Meldinger vises ikke

DeletedUser

Guest
Meldinger

Det er vanskelig å vite om man har mottatt meldinger eller ikke. Rapporten nede i hjørnet kommer enten ikke opp eller så forsvinner den bak 100 andre rapporter. Det kommer heller ikke noe tegn ved siden av meldingene.

Det fungerer når jeg logger av og på, men det burde ikke være nødvendig å logge av og på for å få opp tegn om at du har mottatt en melding.
 

DeletedUser

Guest
Dette har allerede blitt tatt opp i en annen tråd. =)

ser ikke løsningen her da. Jeg bruker Chrome. Fungerer ikke.

Dessuten skaper 2.0 problemer på mobilen min og nettleseren til HTCen min legger seg ned pga. feil hver gang jeg prøver å logge inn..
 

DeletedUser

Guest
bruker firefox og der funker det ikke, bare om man logger inn og ut... og en som har brukt IE, der funket det heller ikke... så jeg tror ikke det er sånn at det bare gjelder for internett leserne...
 

DeletedUser

Guest
Det er veldig merkelig at dere ikke får opp dette. Jeg har ingen problemer med det, og jeg bruker Opera.

Har uansett tatt det med videre, så får vi se om dem finner ut hva det eventuelle problemet er.
 

DeletedUser

Guest
ser ikke løsningen her da. Jeg bruker Chrome. Fungerer ikke.

Dessuten skaper 2.0 problemer på mobilen min og nettleseren til HTCen min legger seg ned pga. feil hver gang jeg prøver å logge inn..


Hos meg funker det hverken på Mozilla, Chrome, Safari eller Internet Explorer.
Heller ikke på Xperiaen min vises det og jeg kommer meg ikke inn på 2.0 der..
 

DeletedUser

Guest
Eneste måten jeg får vite at jeg har fått meldinger er den konvolutten som detter ned på høyre side i spillet...jeg får ikke en konvolutt vedsiden av "meldinger" slik det pleide å være...
 
Topp