Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at top 3 ikke har beskyttelse lenger. Fritt frem for alle å angripe. ;)
 

DeletedUser823

Guest
Gratulasjoner til Kongeriket for å være første alliansen til 15 spillere
 

DeletedUser1363

Guest
Ryktes at alarmen min har gått i hele dag uten et sekund med care fra meg.;)
Når du sier hele dagen, mener du faktisk hvert minutt av en hel dag? :) Ryktes at Hordvik er den eneste NO spiller som vet hvordan det føles å ha alarmen ringe hvert minutt av en hel dag, dvs. 24 timer konstant. :p
 

DeletedUser823

Guest
Når du sier hele dagen, mener du faktisk hvert minutt av en hel dag? :) Ryktes at Hordvik er den eneste NO spiller som vet hvordan det føles å ha alarmen ringe hvert minutt av en hel dag, dvs. 24 timer konstant. :p
Hordvik er vel en av de eneste spillerne på .no som kjører mentaliteten "send 500 angrep daglig så kanskje jeg treffer noe".
 

DeletedUser1363

Guest
Hun fikk fra meg nesten 5000 angrep en hel dag før hun ga opp. Satt hele dagen og spamma hun på Troja
 

Bolt22

Active Member
Når du sier hele dagen, mener du faktisk hvert minutt av en hel dag? :) Ryktes at Hordvik er den eneste NO spiller som vet hvordan det føles å ha alarmen ringe hvert minutt av en hel dag, dvs. 24 timer konstant. :p
hele dagen som at jeg ikke var inne på serveren hele dagen med ca 25 angrep. så det blir noe annet med 500 angrep. på sparta har jeg vell hatt noe lingndende runt 500 angrep på en dag.
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at jeg har fått meg et profilbilde ingame

Det ryktes at dette er dagens mest spennende nyheter
 
Topp