Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Jeg synser ikke. Du er en løgner. Det er et fakta. Jeg har sett deg i åresvis sitte på ryktiss og på PM og spre løgner som en gjødselspreder sprer møkk på forsommeren. Da er det ikke synsing. Når du sitter uskjemmet og lyver om ting som jeg har førstehånds kjennskap til og dermed vet er løgn, så er du en løgner. Enkelt og greit. Det patologiske løgnbehovet ditt er absurd og psykopatelig nok i seg selv, men når det strømmer ut av en, for å si det mildt, psykelig opptatthet av enkelte, så er det forbi patetisk.
 

DeletedUser1017

Guest
Jeg synser ikke. Du er en løgner. Det er et fakta. Jeg har sett deg i åresvis sitte på ryktiss og på PM og spre løgner som en gjødselspreder sprer møkk på forsommeren. Da er det ikke synsing. Når du sitter uskjemmet og lyver om ting som jeg har førstehånds kjennskap til og dermed vet er løgn, så er du en løgner. Enkelt og greit. Det patologiske løgnbehovet ditt er absurd og psykopatelig nok i seg selv, men når det strømmer ut av en, for å si det mildt, psykelig opptatthet av enkelte, så er det forbi patetisk.
Du synser :) Du anklager og kommer med påstander i hytt og gevær. Men du klarer utrolig nok aldri å komme med noe konkret å støtte det opp med. Jeg er svært sjelden på ryktis noe du som har hus her inne burde vite JÆVLIG godt, men dessverre ikke er oppegående nok til å innrømme :)

At du er sykelig opptatt av meg fordi jeg byttet allianse, fra en utrolig dårlig ledet allianse, for flere år siden sier vel egentlig bare veldig mye om deg :) Kom over det. Jeg er mye bedre enn deg. Du er dårlig. Ingen liker deg. Og de fleste driter i grepolis på alle andre områder enn underholdning noe et spill skal være :) At du i det hele tatt begynner med personlige karakteristikker av alt og alle hele tida sier mye om hvordan livet ditt utenfor tastaturet er :D Du er faktisk ganske søt
 

DeletedUser823

Guest
Så dere møter opp mannsterke og fyrer dere opp skal harselere over det jeg sier, men vet ikke hva dere argumenterer mot en gang? Fantastisk.
Nå var det vel slik at jeg ikke argumenterte en gang heller (det har du skrevet). Jeg mener heller ikke at jeg drev å argumenterte mot noe, det var jo derfor jeg stilte deg spørsmålet om hva jeg argumenterte mot... Ettersom at du skrev at jeg ikke klarte å argumentere saklig.
 

bytting

Well-Known Member
Det der Kent Hovind-spielet kan du bare legge av deg, det funker ikke. Du har blitt vist utallige ganger hvor og når du lyver. Du har fått utallige sjanser på å svare på de. Jeg har vært ekstremt og pedantsik konkret

At du skulle trenge eksempler på hvor og når du lyver er absurd nok i seg selv. Du er fullstendig klar over selv over når og hvor du lyver.

Som sagt når du lyver om ting jeg har førstegangs kjennskap til så er det ikke synsing. Da er det konstatering av at du lyver.
 

DeletedUser1017

Guest
Det der Kent Hovind-spielet kan du bare legge av deg, det funker ikke. Du har blitt vist utallige ganger hvor og når du lyver. Du har fått utallige sjanser på å svare på de. Jeg har vært ekstremt og pedantsik konkret

At du skulle trenge eksempler på hvor og når du lyver er absurd nok i seg selv. Du er fullstendig klar over selv over når og hvor du lyver.

Som sagt når du lyver om ting jeg har førstegangs kjennskap til så er det ikke synsing. Da er det konstatering av at du lyver.
Der kom du med det i setning 1 :) Siden det er så utallige mange bevis må det være utrolig lett å presentere dem umiddelbart! Jeg regner med at jeg har lesestoff hele neste uke
 

DeletedUser823

Guest
Bytting... Nå skal ikke jeg si at jeg vet om Nuts har drevet å skrevet løgner på det forumet du snakker om, men det betyr jo også at selv om jeg faktisk hadde tatt en titt så hadde jeg ikke visst hva som var sant og hva som var en løgn.

Innocent till proven guilty. Om jeg skal tro på det du skriver bytting, så kan du som er eksperten på hva som er løgn og ikke, ta en titt selv. Så kan du bruke 2 minutter og finne ett sted der han lyver. Når du beskylder noen for å ha gjort noe, som du i tillegg mener det finnes mange bevis for, uten å komme med noen såkalte bevis... Da blir det dessverre litt vanskelig å tro på at du ikke troller, og at det du sier stemmer.
smiley_emoticons_confusednew.gif


Ta deg en titt på forumet selv, presenter noe bevis.
smiley_emoticons_idea2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Innocent till proven guilty.
Det er ikke akkurat første gangen dette kommer opp. At han lyver har vært bevist og gjennomførlig presentert ørtogfjørti ganger.

så kan du som er eksperten på hva som er løgn og ikke
Når han lyver om ting som jeg har førstehånds kunnskap så kan man godt si at jeg eksperten om det er løgn eller ikke, ja. Og det er løgn.
Så kan du bruke 2 minutter og finne ett sted der han lyver.
Har allerede kommet med et tilgjengelig eksempel. Ryktebørsen på upsilon.
 

DeletedUser1017

Guest
Det er ikke akkurat første gangen dette kommer opp. At han lyver har vært bevist og gjennomførlig presentert ørtogfjørti ganger.


Når han lyver om ting som jeg har førstehånds kunnskap så kan man godt si at jeg eksperten om det er løgn eller ikke, ja. Og det er løgn.

