Kart

DeletedUser

Guest
Det er jo alltid i orden på kvelden og frem til midt på neste dag... :S Og så kommer den tilbake...
 

DeletedUser341

Guest
Virkelig plagsomt dette her.. Nå er kartet ute igjen !!!:mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Vel, har det samme. Men er mest at midt på dagen så virker kartet, mens om morgenen og kvelden så er det bort...
Enig med Aga kahn det er utrolig irriterende ;)
 

DeletedUser

Guest
Får håpe det blir fikset snart. Mister jo plasseringer på det her... -.-
 

DeletedUser165

Guest
Problem!

Nå har ikke jeg kartet heller! Virkelig plagsomt! Noen ganger funker det noen ganger ikke!
 

DeletedUser113

Guest
jepp

godt gjort :)

men når vi først er inne på manglende ting..
Jeg har ikke funnet noe som helst info om serveren, som hastighet og nattbonus og slikt.
 

DeletedUser

Guest
Vel, ikke så bra. Ser ut som oppdateringen er gjort, men kartet mitt er borte :(
 

DeletedUser113

Guest
jeg hadde det en liten periode etter oppdateringen, men det forsvant igjen her også..
 

DeletedUser

Guest
Det kommer en oppdatering i morgen som skal løse problemet

Jeg hadde ingen problemer i det hele tatt før etter at oppdateringen ble lastet opp til serveren. Etter det har jeg hatt infinity-problemet hele dagen. Jeg har naturligvis forsøkt å slette infokapslene, men det hjalp heller ikke.

Win7/Chrome.
 

DeletedUser

Guest
Oppdateringer

Jeg ser at PABben har oppdatert forumet i dag, angående påskeegget de har sluppet ut på øyene. Det er vel og bra det, men jeg er skuffet over at vi fortsatt ikke har fått noen respons her siden den forrige oppdateringen ble gjort.

Nå må dere ta tak i problemet, oppdatere oss om arbeidet dere gjør, og løse problemet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har for øyeblikket desverre ikke mer informasjon enn hva dere har.

Vi opplever problemet som periodisk, og jeg henvender meg stadig til innogames for å finne en løsning. Vi trodde oppdateringen som ble gjort i går skulle være løsningen, men det ser ut til at flere spillere fremdeles opplever at kartet ikke vises.

Send gjerne inn ticket med skjermbilde fortløpende, så skal jeg videreformidle dem til innogames. Det mest gunstige er er skjermbilde som viser at alt er ok hvorpå et nytt skjermbilde senere viser at problemet har oppstått igjen. På den måten kan vi søke etter feilen i tidsrommet mellom skjermbildene og forhåpentligvis finne ut hva som gjør at feilen oppstår.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har for øyeblikket desverre ikke mer informasjon enn hva dere har.

Vi opplever problemet som periodisk, og jeg henvender meg stadig til innogames for å finne en løsning. Vi trodde oppdateringen som ble gjort i går skulle være løsningen, men det ser ut til at flere spillere fremdeles opplever at kartet ikke vises.

Send gjerne inn ticket med skjermbilde fortløpende, så skal jeg videreformidle dem til innogames. Det mest gunstige er er skjermbilde som viser at alt er ok hvorpå et nytt skjermbilde senere viser at problemet har oppstått igjen. På den måten kan vi søke etter feilen i tidsrommet mellom skjermbildene og forhåpentligvis finne ut hva som gjør at feilen oppstår.

Tusen takk for oppdateringen, og at den kom såpass raskt etter forespørselen. Jeg beklager for øvrig den krasse tonen min; det var et utslag av fortvilelse.

Lykke til med arbeidet!



P. S.: Epsilon er oppe nå!
 

DeletedUser

Guest
Vi har forståelse for at det er frustrerende når det har gått så lang tid og det er berettiget at dere søker svar.

For hva det er verdt så er jeg også fortvilet over at vi ikke enda har klart å løse problemet.
 

DeletedUser

Guest
Vi har forståelse for at det er frustrerende når det har gått så lang tid og det er berettiget at dere søker svar.

For hva det er verdt så er jeg også fortvilet over at vi ikke enda har klart å løse problemet.

Vel, fro meg ser det hvertfall ut som at kartet er fiksa :D
Takk for det :)
 
Topp