Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at jeg vet det..
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det at du heter nilsen til etternavn, har vel svært lite å gjøre med at du legger ut bilde av min onkel?
 

DeletedUser1350

Guest
så hvorfor blander du inn det på ryktis?
Fordi "det ryktes" at noen har dialoger på Skype med alle slags mulige påstander om meg, så da får vi ta det med roten, slik at alle vet hvordan det henger sammen - fremfor hva noen påstår
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
Om jeg ønsker å legge ut bilder av meg, slektninger, min datter, mine dyr, søsken - you name it - som er hyggelige bilder, så er det en privatsak som gjelder meg og ikke noen andre. Gjerne litt greit å vite, i tilfelle noen synes og mener noe annet.
"Det ryktes" også at jeg var en "Hansen"/ NinaB, noe som alle nå kan se at jeg ikke er
smiley_emoticons_cuinlove.gif
(hvorfor noen ønsket å sette ut det ryktet, vet gjerne vedkommende selv, men simpelt var det)
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif


 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at du godt kan legge ut bilder av dine slektninger, men du trenger kanskje ikke å legge ut av mine?
 

DeletedUser343

Guest
Fordi "det ryktes" at noen har dialoger på Skype med alle slags mulige påstander om meg, så da får vi ta det med roten, slik at alle vet hvordan det henger sammen - fremfor hva noen påstår ...

Jeg skulle bare fram til at private ting har ingenting å gjøre på ryktis eller på forum generelt, men som du selv sier så er det opp til deg hva du velger å legge ut, bare pass på at du ikke legger ute noe som du vil angre på senere.

Denne tråden i sin helhet:
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser823

Guest
Jeg skulle bare fram til at private ting har ingenting å gjøre på ryktis eller på forum generelt, men som du selv sier så er det opp til deg hva du velger å legge ut, bare pass på at du ikke legger ute noe som du vil angre på senere.

Denne tråden i sin helhet:
smiley_emoticons_oh-no2.gif
Andre sine private ting er det nå ihvertfall greit å ikke legge ut. Hverken på ryktis eller ingame.
smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Jeg skulle bare fram til at private ting har ingenting å gjøre på ryktis eller på forum generelt, men som du selv sier så er det opp til deg hva du velger å legge ut, bare pass på at du ikke legger ute noe som du vil angre på senere.

Denne tråden i sin helhet:
smiley_emoticons_oh-no2.gif
Tusen takk, jeg har ingen bekymringer, fri som fuglen
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Nå med nytt profilbilde så stemmer vel dette?
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
"Det ryktes" at du er veldig opptatt av meg og mitt samt følge med på min profil osv.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

WOW_e22c2.gif

Jeg er ikke interessert: i deg på samme måten altså, så kanskje du bør finne noen andre om kanskje er interessert tilbake
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Om ikke språket blir for vanskelig, "ryktes det" at du kanskje skal skrive med ingame brukeren din ettersom Drake50 ikke har noe by engang
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser1353

Guest
Ryktes at etter å ha byttet til aftermath så har noen lært både kunsten av å miste byer og kunsten av å snakke seg rundt poenget på forum
 

DeletedUser1354

Guest
Ryktes at etter å ha byttet til aftermath så har noen lært både kunsten av å miste byer og kunsten av å snakke seg rundt poenget på forum

Ryktet sier at det vel er Drake som er kunstneren av å snakke rundt og ikke ha noen poenger - han liker vel best å ha monologer med seg selv.
 

DeletedUser760

Guest
Om du går inn på ninni sin grepolis profil og ser på profilbildet. Kan godt hende at det er min onkel, men hvem vet?


Ja når jeg får sånne tips om hva noen her inne driver med, så er det klart jeg kommer tilbake.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
Hva er det folk her inne driver med?
 

DeletedUser1350

Guest
Profilbildet til ninni er byttet, men hvis du ikke vet så kan jeg sende ss på skype.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
"Det ryktes" at nå må ikke du begynne med meg også, slik du har gjort med mange andre spillere, være konfliktorientert, henge ut folk i Skype osv osv.
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
"Det ryktes" at på meg "biter det ikke" det du har gjort med andre
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
Video til ettertanke for de alle fleste.

 
Topp