Har allerede kommet med et tilgjengelig eksempel. Ryktebørsen på upsilon.
Da bør det være lett å fremvise disse bevisene. Det er faktisk opp til anklager å komme med disse :) LYKKE TIL
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Dine henvisninger er som om jeg skulle si at noe er sånn og sånn og henvise til bibelen :p Med tanke på dine ultrabombastiske og gjentatte påstander burde det være mulig å komme med noe bittelitt mer konkret!

Eller blir det for vanskelig for deg?
 

bytting

Well-Known Member
De har du fått ørten ganger før. Stort hver bidige server får du de presentert på en organisert og pedantisk måte. Når det går opp for du er at du er satt fast i løgnene sine så trykker du på blokker. Så dukker du opp på neste server og lizzm later som ingenting. Hvor det lizzm forventes at jeg skal sette i gang samme pedantiske og utførlige prosess en gang til fra scratch lizzm. Sorry altså, du har fått dine sjanser til å forsvare for deg. Rettsaken har vært tatt ørten ganger, og dommen er utvetydig: du er en løgner.

Og om du vil ha en gjenopptakelse av saken din så er eneste mulighet tilgjengelig at du vekker til live NM og får han til å dekke for deg. Lykke til med det lizzm. Han har vel vært i evig dekning for å slippe å svare på det spørsmålet. Samme greia hver gang. Dukker opp med jevne mellomrom for å fjase om et eller annet. Når han blir konfrontert med dette og da får valget mellom a) si eksplisitt at kompisen han lyver, eller b) lyve selv for å dekke for kompisen, så velger han c) feiger ut og forsvinner lydløst.
 

DeletedUser1017

Guest
De har du fått ørten ganger før. Stort hver bidige server får du de presentert på en organisert og pedantisk måte. Når det går opp for du er at du er satt fast i løgnene sine så trykker du på blokker. Så dukker du opp på neste server og lizzm later som ingenting. Hvor det lizzm forventes at jeg skal sette i gang samme pedantiske og utførlige prosess en gang til fra scratch lizzm. Sorry altså, du har fått dine sjanser til å forsvare for deg. Rettsaken har vært tatt ørten ganger, og dommen er utvetydig: du er en løgner.

Og om du vil ha en gjenopptakelse av saken din så er eneste mulighet tilgjengelig at du vekker til live NM og får han til å dekke for deg. Lykke til med det lizzm. Han har vel vært i evig dekning for å slippe å svare på det spørsmålet. Samme greia hver gang. Dukker opp med jevne mellomrom for å fjase om et eller annet. Når han blir konfrontert med dette og da får valget mellom a) si eksplisitt at kompisen han lyver, eller b) lyve selv for å dekke for kompisen, så velger han c) feiger ut og forsvinner lydløst.
Det ble for vanskelig altså :) Notert.
 

DeletedUser823

Guest
De har du fått ørten ganger før. Stort hver bidige server får du de presentert på en organisert og pedantisk måte. Når det går opp for du er at du er satt fast i løgnene sine så trykker du på blokker. Så dukker du opp på neste server og lizzm later som ingenting. Hvor det lizzm forventes at jeg skal sette i gang samme pedantiske og utførlige prosess en gang til fra scratch lizzm. Sorry altså, du har fått dine sjanser til å forsvare for deg. Rettsaken har vært tatt ørten ganger, og dommen er utvetydig: du er en løgner.

Og om du vil ha en gjenopptakelse av saken din så er eneste mulighet tilgjengelig at du vekker til live NM og får han til å dekke for deg. Lykke til med det lizzm. Han har vel vært i evig dekning for å slippe å svare på det spørsmålet. Samme greia hver gang. Dukker opp med jevne mellomrom for å fjase om et eller annet. Når han blir konfrontert med dette og da får valget mellom a) si eksplisitt at kompisen han lyver, eller b) lyve selv for å dekke for kompisen, så velger han c) feiger ut og forsvinner lydløst.
Driver jeg å blir ignorert her jeg da eller? Når jeg spørr deg om å presentere bevis så gjør du ikke a) kommer med bevis, og du gjør heller ikke b) sier at du ikke har bevis... Du gjør c) velger å ikke svare.
 

DeletedUser1017

Guest
Driver jeg å blir ignorert her jeg da eller? Når jeg spørr deg om å presentere bevis så gjør du ikke a) kommer med bevis du gjør heller ikke b) sier at du ikke har bevis... Du gjør c) velger å ikke svare.
Du må ikke være vanskelig og be bytting dokumentere påstandene sine! Det er alt for mye å forvente, da går det helt i surr for han
smiley_emoticons_idea2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Er hele ryktebørsen en løgn fra nuts altså?
Tror du jeg overdriver? Ja, fra tidlig i Desember er bare unntaksvis innlegg fra Nuts som ikke inneholder løgner.

Og det er løgner om det ene og andre, stort og smått, løgn som en slags patellar refleks mao. Det er en grunn til at jeg sammenligner med det psykopatiske. Det er det samme man assosierer med slike, et uskjemmet forhold til om det man sier er løgn eller ikke.
 

bytting

Well-Known Member
Det ble for vanskelig altså :) Notert.
Og om du vil ha en gjenopptakelse av saken din så er eneste mulighet tilgjengelig at du vekker til live NM og får han til å dekke for deg. Lykke til med det lizzm. Han har vel vært i evig dekning for å slippe å svare på det spørsmålet. Samme greia hver gang. Dukker opp med jevne mellomrom for å fjase om et eller annet. Når han blir konfrontert med dette og da får valget mellom a) si eksplisitt at kompisen han lyver, eller b) lyve selv for å dekke for kompisen, så velger han c) feiger ut og forsvinner lydløst.
 
Topp