Meldinger vises ikke

DeletedUser

Guest
Hei, jeg er lei av at på 2.0 så vises det ikke når man har fått melding, har flere det sånn eller er det bare meg?
Når jeg logger inn så ser jeg ikke som man gjorde på 1.26 at man har fått melding og dermed kan det gå 3-4 dager før jeg leser en melding jeg ikke visste var kommet!:mad:


-C
 

DeletedUser

Guest
du får tegn i høyre hjørne når du får meldinger, har ikke lagt merke til meldingstegnet siden 2.0 kom jeg heller :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, men tror du jeg sjekker den hele tiden?
Hadde vært mye bedre bare med at det kommer sånn melding tegn opp!
 

DeletedUser

Guest
vet ikke om det er bug eller ikke... vi får vente på svar fra dakapo
 

DeletedUser

Guest
Jeg har alltid fått opp en liten konvolutt ved siden av "meldinger", men kun for å sjekke det ut. Kan noen sende meg en melding på Epsilon eller Zeta kun for å sjekke?
 

DeletedUser

Guest
Da kan du sende meg en melding der du spiller da. Jeg er overalt :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg får opp en liten konvolutt etter meldinger når det ligger en melding og venter på meg :) Får ikke du det?
 

DeletedUser

Guest
Jeg får en konvolutt nede i høyre hjørnet, men ikke den som pleier å være etter "meldinger" knappen....
 

DeletedUser

Guest
Problemet er at jeg får ikke en konvolutt nede i hjørnet hos meg:/
 

DeletedUser

Guest
Hvilken nettleser bruker du Coca? Har du prøvd å bytte?

Jeg spør fordi jeg hadde et problem med FireFox...når jeg prøvde å kjøpe gullmynter fikk jeg beskjed om at kortet mitt var ugyldig eller uten dekning. Etter 3 mislykka forsøk prøvde meg med Google Chrome isteden, og da funka det fett...
 

DeletedUser

Guest
Internet Explorer, bruker jeg nå.
Men har muligheten til å bruke både Google Chrome, FireFox & Safari.
Skal sjekke med Chrome
 

DeletedUser

Guest
Jeg får ikke opp noe melding tegn heller, utrolig irriterene
 
Topp