Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Så var serveren over, og alle får ha lykke til på de neste de spiller på.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


http://prntscr.com/m33vh7
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1347

Guest
Har alldri vært involvert i så mye drama som eg har her inne. Har lært om kem eg kan stole på og ikkje. De som følger regler, og de som ikkje gjør det. Men i alt, ggwp til de eg har spilt med her inne og til de eg har fått kontakt med :)
 

DeletedUser823

Guest
Steinhaggel
smiley_emoticons_cyclops.gif
Det ryktes at eneste gangene jeg har sett fabi2 og steinhagl kombinert har vært på pm, når jeg ble truet med at du skulle ta det på alle mine byer. Det ryktes også at det aldri ble noe av.
 

DeletedUser823

Guest
Du får finne noen andre å kverulere med altså. Litt begrenset hvor lenge jeg gidder sitte og kverulere med en fjortiss med markeringsbehov. No offense.
Gir en liten latter å lese hva du finner på å skrive noen ganger altså. Syntes bare det var litt rart at du, som ninnifoxx, ikke klarer å forstå deg på simpel sarkasme eller på en simpel spøk. Fremmedordene er på plass, men hvor er den sunne fornuften?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

bytting

Well-Known Member
Gir en liten latter å lese hva du finner på å skrive noen ganger altså. Syntes bare det var litt rart at du, som ninnifoxx, ikke klarer å forstå deg på simpel sarkasme eller på en simpel spøk. Fremmedordene er på plass, men hvor er den sunne fornuften?
smiley_emoticons_confusednew.gif
Problemet ditt er at du er ikke morsom. No offense. Du høres bare surmaget og kverulerende ut.
 

DeletedUser823

Guest
Problemet ditt er at du er ikke morsom. No offense. Du høres bare surmaget og kverulerende ut.
Jeg skal ikke påstå at jeg på noen som helst prøvde å være morsom, det er nok derfor ikke så veldig rart at du ikke mente det var morsomt. Din mening er din, men alt jeg sier uansett hva blir å kverulere. :)
 
Topp