Besvart Ny verden

DeletedUser

Guest
Når det blir en verden med opprør igjen vet jeg ikke, men jeg kan ikke bare starte verdener med opprør selv om det kanskje er "lettest". Forandring fryder er det noe som heter! Dessuten, kun verdener med opprør blir kjedelig - vi er nødt til å endre på ting nå og da. I tillegg har vi veldig få verdener uten opprør kontra med, så valget mitt var veldig lett denne gangen.
 

bytting

Well-Known Member
Liker liten alliansestørrelse av samme årsak som herr skb. Liker helst opprør, men ok..

Det store spørsmålet for min del er hvordan VU kommer til å se ut på lambda? I 'veikart for 2013' ble det lovet at VU skulle fikses i løpet av året, uten at man har hørt mer om det siden. Hadde egentlig ikke tenkt å starte på en ny verden før "trykk på en knapp ad infinitum-helvete" som VU har vært til nå var fikset. Så om jeg starter der avhenger av hva slags info fraulein dakapo kan gi om fremdriften der.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ingen anelse om når de planlegger å starte på endringen av hvordan VU fungerer - har ikke hørt noe om det enda i alle fall, men jeg antar at det ikke kan ligge så altfor langt unna.
 
Topp