usikkert akkurat nå

Mafa3k

Community Manager
Medlem av ledelsen
Community Manager
Olympia vil åpnes en gang etter kl 15:00 idag. Da skal problemene være fikset. Nybegynnerbeskyttelsen blir forlenget med 2 dager.

Mvh
Ditt grepolis team

sauen123

New Member
er det meninga at det skal være random hva som er +og- ress på olympia ?
ingen av mine 4 byer produserer riktig i forhold til hva symbolet på øya viser

sauen123

New Member
jeg startet på en + stein - sølv øy , så har jeg 1 + sølv - tre by og 2 + tre - stein byer
så sendte jeg ks til en der det skulle være + tre - sølv , men der får jeg opp at det er + stein og minus sølv .
det blir ikke like bra bir by ut av det xD

Mafa3k

Community Manager
Medlem av ledelsen
Community Manager
Er en av mange ting som er og har vært rart med denne verdenen. Dette sendte jeg inn bugreport på og det er rart at det ikke ble fikset i nedetiden. Men vi vet om det iallefall