Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at nå må ikke du begynne med meg også
Det ryktes at jeg skrev et faktum på forumet her. Det er nemlig et faktum at du inne på spillet byttet profilbilde til min onkel.
smiley_emoticons_candle.gif


https://no.wikipedia.org/wiki/Tusen_og_en_natt - tusen og ett innlegg
 

DeletedUser670

Guest
Ryktes at noen ikke har et liv utenfor grepo
smiley_emoticons_auslachen2.gif
Dere gjør det jo enda lettere å få tid til mer liv og mindre grepo! Så takk til dere som er så omtenksomme og gir oss byer
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Btw ryktes at visse rømmer i FM hver helg i frykt
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser754

Guest
Et generelt sukk fra en oldis.. Forum brukte å være morsom lesing. Skjønner fra aktiviteten her at all .no-action er å finne på Knossos, men f.. heller... leser litt på forum og tonen som rår er skikkelig turn-off, selv for en med alvorlige grepabstinenser.

Vil ikke blande meg inn i en server jeg ikke deltar på, men i litt overordnet forstand: Grepolis bør være underholdning, med stor takhøyde for ulike personligheter, osv. For de som fortsatt liker grepolis og vil ha liv på .no har jeg en utfordring: Få opp humøret og humoren på forum! Dette er åpent for alle, "vårt" ansikt utad, og brukte å være en nøytral sone der man kunne gi kred til motstandere, slenge humoristisk med leppa, osv.
 

DeletedUser754

Guest
Tonen på ryktiss er vel ofte et barometer for ingame. Er ikke så mye bedre der. Systematisk nattangrep er visst den nye vinen.

Du har nok rett i det, bytt! Håper dere klarer å få til en spennende og morsom server:)
 

DeletedUser760

Guest
Dere gjør det jo enda lettere å få tid til mer liv og mindre grepo! Så takk til dere som er så omtenksomme og gir oss byer
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Btw ryktes at visse rømmer i FM hver helg i frykt
smiley_emoticons_hust.gif
Flere byer = mer å passe på. Så skjønner ikke den logikken helt.

Ryktes at noen fortsatt setter alarmen på 05.00 hver lørdag i god gammel grepolis ånd :D
 

DeletedUser1284

Guest
Hmm, tenker Aftermath kanskje bør endre ally-navn, det hadde vert kult med noe som stod i stil til spillestil. FM-flyktningene, DeLivreddeSwapperne og HjelpEventErOver kunne sikkert passet
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser760

Guest
Hmm, tenker Aftermath kanskje bør endre ally-navn, det hadde vert kult med noe som stod i stil til spillestil. FM-flyktningene, DeLivreddeSwapperne og HjelpEventErOver kunne sikkert passet
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
Ja, vi har nok masse å lære av de utrolige når det kommer til å velge allianse navn som passer spillestil :rolleyes:
 

DeletedUser1342

Guest
til de som ikke spiller på ithaca ligger jeg foran czared med 6 440 poeng :D
 
Topp