Nye verdener

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Denne tråden brukes for å skrive tilbakemledinger om hva dere syntes om de nye verdenene vi annonserer.













Den 04.09.2019 vill en ny verden - Olympia åpne portene for kamp og vil ha følgende innstillinger:


- Spillhastighet 6
- Dominasjons Hastighet: Normal
- Enhetshastighet; 5
- Handelshastighet: 3
- Nybegynnerbeskyttelse: 5 dager
- Maks alliansestørrelse: 35
- Erobring: Erobring
- Nattbonus: 23-07
- Moral: Nei
- Koloniseringshastighet: 12 Timer
- Erobringstid: 8 timer
- Sluttspill: Domminasjon


Har dere tilbakemeldinger på disse innstillingene, så gjerne skriv dem her:
 
Sist redigert:

DeletedUser1384

Guest
Det var kanskje litt lang beskyttelsestid når hastigheten er så høy og man starter med 3 byer, hvor 2 av dem er rimelg bra bygget når man får dem ;)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Personlig er jeg enig i det, men når vi lager verdener har vi valget om å bruke 5, 6 eller 7 dager beskyttelse. Så da er 5 dager det beste alternativet desverre. Men vi setter utrolig pris på din tilbakemelding og jeg vil ta den videre til utviklings teamet vårt.
 

DeletedUser1383

Guest
Olympia - hva skjera ????

ScNhx0n.png
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Det eneste jeg fikk beskjed om å formidle er dette:

"På grunn av tekniske vanskeligheter trengte vi å deaktivere våre nyeste spesielle verdener ( Olympia ) til begynnelsen av neste uke. Vi beklager ubeleiligheten for dette og takker for din tålmodighet."

Resten er litt usikkert akkurat nå
 

DeletedUser1384

Guest
Flere dager ute :eek: Da må jeg gjøre husarbeid - krise :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Olympia vil åpnes en gang etter kl 15:00 idag. Da skal problemene være fikset. Nybegynnerbeskyttelsen blir forlenget med 2 dager.

Mvh
Ditt grepolis team
 

DeletedUser1009

Guest
er det meninga at det skal være random hva som er +og- ress på olympia ?
ingen av mine 4 byer produserer riktig i forhold til hva symbolet på øya viser
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

Fabi2

Active Member
Produksjonsverdiene stemmer overens med +/- hos meg. Vet ikke hva bildet ditt viser.
 

DeletedUser1009

Guest
jeg startet på en + stein - sølv øy , så har jeg 1 + sølv - tre by og 2 + tre - stein byer
så sendte jeg ks til en der det skulle være + tre - sølv , men der får jeg opp at det er + stein og minus sølv .
det blir ikke like bra bir by ut av det xD
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Er en av mange ting som er og har vært rart med denne verdenen. Dette sendte jeg inn bugreport på og det er rart at det ikke ble fikset i nedetiden. Men vi vet om det iallefall
 

Fabi2

Active Member
Ser jeg misforstod hva problemet var, og ser jeg har akkurat det samme problemet likevel. :/
 

DeletedUser1348

Guest
Hadde vært kult å se en server med "verdens undere" i sluttspill igjen, har vært veldig mye "domination"
 

Fabi2

Active Member
Du spilte på siste VU-verden. Den ble avsluttet i høst/vinter. Men både Juktas og Ithaca (de to siste VU-verdenene) tok lang tid på å få avsluttet. Føltes sånn ut iaf. Har vært flere tidligere også såklart. Men tror dominasjon passer .no bedre, selv om jeg synes det er litt kjipt at avgjørelsen om hvem som vinner er som å kaste terninger.
Om du følger med på devBlogg kommer det et nytt sluttspill etterhvert også. Vil tro det blir testet på .no i fremtiden.
 

DeletedUser1348

Guest
Du spilte på siste VU-verden. Den ble avsluttet i høst/vinter. Men både Juktas og Ithaca (de to siste VU-verdenene) tok lang tid på å få avsluttet. Føltes sånn ut iaf. Har vært flere tidligere også såklart. Men tror dominasjon passer .no bedre, selv om jeg synes det er litt kjipt at avgjørelsen om hvem som vinner er som å kaste terninger.
Om du følger med på devBlogg kommer det et nytt sluttspill etterhvert også. Vil tro det blir testet på .no i fremtiden.

Leste litt om d i starten av Desember, men jeg har spilt på så si hver eneste server i år med variert aktivitet og vil prøve noe "nytt". Kan hende det tar litt lengre tid å fullføre sluttspillet, men en litt raskere server med verdens undre hadde vært kult å se. Det vil alltids være en dom server å spille på, så å skli inn en liten vu-verden hadde vært stilig. :p

Det blir ganske "stale" i lengden med bare dom.
 
Topp