Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Setter pris på at du får noe annet å gjøre enn å skrive lange, unødige svar dagen lang
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser823

Guest
Om jeg finner igjen at du sier du skal dele ut diplom, blir det utdeling da?
 

bytting

Well-Known Member
Om jeg finner igjen at du sier du skal dele ut diplom, blir det utdeling da?
Kan alltids lire av meg noen priser, som pliktoppfyllelse, er ikke det. Men er det det vi ønsker? Innerst inne? En utdeling uten den guddommelige inspirasjonen, et musenes diktat, som gjorde utdelingen på herak så vakker og vidunderlig?
Som en bakfull Michelangelo som maler taket til kemneren? Som en Gudfaren III?
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Får komme med en kjapp analyse siden det var så stor etterspørsel etter min perseptive begavelse.


Hvordan gikk det på denne serveren egentlig? Så god du er så regner jeg med at du vant enkelt
smiley_emoticons_cuinlove.gif
Så folk kan le av taperne i ettertid vel :)
Nei det er jo forsåvidt ikke så lett å svare på det uten å enten si at du syns det er helt greit å bli rævkjørt eller evt at du hater det :)

Du svarer forsåvidt på ditt eget spørsmål, med din hysteriske oppskjørtethet og trang til hovering. Det speiler dramaturgien ingame. Man har et gjeng som har vært helt oppsatte på å vinne, nærmest viskeral trang til det, allerede før serveren starta.
Symptomatisert ved innhenting av danske gullgrossister og nattangrepsstrategi(noen kaller nattangrep dedikasjon, andre kaller det mangel på folkeskikk. Kjært barn har mange navn) osv.

Mot et gjeng som bare vandret inn på serveren uten å ha tenkt så voldsomt over om de skulle spille der eller ikke, og bare ble med på et lass lizzm osv.

Man vinner ikke om man ikke vil det(nok). Er som jeg alltid har sagt, det er alliansen som vil det mest som vinner.


Kan ikke si at jeg er så veldig butthurt over at dere hadde en del hakk større motivasjon enn oss for å vinne. Vet ikke akkurat hvorfor jeg burde være det heller.
 

bytting

Well-Known Member
Ikke nødvendigvis siden det er en beskrivelse av en generell metode lizzm.

Men stemmer forøvrig at i dette tilfellet er det snakk om 1 stk dansk gullgrossist.
 

DeletedUser1017

Guest
Får komme med en kjapp analyse siden det var så stor etterspørsel etter min perseptive begavelse.






Du svarer forsåvidt på ditt eget spørsmål, med din hysteriske oppskjørtethet og trang til hovering. Det speiler dramaturgien ingame. Man har et gjeng som har vært helt oppsatte på å vinne, nærmest viskeral trang til det, allerede før serveren starta.
Symptomatisert ved innhenting av danske gullgrossister og nattangrepsstrategi(noen kaller nattangrep dedikasjon, andre kaller det mangel på folkeskikk. Kjært barn har mange navn) osv.

Mot et gjeng som bare vandret inn på serveren uten å ha tenkt så voldsomt over om de skulle spille der eller ikke, og bare ble med på et lass lizzm osv.

Man vinner ikke om man ikke vil det(nok). Er som jeg alltid har sagt, det er alliansen som vil det mest som vinner.


Kan ikke si at jeg er så veldig butthurt over at dere hadde en del hakk større motivasjon enn oss for å vinne. Vet ikke akkurat hvorfor jeg burde være det heller.
Nå må ikke du være så sjalu, det kler deg ikke :) Dere hadde selvsagt ikke lyst til å vinne, dere bare simma, brukte gull og ga bort byer til oss så vi ikke skulle få dårlig selvfølelse... Takker for det altså, for all del
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser1353

Guest
Ryktes at jeg var litt spent på hvilken unnskyldning som dere kom til å lande på til slutt... virker som at det var motivasjon det ble landet på. Er jo genialt: Vi tapte, ikke fordi dere var bedre enn oss, men fordi vi ikke prøvde.
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at jeg var litt spent på hvilken unnskyldning som dere kom til å lande på til slutt... virker som at det var motivasjon det ble landet på. Er jo genialt: Vi tapte, ikke fordi dere var bedre enn oss, men fordi vi ikke prøvde.
Var vel ett vanskelig valg, mange unnskyldninger å ta av. Dere hadde 1 storguller som spilte i 2 uker, dere angrep oss klokken 06.00 og dere ville vinne mer enn oss. Glemte jeg noen?
 
Topp