Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at deathwish er alliansen med færrest spillere ut av top 5 allianser
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at noen folk ikke tåler å tape / ha forspranget og må ty til anklagelser og trusler for å skremme motstanderen(e). :rolleyes:
 

DeletedUser1049

Guest
Ryktes at noen folk ikke tåler å tape / ha forspranget og må ty til anklagelser og trusler for å skremme motstanderen(e). :rolleyes:

Ok, når man får muligheten til å kalle en spade for en spade. Jeg vil anklage noen på denne serveren for å bruke for mye gull ift hva som er sunt for serverens overlevelse og velstand. Så kan vel de som er enige trykke tommel opp så kan man se om det er en anklage tatt ut av løse lufta eller om det er noe sannhet i det.....
 

DeletedUser823

Guest
Ok, når man får muligheten til å kalle en spade for en spade. Jeg vil anklage noen på denne serveren for å bruke for mye gull ift hva som er sunt for serverens overlevelse og velstand. Så kan vel de som er enige trykke tommel opp så kan man se om det er en anklage tatt ut av løse lufta eller om det er noe sannhet i det.....
Det ryktes at CC har over 100k gull, noe som er mer enn meg og kq har nå og er mer enn det vi har + det vi har brukt til sammen. Så kan vel alle som er enig med at 100k gull er mye like denne.
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes også at deathwish har hatt en regel siden serveren kom ut: ikke ta byer fra aktive spillere. Den regelen har vi holdt oss til, og vi har ikke tatt noen byer fra aktive spillere. Alltids fint å se at det settes pris på CC. ;)
 

DeletedUser1049

Guest
Det ryktes at CC har over 100k gull, noe som er mer enn meg og kq har nå og er mer enn det vi har + det vi har brukt til sammen. Så kan vel alle som er enig med at 100k gull er mye like denne.

Ja, jeg startet serveren med 100,000 gull og har nå 103,300. Det å ha mye gull og det å bruke mye gull for å ødelegge serveren er to HELT forskjellige ting. Innen serveren er over kommer jeg helt sikkert til å ha over 200,000 gull, så kan du jo fable mye om hva det å ha gull i banken betyr for spillet på serveren. For frem til jeg bruker det gullet, så påvirker jeg ikke serveren negativt. Kan du si det samme?
 

DeletedUser1049

Guest
Det ryktes også at deathwish har hatt en regel siden serveren kom ut: ikke ta byer fra aktive spillere. Den regelen har vi holdt oss til, og vi har ikke tatt noen byer fra aktive spillere. Alltids fint å se at det settes pris på CC. ;)

Hvis man definerer aktive spillere som noen som over 7-8 dager har klart å skaffe seg mer enn en by, så har denne nye Olympus-serveren 33 spillere. Hvor langt er du villig til å strekke definisjonen på aktiv for at vi skal beholde flere enn 20 stk frem til 1.juli?
 

DeletedUser1363

Guest
En ny server, en ny plass hvor CC kan uttrykke unnskyldninger fordi han taper. Nå taper du mot Norske, ikke New Hope lenger. Hva er din unnskyldning nå? :eek:
 

bytting

Well-Known Member
Det ryktes at CC har over 100k gull, noe som er mer enn meg og kq har nå og er mer enn det vi har + det vi har brukt til sammen. Så kan vel alle som er enig med at 100k gull er mye like denne.
Jeg har ikke helt kalibrert mappingen mellom "passe gull", "mye gull", "ekstremt mye gull", "sinnsykt mye gull" ol oppmot konkrete gulltall. 100k gull på 2 spillere første uken(på en server med, i den mest optimiske definisjonenen av "aktiv", 33 spillere), er sånn helt passe mao?

Ok.
 

DeletedUser1049

Guest
En ny server, en ny plass hvor CC kan uttrykke unnskyldninger fordi han taper. Nå taper du mot Norske, ikke New Hope lenger. Hva er din unnskyldning nå? :eek:

Jeg taper ikke denne, jeg er som på Rethymnos, Sparta og Troja bekymret for rekrutteringen av nye spillere og langsiktig overlevelse av det norske markedet. Ikke noe nytt der. Om det er New Hope, Sebat eller Drake/KQ som ødelegger spiller jo liten rolle, resultatet er jo det samme. Servere dør i løpet av kort tid og man har en veldig lang periode hvor servere bare er i dvale til det åpnes en ny som raskt kan ødelegges for å returnere til dvale igjen.
 
Topp