Kart

DeletedUser

Guest
I Epilson funker ikke kartet lengre, det står bare InfinityInfinity, kan noejn fikse dette? Kartet er bare blåttt hav så du kan ikke se noe :S
 

DeletedUser

Guest
Forsøk å slette cookies. Dersom det ikke fungerer kan du ta kontakt med support
 

DeletedUser

Guest
Samme problemet

Har akkurat det samme problemet, og det vet jeg at MANGE andre også har. FIX FIX FIX. Steng i alle fall ned serveren til dere har fixet det. så folk ikke får urettferdig forsprang!:confused:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har akkurat samme problem. Jeg håper det blir fikset så fort som mulig, ellers kommer noen til å få et stort forsprang
 

DeletedUser

Guest
tror dere har fikset det, siden jeg ikke merker noe.. og på denne Pc'en pleier alle problemer å dukke opp:/
 

DeletedUser

Guest
kommer og går

hadde kartet en stund i dag, men nå er den borte igjen.
Problemet er uavhengig av maskinen jeg spiller på!
 

DeletedUser

Guest
vel jeg har ikke fått kartet til å virke en eneste gang :rolleyes:
setter pris på en real fiks og restart av epsilon slik at alle sammen får med seg begynner rushet siden det som oftest har veldig stor betydning for de neste månedene av verdenen :)
 

DeletedUser67

Guest
hadde kartet en stund i dag, men nå er den borte igjen.
Problemet er uavhengig av maskinen jeg spiller på!

samme her...
Men klarte å få kartet tilbake hvis jeg gikk inn på innstillinger-lokal mellomlagring og trykket på knappen "slett innhold".

TheFox
 

DeletedUser

Guest
takk for den foxxern, nå må det farmes som guder for å komme blant topp 15!
 

DeletedUser

Guest
hehe.. skulle aldri ha sagt det til deg/dere...
men førsteplassen er reservert meg...;-)

Reven

ehem, DERE?
jeg håper du har bedre manerer ved bordet :p
jeg skal ta igjen det forspranget på en eller annen måte, og du skal ete grus <3
 

DeletedUser

Guest
Funker ikke hos meg.
Nå er kartet borte igjen.

Dette er irriterende!!!
 

DeletedUser113

Guest
funker ikke her heller, jeg har ikke hatt kart siden omtrent på denne tiden i går!

Er det noen som er litt mer oppdatert på når dette fikses?!
 

DeletedUser

Guest
hos meg funka kartet noen få timer i går men nå er det borte igjen. føler denne verdenen blir ganske bortkasta når jeg ikke har mulighet til å konkurrere i det hele tatt
 

DeletedUser

Guest
Nå er problemet kommet tilbake her hos meg også.
Var bra i går kveld og i dag frem til nå...
 

DeletedUser

Guest
Kart!

hei Håper dere kan få fiksa det har hatt det helt siden i går. Håper dere får fiksa det så fort som mulig så ingen får et forsprang fra de som , har en samme feilen!
 

DeletedUser

Guest
Heisaaann!
Mener ikke å mase, men den buggen er ganske game-breaking.
Om admins har dårlig tid, kan jeg sikket donere litt penger for å "olje hjula" litt.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. Det ser jo ut til at feilen kommer tilbake hver ettermiddag, jo...
Også forsvinner den igjen til kvelden... :confused:
 

DeletedUser

Guest
Utrolig irriterende, liggi på første lenge men nå går det nedenom og hjem pga infinityinfinity problemet, har prøvd alt jeg.. finnes ikke cokis på pc'n og prøvd slett innhold på mellomlagringa 15 ganger logga inn og ut uten at det hjalp heller.. sendt dem en ticket da men det her kommer til å ta tid, ser det er flere som raporterte det her allerede for 3 dager siden...
Grepolis team dette er for dårlig...:mad::mad::mad:
Divi :eek:
 
Topp