Besvart Ny verden

DeletedUser

Guest
Noen som vet noe om når det kommer en ny verden? Begynner å bli en stund siden kappa kom ut.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Hakke peiling. Men har god tro på at det kommer en rundt mai/juni skiftet ;)
eller litt ut på juni. Ihvertfall en gang i den tidsperioden håper jeg :)
 

DeletedUser343

Guest
Ikke rart det når Dakapo er CoMa på TW forum også i tillegg til å holde styr på en del verdener + irl :p
 

DeletedUser

Guest
Joda, men på over 30 timer må han vel ha funnet tid til å legge inn et kjapt svar.
 

DeletedUser343

Guest
Tipper at grunnen til at hun har ikke svart her enda er at hun har ikke vært på siden 8 mai.
 

DeletedUser

Guest
De 9 første minutten 8. mai faktisk. Nei virkelig Dakapo dette var sløvt.
 

DeletedUser

Guest
Hei, beklager.
Aktiviteten min her inne har vært helt på trynet, men til mitt "forsvar" så har det vært det over hele fjøla i det siste. Mye konfirmasjoner og annet som har skjedd irl de siste ukene, men nå er jeg tilbake. Wooho!

Uansett, ny verden.. Veel, jeg har ingen spesifikk dato enda.. men det jeg kan si er at det ikke er lenge til den kommer.
 

DeletedUser

Guest
erobringssytem, ikke helt min greie... Hver sin smak ;) Dakapo, når vil det komme ny en verden med opprørsystemet?
 

DeletedUser610

Guest
Opprørssystemet er jo på de fleste verdener som kommer ut. Blir moro med erobring, slik det er på Iota!
 

DeletedUser610

Guest
Så absolutt, så slipper man å gi fienden 12 timers advarsel. Alliansestørrelse på 10 blir også moro, om folk unngår å lage så mange underallianser
 

DeletedUser

Guest
Maks alliansestørrelse: 10stk = YES :) :)

Liker best opprør, men alltid kjekt med forandring innimellom
 

DeletedUser343

Guest
Så absolutt, så slipper man å gi fienden 12 timers advarsel. Alliansestørrelse på 10 blir også moro, om folk unngår å lage så mange underallianser

Tviler på at det blir unngått :p
Kan joine hvis noen har lyst til å ha meg med ;)
 
Topp